» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Menetelési őrület
Minden őrs részt vesz ebben a körversenyben. Az [...]
Néma színház
Minden játékos kap egy cédulát, amelyre egy je [...]
Titkosírás
Egy fehér papírlapot felmutatunk, majd kendő al [...]
Dobbants, tapsolj!
A játékosok körbe ülnek. Kiválasztanak két h [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A csapatok oszlopban állnak fel egymás mellett. A játékvezetők az indulási vonalon állnak. Minden csapattal szemben az otthon túlsó végén annyi papírzacskót készítünk ki, ahány főből áll a csapat. Adott jelre minden játékvezető a maga csapatának a papírzacskóihoz szalad, felvesz egyet azok közül, visszafut az indulási vonalra, felfújja a zacskót és elpukkasztja. A pukkanás ad jelet a következőknek az indulásra. A játék addig tart, amíg minden játékos kipukkasztotta a maga zacskóját. Az a csapat nyer, amelyik előbb kerül vissza eredeti kiindulási helyzetébe. Ha valamelyik játékos véletlenül egynél több zacskót vesz fel, előbb vissza kell azt vinnie a helyére és csak azután futhat az indulási vonalra, hogy zacskóját felfújja és elpukkassza.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): annyi papírzacskót készítünk ki, ahány főből áll a csapat
Játék: Bombázás nyomtatása Bombázás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Minden gyermek keres magának egy helyet, ahol terpeszállásban feláll. Ennek a helynek a faltól távol kell lennie. Az egyik gyermek kap egy műanyag labdát, és meg kell próbálnia vele a többiek lába közé célozni, vagy eltalálni a lábukat a térdük alatt. A többiek védhetik a lábukat, és a köztük levő rést a kezükkel és a karjukkal. A gyermeknek le kell ülnie, ha elveszti egyensúlyát, elmozdítja a lábát, a labda eltalálja a lábát a térde alatt, vagy átmegy a lába között. Az utolsónak állva maradó a nyertes.
Azok a játékosok, akik ülnek, részt vehetnek a játékban úgy, hogy elvehetik a labdát és kidobhatják vele az állókat. Az állók is feltartóztathatják a labdát, ha el tudják kapni.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): műanyag labda
Játék: Bombázd a hidat! nyomtatása Bombázd a hidat! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A szoba közepére tesszük a tálat és beleöntjük a borsót. A kalapot letesszük a tál mellé. A tál köré lerakjuk a négy csészealjat, majd minden játékos kap egy-egy szívószálat. A játékosok nagy körben helyezkednek el a tál körül. Minden hat játékosra jut egy kistányér. Két cserkészvezető magához veszi a dobókockát a rázópohárral és a táblát, amelyen dobni lehet. Elindulnak ellentétes irányba a játékosok körén kívül. Mindegyik gyermek megfordulhat és dobhat a kockával. Ha valakinek sikerül hatost dobni, az beszalad a kör közepére, fejébe nyomja a kalapot, és a szívószálat szívva elkezdi vele a borsószemeket átrakni a tálból csapata tányérkájára. Addig próbálkozhat, amíg egy másik csapatból valaki, aki szintén hatost dobott, le nem kapja a fejéről a kalapot. A sajátjára téve, most ő szedegeti a borsószemeket. A játékidőt a játékvezető határozza meg. A játékidő leteltével a győztes az a csapat, amelyik tányérján a legtöbb borsó van.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 4 kicsi tányér (csészealj), egy mélytányér vagy egy kisebb tál, 3-4 marék szárazborsó, egy csomag szívószál, két dobókocka, két rázópohár, egy kalap vagy egy sapka, tábla vagy dobozfedél kockadobáshoz
Játék: Borsószedegetés nyomtatása Borsószedegetés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Két szemben álló játékos becsukott ökleit egy másra rakja, úgy, hogy mindegyik játékosnak alul van a bal ökle, felül a jobb. Az első játékos most gyorsan elkezdi ütögetni a jobb (felső) öklével a bal öklét, egyszerre csak elkapja a bal öklét az ütés elől s így az ütése a második játékos kezére esik. A második játékos úgy védekezik az ütés ellen, ha észreveszi, hogy az első el akarja kapni a bal öklét, akkor ő is elkapja mind a két öklét az ütés elől. Ha a kettes játékosnak sikerül elkapni az ökleit, akkor ő lesz a felső játékos, tehát ő ütöget.
Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: 2 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Borstörés nyomtatása Borstörés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

A piros-pacsinak a változata.Nem rossz!
2009-07-26 02:45:55
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Kézfogással kört alakítunk, melynek közepére egy cserkészbotot szúrunk. A cserkészek, egymást húzogatva, igyekeznek valakit a botnak nekihúzni, hogy az feldőljön. Aki feldönti a botot, kiáll s addig folytatják, míg egy meg nem marad, akit botbajnoknak keresztelünk. Játszhatjuk zálogkiváltással is.


Más változatban: Cserkészbot helyett valakit beállíthatunk a kör közepére, ő lesz a nebáncsvirág, ő dönti el, hogy ki ért hozzá.

Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): bot
Játék: Botdöntés nyomtatása Botdöntés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A botot kinevezzük hátaslónak, ha van kéznél rövid kötél vagy madzag, fel is kantározhatjuk: az egyik végére rákötjük, hogy bő hurkot vessen. Két csapatot alakítunk - a létszám ne legyen több négy-ötnél, hogy mindenki fel tudjon ülni a lóra! (Ha többen vagyunk, alakítsunk három vagy négy csapatot!) A csapatok létszáma mindig egyenlő legyen. A csapatok megválasztják a lovaskapitányt, mégpedig a legügyesebb, legerősebb játékost, mivel neki kell a legtöbbet lovagolnia! Minden csapat állomáshelye elé húzunk egy vonalat, mögötte gyülekezik a csapat. A csapatokkal szemben jó messzire leszúrunk egy-egy botot, hogy legyen hely lovagolni. Természetesen, egyenlő távolságra! A lovaskapitányok felülnek a lóra. Úgy helyezkednek el, hogy a ló farka (a bot vége) érintse az indulóvonalat. Sípszóra vagy számolásra elindulnak, vágtázva megkerülik a szemben leszúrt botokat, s visszaügetnek az állomáshelyre. Beállnak a vonal mögé, de most úgy, hogy a ló farka belülről érintse a vonalat, vagyis háttal állnak a menetiránynak. A következő lovas fürgén felpattan a kapitány mögé, és kivágtatnak az állomásról. Most már ketten lovagolnak, megkerülik a botot, és visszatérnek a vonal mögé, ahogy az előbb, felpattan a harmadik lovas is, újra kiügetnek, megkerülik a botot. az ügetés persze egyre nehezebb lesz, ahogy a több a lovas, legjobb, ha egyszerre lépnek vagy ugranak. Időt nyerhetünk az ügyes beállással, fordulással is! Az a csapat nyer, amelyik leghamarabb ér vissza a vonal mögé (a ló farka belülről érintse a vonalat!) az utolsó lovasával.


Más változatban: Lehet taktikázni: keresztezzük a másik csapatot, vagy lépésfajtát diktálunk: bakaügetés, fél láb stb. - s ezt a másik csapatnak is követnie kell.

Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 2 csapat, a létszám ne legyen több négy-ötnél
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá semmi más, mint egy-egy jó hosszú és erős bot, madzag
Játék: Botlovaglás nyomtatása Botlovaglás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A leszúrt bot köré felállnak a játékosok, "hátra arc"-ot csinálnak, elmennek egy bizonyos távolságra, ahonnét még egyszer megnézik, milyen irányban van a bot. Ha ez megtörtént, szemüket bekötik és sípjelre valamennyien elindulnak a bot felé. A feladat az, hogy a botot minél inkább meg kell közelíteni. Nyertes az, aki megtalálta a botot, vagy a vezető sípjelekor hozzá legközelebb jutott. Akik a botra már rátaláltak, halkan félreállnak, hogy ne legyenek a többi játékos útjában.
Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőlegest
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): bot
Játék: Botmegközelítés nyomtatása Botmegközelítés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játék elnevezését az észak-amerikai préri inspirálta. A játékosok egy negyede személyesíti meg a bölényteheneket. Oldalt kinyújtott karral kört alakítanak, majd leeresztik a kezüket és még három vagy négy lépést hátrálnak. Ezt a helyet megjelölik egy frisbee-vel vagy valami mással és ráállnak. A bölénytehenekkel egyenlő számú játékosok, a bölénybikák, megfogják egy-egy tehén kezét. Ezután tegyünk egy labdát a kör közepére, és már kész is a csorda. A labda egy kicsi, védtelen bölényborjút szimbolizál, ő a játék célja. A maradék játékosok párokat alkotnak. Egyikük az indián vadász, aki felszáll a másik cserkész, vagyis a lova hátára. Kezdődhet a játék. A lovagló indiánoknak meg kell próbálniuk a bölények körét átszakítani és a borjút megfogni, vagyis a labdát félrerúgni. A bölények védőgyűrűjét azonban érintés nélkül kell áttörni. A bikák viszont nem engedhetik el a tehenek kezét, ez utóbbiak pedig nem hagyhatják el a megjelölt helyet. Amelyik lovast egy bölény meglökött, annak el kell hagynia lovával a kört, és a következő támadás előtt helyet kell vele cserélnie. Vagyis nem biztos, hogy megéri a legtestesebb társunkat kiválasztani lónak.
Játék információk

Célkitűzés: A játék, mint ahogy a leírtakból kiderül, nem magányos vadászoknak való, a bölények védőgyűrűjét ugyanis csak az indiánok koncentrált támadásai képesek megtörni. Egy jó csapat számára azonban semmi sem lehetetlen.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 24 fő
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): frizbi, labda
Játék: Bölényvadászat nyomtatása Bölényvadászat egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

köszönjük, javítottuk a játék leírását
2008-08-01 21:23:12
Azt írja nem kell kellék, azták meg freesbee és labda is van benne. :-P
2008-08-01 07:46:23
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.