» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Székfoglaló
A cserkészeket két csoportra osztjuk, és leült [...]
Irányított szoba
A szoba négy falának mindegyikén kijelölünk e [...]
Mocsárjárás
Az indulók felállnak a rajtvonalra. a célvonal [...]
Zajkeltő tárgyak
A játékvezető és a játékosok, előre készü [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Mindegyik csapat sarkában egy-egy két méteres kört rajzolunk a padlóra, két méterre a falaktól. Mindegyik kör közepére rakunk száz szem borsót, és mindegyik csapat kiválaszt maga közül egy védőt, aki ottmarad a körben. A játékvezetőknél vannak a dobozok - mindegyik csapatnak egy-egy - amelybe az adott csapat a zsákmányolt borsót gyűjti. Amikor a játékmester jelt ad, a csapatok tagjai elkezdik a többi csapat borsóit lopkodni, és a dobozokba gyűjteni. Arra kell azonban vigyázniuk, hogy akit az egyik védő megérint, az kiesik a játékból. Erre a játékvezetőknek is nagyon kell figyelniük. A játékmester 4 perc után megállítja a játékot, és az a csapat nyer, amelyik több borsót zsákmányolt.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kréta, négy doboz, egy zacskó borsó, óra
Játék: Zsákmányolás nyomtatása Zsákmányolás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Zsírozás
2012-05-01 15:29:18
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az csapatok oszlopba állnak. Egytől felfelé sorszámot kapnak a játékosok. Mindegyik egy méter hosszú zsineget tart a kezében.
Adott jelre az egyesek szorító nyolcassal erősítik a szék lábához zsinegüket és a másik végét átnyújtják a következőknek, akik a saját zsinegüket halászcsomóval kötik hozzá. A hármasok kettő csomóval erősítik össze az előző cserkész zsinegével, a negyedik bokros csomóval és így tovább, míg mindenkire sor kerül. A játékosok mind más-más csomót használnak az összekötéshez.
Ha az utolsó is befejezte, feltartja a kezét és készt kiált. Nyer az a csapat, amelynek a csomói jók és legelsőnek lett kész.
Játék információk

Tipus: cserkész cserkész RSS csatorna cserkész nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): egy méter hosszú zsineg (ahány játékos)
Játék: Zsineg kígyó nyomtatása Zsineg kígyó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Ha négy fő játszik, akkor ketten-ketten egy párt alkotnak, akik egymással szemben ülnek. Az osztásnál minden játékos négy-négy lapot kap, a többi kártyát középre helyezik, ahonnan minden kör után húznak egy új lapot. Az osztótól jobbra lévő játékos kezdi a játékot bármelyik kártyával. A kihívott lapot csak azonos értékű kártyával lehet ütni. Kiemelt lap a hetes, ezt a lapot bármely kihívottal egyezőként használhatjuk. Például: amennyiben az első játékos nyolcassal kezd, a következő erre szintén nyolcast tesz, a követő mondjuk kilencest, végül a negyedik egy ászt. Ebben a körben a második játékos viheti a lapokat, hiszen ő tudott azonos értékű kártyát tenni.
Egy kihívott lapot többször is meg lehet ütni. Ha például a kezdő játékos egy tízessel nyit és ezt valaki megüti, a hívó folytathatja egy következő körrel és a letett lapokat másodszor, akár többször is megütheti, a végén pedig az összegyűlt kupac azé lesz, aki a kihívó lappal megegyező utolsó lapot vagy hetest tette le.
Aki az ütést vitte, az hívhat újra.
A győztes az lesz, aki a legtöbb ászt és tízest nyerte el a játszma során. Két játékos esetén ez minimum öt lapot jelent. Egyenlőség esetén az nyer, aki utoljára ütött. Aki a játék során egyszer sem tudott ütni, az "kopasz" marad. Négy játékos esetén a párok ütéseiket összeadják.
Ha négyen játszanak, a párok közti kommunikáció nem megengedett. Ha mégis, akkor mindössze négy szó használható, melyekkel azt javasolhatjuk partnerünknek, hogy mit játsszon: "Üss!" - azaz a kihívott lappal megegyezőt tégy!, illetve "Ne üss!", "Zsírt!" - vagyis játsszál ászt vagy tízest!, illetve "Ne zsírt!"
Játék információk

Célkitűzés: A kártyajáték célja, hogy minél több "zsír" kártyát (ászt vagy tízest) gyűjtsünk össze ütéseinkkel a játék során. A játékban a lapoknak nincs pontértékére és rangsora, aduszín sincs.

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 2 vagy 4 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): magyar kártya
Játék: Zsírozás nyomtatása Zsírozás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

szabályos, 1 kis zsiványság nem árt...játék :)
2012-02-25 10:59:22
Like zsír:)
2012-02-24 19:21:10
Szasztok!
2011-06-25 20:08:41
ez jó
2011-02-06 14:15:10
Nagyon zsír :P
2011-01-12 13:07:09
saját kártyámat ha már én vinném akkor meglehet mégegyszer ütni?
2010-05-01 11:34:43
A saját megfogot kártyámat meg lehet nézni?
2010-02-07 18:27:34
igen szabályos, pont ez a lényeg. nem muszáj az első körbe fogni.ettől ilyen jó játék. miért az szabályos, hogy a hívő ráfog magára? igen. akkor ezzel mi lenne a baj. egyébként szabály az szabály
2010-01-03 22:59:04
Ez a kedvencem :D
2009-12-31 12:43:06
sziasztok! lenne egy kérdésem,ha szabad: ha a hívó lerak egy királyt ,második játékos nem fogja, 3.,4.igen...hívó megfogja megint,és a második játékos akkor rak bele egy királyt...az szabályos?...hiszen az első körben nem fogta...ha valaki válaszolna erre azt megköszönném
2009-12-30 20:41:43
Ez a kedvencem :D
2009-06-09 22:13:23
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok sorban hangosan számolnak, mindenki egy számot mond. Az ötöst és annak minden többszörösét "zümm" szóval kell helyettesíteni. Ha azonban az illető számban szerepel is az ötös számjegy, akkor csak az ötöst kell zümmel helyettesíteni; vagyis például a 20 vagy a 30 helyén "zümm" szerepel, de a 25 például "huszonzümm" lenne, az 59 "zümmkilenc", az 55 pedig "zümmzümm". A számsorunk tehát valahogy így festene: 1-2-3-4-zümm-6-7-8-9-zümm-11-12-13-14-tizenzümm-17-18-19-zümm-21 ... 49-zümm-zümmegy-zümmkettő-zümmháromzümmnégy-zümmzüm-zümmhat ... A játékvezető figyel arra, hogy mindenki viszonylag gyorsan (pl. körülbelül három másodperc vagy megegyezés szerinti más időtartam) alatt mondja a számot, hiszen ha végtelenségig lehet gondolkodni, értelmét veszti a játék. Persze ezt a szabályt helyzettől és csoporttól függően érdemes rugalmasan kezelni. Ha valaki az elvárt időn belül nem mondja a következő számot, kiesik, és természetesen az is, aki téveszt. Az nyer, aki utoljára marad.


Más változatban: A játékot nehezíthetjük azzal, hogy további feladatot adunk a játékosoknak, például azt, hogy fel kell állni, és le kell ülni, miközben valaki azt mondja, hogy "zümm". Ennek alapján, ha a játékosok sikeresen eljutnak 55-ig, akkor az érintett játékosnak kétszer kell felállnia és leülnie. Ilyen kiegészítő feladatnak természetesen akkor van értelme, ha az eredeti túl könnyűnek bizonyult, és senki nem akart kiesni. Ha, éppen ellenkezőleg, a játékosok túl gyorsan esnek ki a körből, bevezethetjük azt a szabályt is, hogy mindenkinek három élete van, azaz csak a harmadik hiba után esik ki.

Még egyéb változat: Ha a "zümmögés" már nagyon jól megy, a játékot jelentősen tovább bonyolíthatjuk azzal, ha a hetes számot is helyettesítjük, méghozzá "bumm"-mal. Az eljárás ugyanaz, mint az ötös esetében, tehát a 7, a 21 vagy a 63 "bumm" lesz, a 27 "huszonbumm", a 71 pedig "bummegy". Érdekes esetek ott adódnak, ahol az ötös és a hetes találkozik: az 57 például "zümm-bumm" lesz, a 75 pedig "bumm-zümm". A 35 vagy a 70 helyett, amely mindkét számnak többszöröse "zümm-bumm"-ot mondunk. "Bummot" természetesen külön is lehet játszani, illetve a játékot tetszés szerint lehet tovább bonyolítani vagy egyszerűsíteni.

Játék információk

Célkitűzés: Gyors gondolkodást, koncentrálóképességet karbantartó-fejlesztő játék

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá
Játék: Zümm-zümm-bumm nyomtatása Zümm-zümm-bumm egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

nyugogoggy meg mit nyul a hurokba ez a game baszozás nevet viseli és 7 a bűvös szám amit ha elrontnak ....büfff eggy feles!!!!!!!!!!!!
2009-12-16 16:04:05
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Rajzoljunk egy vonalat egy méterre a faltól. Egy őrs erre a területre áll. A többi hatos a szoba közepére áll, náluk vannak a babzsákok. Nekik kell a babzsákokat a szoba középső részéből kifelé dobálni. Az ellenálló hatosnak pedig meg kell tisztítania a saját küls területét, oly módon, hogy visszadobálják a babzsákokat a szoba közepére. Az idő korlátozott, és amikor lejár, a "Stop" parancsra mindenkinek meg kell állnia. Büntetés szabható ki annak, aki nem hagyja abba a dobálást azonnal. (3 pont levonással lehet büntetni, aki folytatja a mozgást.) Összeszámolva a babzsákokat az ellenálló (külső) térben, annyi mínusz pont jár az ellenálló hatosnak, ahány babzsák van a területen. Ezután az őrsök helyet cserélnek. Az a csoport nyer, amelyiknek több lesz a pontja, vagyis amelyiknél kevesebb babzsák lesz a "Stop" parancs elhangzása után.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 20 babzsák, vagy hasonló eszköz, kréta
Játék: Zűrzavar nyomtatása Zűrzavar egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.