» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Sziámi
A résztvevők párokat formálnak. Egy általuk v [...]
Az ábraértelmezés szórakoztat!
A móka abban áll, hogy előregyártott ábrákna [...]
Vakon a helyiségen keresztül
Két bekötött szemű csoport áll egymással sze [...]
Fusson a hármas!
Jó sokan játszhatjuk. Kiolvasunk három játéko [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A játékvezető kiválaszt egy betűt az ABC-ből és megad egy határidőt. A cserkészeknek minél több, az adott betűvel kezdődő szót kell írniuk. Csak olyan szavak szerepelhetnek, amelyek a szobában meglévő dolgot, vagy személyt jelentenek. Az a csapat nyer, aki több szót tud.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): papír, ceruza
Játék: Utcaseprő nyomtatása Utcaseprő egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Három egymás melletti széken állnak. A középsőnél egy összehajtogatott újság van, és úgy tesz, mintha fodrász volna és hajat vágna. Időről időre simogatja az újsággal a másikak nyakát és mondja: Egyszer ütni is fogok, visszaüthettek, már tarthatjátok is kezeiteket a nyakam mögött, de csak ha ütöttem, üthettek vissza! Amikor odaüt, villámgyorsan előrehajol, hogy el ne találják. Majd később váltanak.


Más változatban: Egyik a széken ül, a másik előtte térdel, és megpróbálja villámgyorsan a fejét a szétnyitott térdek közé rakni, a másik viszont a térdei összezárásával igyekszik ezt megakadályozni. Variáció: Hárman ülnek egymás melletti székeken. A középső egy seprűt tart függőlegesen a lábai között. Ezen a seprünyélen nyúl fel-le. Villámgyorsan ráüt egyik szomszédja combjára. Ezeknek meg kell próbálniuk visszaütni, de csak függőlegesen a saját combjuk felett. Variáció: Körben állnak, előrenyújtott kezekkel. A kör közepén lévő megpróbál ráütni valakinek a kezére, az elránthatja. /pirospecsenye/.

Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): újság, szék
Játék: Üss engem is nyomtatása Üss engem is egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Nagyon hasonlít a "Felelsz, vagy mersz?" c. játékra.
A társaság egy körbe ül. Elsőként meg kell állapodni abban, hogy ki kezd. A kezdő játékos megpörgeti a kör közepén lévő üveget. Akire az üveg nyaka mutat, tőle kérdez a pörgető. (A kérdések mélységében, milyenségében előre érdemes megállapodni.)
Ha nem tud/akar rá válaszolni az illető, akkor passzolhat, de a közösség (vagy a pörgető által) kitalált feladatot végre kell hajtania. (A feladatok mélységében, milyenségében ugyancsak érdemes előre megállapodni.)
Ha végrehajtotta, avagy válaszolt a kérdésre, akkor ő pörget és kérdez, s így megy tovább a játék.


Más változatban: Úgy is lehet játszani, hogyha amikor az illető -akire az üveg nyaka mutat-, nem válaszol, vagyis passzol, akkor egy ruhadarabját le kell vetnie. Folytatásképp ugyanúgy ő pörget, mint az eredeti változatban. Figyelem! Csak saját felelősségre! Senkit nem lehet kényszeríteni az ebben a változatban leírtak végrehajtására!

Játék információk

Célkitűzés: Egyszerűnek, s gyerekesnek tűnik, de nagyon komoly játék is kerekedhet belőle.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: min. 6 fő
Korosztály: fiatal felnőttek
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Italos üveg
Játék: Üvegezés nyomtatása Üvegezés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

ja két párt
2012-07-31 22:00:01
osztálykiránduláson, húúú.
2010-07-24 23:11:43
Nekem tagnap táborba 9szer kellett smárolnom azon kívül a puszi megszámlálhatatlan úgyhogy elég dúrva kb.voltunk 10-en 3lány 7fiú AZT 5ÓRÁN KERESZTÜL JÁTSZOTTUNK. De csak azért hogy ne keljen vetkőznöm
2010-06-12 12:01:50
ilyet jázstottam én is a vetkőzöset persze a csajokkal
2009-07-08 16:06:08
Én próbáltam csak este 10-től ütöttük az időt reggelig és még a lányokon ott volt a meltartó én meg úgy mint az elején rövidnadrág,trikó:D :D :D:D :D :D :D xD
2009-05-08 19:41:42
ezt lányokkal jó játszani:D persze probáld megoldani h csak ők vetkőzzenekXD
2008-12-15 16:26:05
uhh... én már ott tartottam,h meztelen voltam...elég durva volt...
2008-10-05 16:43:05
hűha, a kedvenc játékom! elég jól összehozza a társaságot :P
2008-08-18 13:44:10
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékhoz szükség van legalább három, lehetőleg hosszú nyakú üvegre (szörpös, boros, üdítős) és három, különböző méretű függönykarikára. A karikákat egy kb. 30-50 cm hosszúságú zsinórra kötjük. A zsinór másik végét ráerősítjük egy kb. 30 cm hosszú botocskára. A játékosok egymás után megkapják a botokat, és hozzá a megfelelő üveget - nagy függönykarikához nagy üveget, kis függönykarikához kis üveget - és megpróbálják a horgászbotokkal az üveget elkapni, vagyis, rádobni a karikát az üveg nyakára. Ha ez a művelet egyes játékosok számára túl nehéz, a zsinórt egy részének feltekerésével lerövidíthetjük, vagy a botot megfoghatják az elején, ez megkönnyíti az üvegfogást. A játék kiválóan alkalmas születésnapi ünnepségekre, de persze bármilyen más oldott hangulatú együttlétre is!
Játék információk

Célkitűzés: Ebben a némi kézügyességet és szemmértéket igénylő játékban a "horgászbotok" végén lógó függönykarikákkal kell elkapni az üvegek nyakát.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Hosszabb nyakú palackok, függönykarikák, zsinór, botok
Játék: Üveghorgászás nyomtatása Üveghorgászás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A gyerekek leülnek egy nagy körbe. Egyikük állva marad és a körön kívül helyezkedik el. A flakont a kör közepére helyezik és megpörgetik. Amikor megáll, az a két játékos, aki felé a flakon nyaka illetve a feneke irányul, helyet cserél egymással. A körön kívüli játékos megpróbálja elfoglalni az egyik helyet. Ha sikerül leülnie a külső játékosnak, a kiszorított játékos kerül a körön kívülre és a játék megy tovább. Amíg az üveg mozgásban van, a körön kívüli nem mozoghat.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): műanyag flakon
Játék: Üvegpörgetés nyomtatása Üvegpörgetés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A vadász kezében van egy pattanós bőrlabda, a puskája. A többiek az álla­tok. A vadász elindul, és a vadak elrejtőznek, vagyis leguggolnak. Ha a vadász a közelébe ér egy vadnak, akkor az rögtön felugrik és elfut, de a vadász se rest, utánadobja a labdát. Ha eltalálja, akkor a vad kiáll a játékból. Ha csak a kezét vagy a lábát éri a labda, akkor úgy fut tovább, hogy a megsebzett testrészt már nem használhatja, tehát féllábon, vagy a karját a nyakába akasztva fut tovább. A játék addig folytatódik, amíg a vadász elejti az összes vadat. A következő játékban az utoljára maradt vad lesz a vadász, mert ő volt a legügyesebb.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): pattanós bőrlabda vagy teniszlabda
Játék: Vadász-labda nyomtatása Vadász-labda egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játszók létszámának kb. egyötöd része lesz a vadász, a többiek pedig a vércsék. A vércsék egy sorba állnak futásra készen, a vadászok pedig mögöttük 2-3 lépésnyire állva helyezkednek el. A vadászok három tapssal hármat lőnek, a harmadik lövésre a vércsék nekiiramodnak, a vadászok utánuk. A vadászok egy előre kijelölt vonalig (kb. 25-30 lépés) üldözik a vércséket s akiket érintéssel eltaláltak, maguk közé veszik vadásznak, míg a többiek újra visszatérnek kiindulási helyükre. Most már a vadászok megnövekedett száma áll fel, kergetőznek, s folytatódik a játék előbbi módon, amíg az összes vércsék vadászzsákmányul nem estek.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Vadászok és vércsék nyomtatása Vadászok és vércsék egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az otthonban minden széket, padot a fal mellé helyezünk. A fogónak bekötjük a szemét. Akit a fogó megérint, vagy aki megérinti a fogót, kiesik a játékból. A játék addig tart, míg csak egy cserkész marad, akit nem tudott megérinteni a fogó. Asztal, vagy pad alá bújni nem szabad.


Más változatban: A csoport tagjai körben ülnek. Egy játékos a kör közepén áll, szemét becsukja, vagy bekötik egy kendővel. A játékvezető három különböző színű teniszlabdát - vagy hasonló kis labdát - oszt szét három egymással nagyjából szemben ülő játékosnak, és "rajta" kiáltással indítja a játékot. A játékosok az óramutató járásának megfelelően körbe továbbadják a labdát, egészen addig, míg a játékvezető "állj"-t nem kiált. Akiknek ekkor kezükben van a labda azoknak helyet kell cserélniük egymással. Ezt nagyon óvatosan és csendesen kell lebonyolítaniuk, hogy észrevétlenül tudjanak elosonni a középen álló játékos mellett. Az ugyanis megpróbálja elkapni, illetve megérinteni őket. Ha ez sikerül neki, megcserélődnek a szerepek, és az elfogott játékos lesz a fogó. Idegen csoportokban vagy általában az első játéknál tanácsos lehet, hogy a játékvezető maga játssza a középső játékos szerepét. Részint az esetleges félelmek miatt, részint azért, hogy célzottan bemutassa az ebben a szerepben rejlő sokféle mozgási lehetőséget. Általában gyorsan sikerre vezet például, ha a fogó kitárt karokkal halad körbe bent a körben. Persze nem lehet mindenhol ott a keze: fiatalos és mozgékony idősek néha a karok alatt is át tudnak csusszanni! Nagyobb kör és/vagy mozgásukban korlátozott játékosok esetén több labdát is körbe lehet adogatni, ez megkönnyíti a fogó dolgát. Jó erre előre felkészülni, és a játékot így is kipróbálni. Nem mindig sikerül elsőre egy játék! A különböző színű labdák a körbeadogatásnál jobban láthatók, mint az egyszínűek vagy a tarkák. Senki sem tarthatja a labdát sokáig a kezében, folyamatosan tovább kell adni. Figyelni kell arra, hogy a játéktér padlóján ne legyenek egyenetlenségek, vagy bármi egyéb, ami a biztonságos mozgást akadályozhatja. Ha minden körülmény megfelelő, és sikerül a játék, bizonyára a játékvezetőket is meglepi majd, milyen növekvő élénkséget és játékörömet tapasztalnak egyes játékosoknál!

Játék információk

Célkitűzés: A vágy, hogy valakit vagy valamit "elkapjunk", egész életünkben ott szunnyad bennünk - ez a cél mobilizál és ösztönöz, a játék öröme, a sikerélmény, pedig feledteti az apróbb nehézségeket és korlátozottságokat, így ez a játék kiválóan alkalmas a mozgásos képességek frissen tartására.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Három vagy több kis labda különböző színekben
Játék: Vak fogó nyomtatása Vak fogó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.