» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Névgombolyító
Körben ülünk. Az egyik játékosnál van egy go [...]
Híres ember vagyok
A kiscsoportban mindenki elmond egy történetet a [...]
Mit tudsz a nevedről?
Egyenként mondják el a résztvevők a nevüket, [...]
Utcaseprő
A játékvezető kiválaszt egy betűt az ABC-ből [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Egyvalaki kimegy a szobából és a többiek rövid idő alatt, megegyeznek abban, hogy ki lesz a "karmester". ő a helyén marad és tesz egy jellegzetes mozdulatot, mondjuk, megvakarja a bal fülét, amit mindenki átvesz, vagyis megismétli ezt a mozdulatot, viszonylag gyorsan. Aztán változtat, és a következőkben megigazítja a haját, a többiek figyelik, és szintén megigazítják a hajukat. A játék célja, hogy a csoport tagjai úgy figyeljenek a karmesterre, hogy nem feltűnően nézik, de mégis engedelmeskednek az irányításának, átveszik, utánozzák a mozdulatait. Aki kiment, annak kell kitalálni jó megfigyeléssel, hogy kit utánoznak a többiek. Akinél kitalálta, az megy ki a következő körben, s a csoport meg újra megbeszéli, hogy ki tölti be a "karmester" szerepét.
Játék információk

Célkitűzés: A megfigyelés fejlesztése. Felhívni a figyelmet a "karmester" tekintélyére és az irányító szerepet a kezébe adni, mozogni és a mozgáskoordinációt gyakorolni.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá.
Játék: Titkos karmester nyomtatása Titkos karmester egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Egy fehér papírlapot felmutatunk, majd kendő alá tesszük, miután megmutattuk, hogy ott semmi más nincs. Némi hókuszpókusz után kiemeljük, és kályha vagy gyertya fölé tartva írás jelenik meg rajta. Ezt előzőleg sóoldattal, vagy citromlével írtuk rá, majd megszárítva eltűnt, és meleg hatására jön csak elő.
Játék információk

Tipus: szemfényvesztő szemfényvesztő RSS csatorna szemfényvesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): papírlap
Játék: Titkosírás nyomtatása Titkosírás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

ezt kipróbálom .!!
2011-01-01 12:33:38
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az egyforma értékű kombinációkban nem lehetnek ikerlapok (két pikk 6). Aki 50 vagy több pont értékű kombinációt gyűjtött, ezeket lerakhatja, később bárki hozzájuk illeszthet lapokat. A talonból csak vehet fel lapot, aki ezzel együtt le tud rakni, vagy már korábban lerakott. A felvett lapot azonnal le kell rakni.
Alakzatok: színflös (10 egyforma színű lap, 25 pont), figuraflös (10 figura
- A, K, D, B -, 25 pont), pikkoló (a lapok összértéke 25 vagy kevesebb, az A
1 pontnak számít, a zsóker 0-nak, 25 pont), royalflös (egyszínű sorozat A-tól
K-ig, 50 pont).
A befejezés módjai: handrömi - a játékos egyszerre leteszi minden lapját
összefüggésekben vagy az asztalon levőkhöz illesztéssel -; előzetes lerakás
utáni befejezés.
Ha valaki römit csinált, a többiek a kezükben maradt minden lapot felírnak,
zsóker 15 pont. Legfeljebb 100 pontot írnak fel akkor is, ha több maradt.
Handröminél kétszeresen írják fel a beragadt lapokat.
Az asztalra helytelenül lap ott marad.
50 pont alatti lerakásnál a vétkes minden lapot felír.
Ha a játékos letevés előtt eldobott egy lapot, csak a következő körben tehet le.
A buli 7 játszmából áll. Handrömi -10, egyszerű römi -5 pont. A többiek a
kezükben maradt lapokat felírják. Aki hét osztásból négyszer ér el römit, -100 pontot ír.
Az asztalon levő zsókert ki lehet cserélni azzal, amit helyettesít.
Az A értéke mindig 11 pont.
Játék információk

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 2-6 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 104 lapos francia kártya 4 zsókerrel
Játék: Tizennégylapos römi nyomtatása Tizennégylapos römi egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

tudtok olyan linket adni amin lehet játszani regisztrálás meg letöltés nélkül?
2010-05-16 14:25:35
kipróbáltam nekem bevált:D jó játék
2010-02-01 21:34:50
jó a játék!!!
2009-06-24 15:34:10
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Egy hat fős csapat a szoba közepére áll, a többiek vonalban a négy falnál. A játékvezető 15 másodpercre lekapcsolja a villanyt, majd felkapcsolja. A középen állók megpróbálják elérni a falat úgy, hogy a lámpa felkapcsolásakor már érintsék. A többiek feladata ezt bármely módon megakadályozni. A villany felkapcsolásakor mindenki megáll, hogy a falat érintőket meg lehessen számolni. Minden érintés egy pontot jelent. Büntetőpontot kap az, aki a villany felkapcsolása után érinti meg a falat, illetve ha megérintette a falat, de a sötétben felfedezték és kimozdították, eltávolították onnan.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Tizenöt másodperc sötétség nyomtatása Tizenöt másodperc sötétség egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok két egyenlő erejű csapatra oszlanak. A két csapat néhány száz méternyire eltávolodva, bőségesen ellátja magát munícióval (fenyőtoboz) oldalzsákba, zsebbe, kézbe stb. Adott jelre a két csapat megindul egymás felé, természetesen megfelelően biztosítva magát. Lőtávolba érve, megkezdődik a tűzharc: a találatok számát tetszés szerint értékelhetjük.
Például 1 találat jelentéktelen sérülés, 2 találat sebesülés, 3 pedig hősi halál. A találatok számolása becsületre megy. Tüzelni csak addig lehet, ameddig a muníció tart, tehát a földről felszedett tobozokkal tüzelni nem szabad. Az a csapat a vesztes, amely előbb fogy le bizonyos létszámra, vagy teljesen megsemmisül.


Más változatban: Még érdekesebbé tehetjük a játékot azzal, hogy megfelelően felszerelt egészségügyi osztagokat is szerepeltetünk, amelyek a sebesülteket összeszedik és az előre kijelölt segélyhelyre szállítják

Játék információk

Célkitűzés: Izgalmas játék olyan vidéken, ahol elegendő fenyőtoboz áll rendelkezésre.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 2 nagy csapat
Kellék(ek): sok toboz
Játék: Tobozcsata nyomtatása Tobozcsata egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Erős ecetben áztatjuk, míg a héja annyira meg nem puhult, hogy könnyen átnyomhattuk az üveg nyakán. Ezután tiszta vizet öntöttünk az üvegbe. A tojás visszanyerte eredeti formáját, és megkeményedett. A vizet aztán tetszés szerint kiönthetjük az üvegből, vagy benne is hagyhatjuk.
Játék információk

Célkitűzés: Érdekes látvány ez az ép tojás a szűk nyakú üvegben, mint látjuk: a tojás jóval nagyobb annál, semhogy az üveg nyakán rendesen beférhetett volna, és mégis akárki megállapíthatja, hogy a tojás teljesen ép, még egy karcolás sincs rajta. Hogyan került a tojás az üvegbe?

Tipus: szemfényvesztő szemfényvesztő RSS csatorna szemfényvesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): tojás, szűk nyakú üveg, ecet, víz
Játék: Tojás nyomtatása Tojás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

A víz képlete H2O, tehát onnan nem fog kalcium vissza alakulni.
2012-03-16 19:01:36
Többször próbáltam, de a tojás mindig csak felpuhult és megdagadt. Mennyivel kisebb (-1cm?) legyen az üveg szája? Mennyi idő elég a felpuhuláshoz, és hogy még vissza tudjon alakulni a kalcium a tojás héjában?
2011-08-18 15:16:15
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető kereszteket rajzol a padlóra egy kivételével minden cserkész számára. Mindenki rááll a keresztjére, akinek nem jutott, az a "Tolató". A tolatónak hátrafelé menve óvatosan le kell valakit löknie a keresztjéről elfoglalva a helyét. Akit lelöktek, az lesz a következő tolató. A játékvezető kijelöl egy rövid időt 5 és 50 mp között. Amikor a megadott az idő lejár, az a cserkész, aki éppen a tolató, kiesik, és egy új tolatót neveznek ki, akinek kitörlik a keresztjét. Győztes az utolsó kettő.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kréta, nedves ruha vagy szivacs, óra
Játék: Tolatás nyomtatása Tolatás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

jo a játék remélem
2011-03-18 18:33:48
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékmester beáll a szoba közepére kezében a tollal. A többiek körülötte állnak egy kört alkotva. A játékmester valakinek a nevét mondja, és elejti a tollat. A megszólított feladata, hogy elkapja a tollat, mielőtt leesik. Ha sikerül, a következőben ő ejthet, ha nem, visszaáll a helyére.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): toll, vagy felbolyhozott könnyű szövet darab
Játék: Toll hullás nyomtatása Toll hullás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.