» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Újságlecsapós
A játékvezető a kör közepén áll és helyet [...]
Zűrzavar
Rajzoljunk egy vonalat egy méterre a faltól. Egy [...]
Üveghorgászás
A játékhoz szükség van legalább három, lehet [...]
Kíváncsi kocka
Először az A-jelű játékos dob a kockával, a [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A játékosok körben ülnek, mindenki kap egy számot.
A vezető kezdi: felemeli mindkét kezét, és "szikrázik" az ujjaival. A szomszédai is azonnal ezt teszik, a bal csak a jobb, a jobb csak a bal kezével.
A játékvezető mondja: én vagyok a főszikrázó, és szikrázom a 7-hez.
Erre a 7-es játékos felemeli kezeit, és természetesen a szomszédainak is ezt kell tenniük. Majd a hívott hív egy másik számot, stb. Aki elfelejti a szikrázást vagy együttműködést, vagy elvéti, az feláll.


Más változatban: 1. variáció: Minden játékos választ magának egy állatnevet, és annak az állatnak a hangján hívják egymást.
2. variáció: A játékosok haszonnövények nevét választják. Valaki mondja pl.: az én galambjaim a kukoricára repülnek! Erre azonnal reagálnia kell a "kukoricának", egy másik haszonnövény-név szólításával.
3. variáció: Ha még egyáltalán nem ismerik egymás neveit a csoport tagjai, úgy számok helyett egymás neveit is lehet használni.

Játék információk

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Szikrakontaktus nyomtatása Szikrakontaktus egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

[url=http://doxycycline-cheapbuy.site/]doxycycline-cheapbuy.site.ankor[/url] onlinebuycytotec.site.ankor
2018-10-16 02:45:20
[url=http://doxycycline-cheapbuy.site/]doxycycline-cheapbuy.site.ankor[/url] onlinebuycytotec.site.ankor
2018-09-16 18:52:34
u ed pills from india laughing [url=http://cialislbc.com]ed pills from india[/url] cialis generic name http://cialislbc.com
2018-07-28 01:32:39
w buy viagra bent [url=http://viagratph.com#]viagra online[/url] generic viagra
2018-07-25 15:28:51
gqzycr tm eye ltd
2018-07-24 10:10:32
nmvnnj buy levitra
2018-07-08 03:52:17
cjhnzl drugs sildenafil side effects
2018-06-30 19:58:11
rhabfp buy viagra without prescription
2018-06-21 21:11:12
k https://viadenclub.com non prescription viagra buy generic viagra happened [url=https://viadenclub.com]buy viagra online[/url] sildenafil 20 mg
2018-06-18 17:16:07
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játék rendezője néhány fiúval elhúzódik és megbeszél valamely verssort vagy közmondást, amelyet némajátékkal fognak bemutatni. Például: elhatározzák a "Fiúk, fel a fejjel, a harsona zeng!" kezdetű induló első sorát. Ezután bevonulnak s ábrázolják a megbeszélt verssort: néhány fiú az egyik oldalon álldogál, a másik oldalon pedig egy, esetleg kettő a harsonázást utánozza. Ekkor a középen álló cserkész figyelmeztető mozdulatot tesz, amelyre az összes csoportban álldogáló fiú délcegen a magasba kapja. Ezt a jelenetet ismételhetik is, ha a kitalálás nem sikerülne előszörre. Néhány könnyen "színrehozható" verssor: Este van, este van, ki-ki nyugalomba.
Játék információk

Tipus: színjáték színjáték RSS csatorna színjáték nyomtatása
Játék: Színjáték nyomtatása Színjáték egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az osztály két részre oszlik. A párok egyik fele pantomimjátékot játszik, a másik fele szinkronizál. Minden pantomimesnek megvan a "hangja", vagyis az a játékos, aki a pantomim kifejező mozgásaihoz a hangot szolgáltatja. A pantomimezők eljátszanak egy jelenetet, a hanŹgok pedig kommentálják az eseményeket. Ezután megbeszélik a játékosok, hogy megfelelő volt-e a pantomim kifejező mozdulataihoz a tolmácsoló hang. Ezt követően a csoport vált, és az eddig néma játékosok lesznek a hang szolgáltatói.
Játék információk

Tipus: színjáték színjáték RSS csatorna színjáték nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 10-15 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Szinkronizálás  nyomtatása Szinkronizálás  egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A csoportvezető meghatároz öt dolgot (növény, állat, tárgy, természeti jelenség, bútor), és utána arra kéri a csoport tagjait, hogy mindenki írja az egyes kategóriák mellé azt, milyen növény, állat, tárgy stb. szeretne lenni, illetve mi az, ami egyáltalán nem szeretne lenni. Minden választáshoz kérjünk indoklást, magyarázatot is.
Játék információk

Célkitűzés: Megismerkedés, önismeret fejlesztése a csoport kezdetén; a feszültség csökkentése

Pedagógiai javaslat: Kisiskolások számára is élvezhető játék. Nagyon jó önismereti munkára ad alapot. A gyakorlat egyrészt a diák vágyait fejezi ki szimbólumokban, másrészt a benne levő, de elutasított indulatokról, tendenciákról és feszültségelhárítási tar­talmakról ad képet.

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: 8-16 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5-20 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Szívesen lennék, Sohasem lennék nyomtatása Szívesen lennék, Sohasem lennék egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A gyerekeket 2 csoportra osztjuk, és a terem két szemközti fala mellett sorban leültetjük őket törökülésbe úgy, hogy egymás felé nézzenek. Azután beszámozzuk őket balról jobbra. A szoba közepén a fent említett falakkal párhuzamosan húzunk két vonalat egymástól 1 m távolságra. Az így keletkezett sáv közepére helyezünk egy labdát. Az őrsvezető mond egy számot, a számot viselő gyerekek mindkét csoportból a labda felé rohannak. A feladat az, hogy a labdát az ellenség vonalán át kell gurítani. A labdát csak kézzel lehet megérinteni, és öklöt nem lehet használni.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): műanyag focilabda, kréta
Játék: Szobai beachball nyomtatása Szobai beachball egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok párokban állnak össze, egymással szemben. Egy "menet” 30 másodpercig tart, ennek figyeléséhez kell egy stopper vagy karóra. A következő kategóriákban lehet küzdeni:
- A játékosok szünet nélkül, egyszerre beszélnek
- A játékosok virágnyelven átkokat vagy bókokat mondanak egymásnak (természetesen akkor nem egyszerre).
A játékvezetők instrukciójából az átkok esetében nem hiányozhat a figyelmeztetés, hogy feltétlenül a jó ízlés határán belül kell maradni, és semmi olyat nem szabad mondani, ami sértő lehet a másikra nézve. Inkább a humor és az ötletesség, a kreativitás vezessen a győzelemhez. Az egész átok- vagy bókváltásnak hanghordozásában egy nyugodt beszélgetéshez kell hasonlítania.
- A játékosok zagyválnak, valamilyen előre meghatározott érzést mutatva (félelmet, örömöt, pánikot stb.), mindenféle kitalált, nem létező szavakat mondanak, természetesen egyszerre.
A csoport dönti el, ki győzött. A győztes kihívhat valakit a csoportból a következő menetre. Más küzdő kategóriákat is ki lehet találni.
Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 10-15 perc
Kellék(ek): stopper vagy karóra
Játék: Szóbokszolás nyomtatása Szóbokszolás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A párok egy-egy tagja kimegy a szobából, az egyikük kigondol egy feladványt - ami bármilyen magyar köznév lehet, akár összetett szó is, de nem lehet idegen szó, sem tulajdonnév -, és ezt közli a másikkal.
Ez utóbbi játékos kezdi a játékot, miután visszamennek: a párjának mond egy szót (lehet ragozott is és mondhatja névelővel), méghozzá olyat, ami valamilyen módon kapcsolódik a feladványhoz, tehát amiről a párja - általában persze több lépésből, más szavakkal együtt - asszociálhat a feladványra. Ehhez természetesen a párnak jól kell ismernie egymást, sok közös élménnyel, emlékkel kell rendelkezniük.
Csupán egyetlen megkötés van: a játékos nem mondhatja ki a feladványt, még összetett szó tagjaként sem. Ezután a párja vagy rákérdez a feladványra, vagy passzol. Ezt követően a másik pár tagja, a feladvány kigondolója mond egy szót a partnerének, de előtte a másik játékostól előzőleg elhangzott szót megismételheti, ha úgy gondolja, hogy ez segít a párjának. A párja pedig választhat: rákérdezhet vagy passzol. Ekkor újra az első játékos következik, aki hasonlóképpen megismételheti a már addig elhangzottakat, mielőtt újabb szót mondana. Ha partnere rákérdez a szóra, és nem találja ki, a pár 1 mínusz pontot kap, és a másik pár tagja következik. Ha kitalálja, 2 pontot szereznek, és ezzel vége a körnek, ha pedig összetett szó valamelyik tagjaként mondja ki a feladványt vagy összetett szó esetén csak az egyik részét, a társa csak annyit közöl vele: nulla pont, és a játék folytatódhat tovább a másik párossal. A kört az a pár nyeri, amelyiknek tagja hamarabb fejti meg a feladványt. Ezután a párok másik két tagja hagyja el a szobát és az előzőek szerint megállapodik egy újabb feladványban. Visszatérésük után a játék a fent leírtak szerint folytatódik tovább.
Arra kell ügyelni, hogy a párok tagjai mindig felváltva gondolják ki a feladványt, illetve felváltva kezdjenek szavakat közölni. A játékot 20 pont eléréséig játsszák. Az a pár nyer, amelyik elsőként éri el a 20 pontot.
Játék információk

Célkitűzés: Ezt az asszociációs készségen alapuló szójátékot is négy játékos, pontosabban két pár játszhatja, mint a bridzset. A játék célja: párunkkal közösen minél több feladvány kitalálása.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: 4 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Szóbridzs nyomtatása Szóbridzs egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játék elején kiolvassuk a szobrászt. A szobrász többféleképpen csinálhat szoborcsoportot. Mondjuk, először sorba állítja a játékosokat, megfogják egymás kezét, s a szobrász futva körbevezeti a sort, megtekeri, majd elkiáltja magát: "Állj!" Mindenkinek úgy kell maradni, ahogy a kiáltás pillanatában volt. Ekkor a szobrász körbejárja a szobrokat. Mókázik, tréfálkozik, pl.:
- "Ez a szobor olyan, mint a madárijesztő! Feje tök, lába kóró!"
vagy kérdez:
- "Mit ettél ebédre? Gilisztát? Szőrös hernyót?"
Nem szabad se válaszolni, se nevetni, se mozogni! Aki ezt teszi, kiesik, vagyis kiáll a szoborcsoportból.
A szobrász tovább próbálkozik: majompofát vág, csiklandoz stb. Addig csinálja, míg mindenki ki nem esik. Ha valaki végig bírja, ő lesz a következő szobrász. Ha többen maradtak a végén, kiolvassák egymás közt, hogy ki legyen az új szobrász már más mozgású szoborcsoportot csinál, pl.: guggolva mennek, hátrafelé vagy behunyt szemmel lépkednek egymás vállára tett kézzel, vagy forogva, vagy felemelt térddel lépegetve és így tovább!
Egy ügyes szobrász minél furcsább helyzetekbe igyekszik állítani a szobrait! Ha pl. fél lábra állította őket, egykettőre megmoccan majd minden szobor!
Játék információk

Célkitűzés: Pihentető, tréfás játék.

Tipus: tréfás tréfás RSS csatorna tréfás nyomtatása
Létszám: Annyian játszhatjuk, ahányan vagyunk.
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Szobrozás nyomtatása Szobrozás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.