» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Hurkapálcás ujjgyakorlat
A játékosok körben ülnek. Kipróbálásra kéz [...]
Sarkkutatók
Két ellenséges felfedező csapat az északi sark [...]
Szóljon a csengő
Egy tornakarikát szorosan felkötünk egy alkalma [...]
Játékos táncformák
3-6 táncos lepedővel betakarózik és "egyként" [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Az csapatok oszlopban állnak, az elsők kendőt vagy labdát tartanak a kezükben. Körülbelül 5 méter távolságban húzunk egy vonalat és kb. másfél méterrel messzebb még egyet, ez jelképezi a folyót.
Adott jelre az elsők előre szaladnak és átugorják a folyót, megfordulnak és onnan, a folyó túlsó partjáról átdobják a következőknek a labdát, azok elkapják és utána ők is átugorják a "folyót" és a harmadiknak dobják a labdát, így folytatódik tovább a játék.
Amelyik csapat előbb áll teljes létszámmal a túlsó parton, az nyer.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 2 nagy csapat
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kendő, labda
Játék: Átkelés a folyón nyomtatása Átkelés a folyón egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosokat két csapatra osztják, az egyik csapat tagjainak bekötik a szemét. Ez a csapat terpeszállásban álljon a szoba teljességében úgy, hogy a lábaik érintsék egymást. Így egy folyamatos kordont képeznek. A kordon megpróbálja megérinteni az ellenfél játékosait, miközben ők megpróbálnak észrevétlenül átjutni a kordonon. Ha mindenkit elfognak, szerepet cserélnek a csapatok. Célszerű időre játszani. A győztes az a csapat, amelyik többet tudott elfogni a másiknál vagy amelyikből többen tudtak észrevétlenül áttörni.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Áttörés nyomtatása Áttörés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A móka abban áll, hogy előregyártott ábráknak egy vagy több értelmezést adunk. Pl.: asztali-teniszütő szerelmeseknek a Nap nyárson balul sikerült biliárdlövés
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): előre legyártott ábrák
Játék: Az ábraértelmezés szórakoztat! nyomtatása Az ábraértelmezés szórakoztat! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Egyik oldalán nyitott körben ül a csoport, a nyitott részen kialakított játéktérrel.
A csoportvezető röviden ismerteti az asszertivitás (határozottság, erőteljesség, rámenősség, befolyásoló viselkedés), az agresszivitás és a szubmisszivitás (alárendelődés, "nyusziság") közötti különbséget.
Az első pár azt a feladatot kapja, hogy az első szerepjátékot szubmisszív módon játssza el.
A második pár ugyanezt a helyzetet agresszív módon oldja meg.
A harmadik pár asszertív módon játssza el ugyanezt a szerepjátékot. - A csoport megbeszéli a három pár játékát.
Ezután a fent leírtak ismétlődnek tetszés szerinti számú szerepjátékkal. - Választhatjuk azt a megoldást is, hogy minden pár más helyzetet játszik. Ez esetben rájuk bízzuk, hogy milyen stílusban oldják meg a feladatot, és utólag elemezzük közösen a játékot.

Szerep és helyzetleírások1. játék
Szereplők : vendég, pincér.
A vendég húslevest rendelt egy étteremben, amit a pincér ki is hozott, de a leves langyos, holott a vendég forrón szereti.
2. játék
Szereplők : vevő, pénztáros.
A vevő hét végi bevásárlását végzi a lakása melletti ABC-ben. Amikor a pénztáros bemondja a fizetendő összeget, a vevő rájön, hogy elszámolta magát: 50 forinttal kevesebb pénz van nála, mint amennyit fizetnie kell.
3. játék
Szereplők : férfi, nő.
Több hónapja ugyanarra a nyelvtanfolyamra járnak, általában egymás mellett szoktak ülni. A férfi nagyon szeretne a tanfolyamon kívül is találkozni a nővel, ezért elhatározza, hogy megpróbál egy randevút kezdeményezni.
4. játék
Szereplők : közvetlen munkatársak.
Az egy helyen dolgozó két munkatárs olyan feladatot kapott, amelyet úgy tudnak elvégezni, hogy egyenlő arányban elosztják egymás között a részfeladatokat. Egyikük rájön, hogy a másik jóval kevesebbet csinál, mint ő. Elhatározza, hogy ezt szóvá teszi.
5. játék
Szereplők : lakószomszédok.
Az egyik lakó korán jár munkába, ezért este korán fekszik. Szomszédja viszont késő estig magnózik, olyan hangerővel, hogy az első szomszéd hosszú ideig képtelen elaludni.

Játék információk

Célkitűzés: Az asszertivitás, agresszivitás, szubmisszivitás (alárendelődés) fogalmának tisztázása, önismeret szerzése saját kommunikációs stílusunkról

Tipus: színjáték színjáték RSS csatorna színjáték nyomtatása
Létszám: 6-20 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 20-30 perc
Kellék(ek): szerep- és helyzetleírások (szóban is ismertethető), videoberendezés kamerával (elhagyható)
Játék: Az asszertivitás játékai nyomtatása Az asszertivitás játékai egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Válasszunk egy játékvezetőt. A többiek kört alakítanak, ő a közepére áll. így szól:
- A szabó elvesztette a kalapját, valaki közületek elrejtette, talán a ...(és most mond egy nevet).
A megszólított hang nélkül szabadkozik, kézzel-lábbal magyaráz, hogy bizony nem nála van a kalap, mástól kell érdeklődni, és rámutat egyik játékostársára.
Az új gyanúsított természetesen szintén nem tud semmiről, mást ajánl. Addig tart a játék, amíg ki nem robban a nevetés. Aki először nevette el magát, az kerül a kör közepére, a játékvezető pedig beáll a játékosok közé.
Játék információk

Tipus: tréfás tréfás RSS csatorna tréfás nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Az elvesztett kalap nyomtatása Az elvesztett kalap egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Ez igaz... nekem nem tetszik, de a gesztusokat fejlesztheti...
2010-05-29 13:04:16
ez szórakoztató lehet, csak az a durva, hogy közben megtanítjuk a gyerekeknek, hogyan tagadják le a csillagos eget az égről...
2009-07-30 09:20:29
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok szoros körré gombolyodnak össze. Egy közülük, aki kint várt, megkísérli egyedül a gombolyagot szétfeszíteni.
Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Az összefonódott kör nyomtatása Az összefonódott kör egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Öt csoportot alakítunk, egyenként öt taggal. Minden csoport más és más kapcsolati séma szerint működik. Ezek a következők: ötszög, kereszt, ipszilon, lánc, kerék.
Az egyes személyeket összekötő nyilak mutatják a lehetséges kommunikációt. Azok a személyek, akik nincsenek nyíllal összekötve, közvetlenül nem kommunikálhatnak egymással, csak azokon keresztül, akikkel össze vannak kötve.
- Minden csoportnak ugyanazt a feladatot kell megoldania: egyhangú döntést kell hoznia arról, hogy a következő ábra hány négyzetet tartalmaz.
- Mindenki minden üzenetet csak külön papírlapra írva küldhet tovább. Mindenki csak az általa leírt üzenetet adhatja tovább, tehát ha a kapott üzenetet továbbítani akarja, újra le kell írnia.
- A feladat ismertetése után elindul a munka. Amikor egy csoport elkészült a feladattal, feljegyezzük
- a felhasznált időt,
- az elküldött összes üzenet számát. E két mutatóval mérjük a hatékonyságot.
Az elégedettség mérésére mindenki kitölt egy Eredménylapot (tkp. egy Osgood-skálát).
Játék információk

Célkitűzés: a kommunikáció hatékonyságának vizsgálata az alkalmazott kapcsolati sémától függően. A kommunikációval való elégedettség vizsgálata az alkalmazott kapcsolati sémától függően.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: öt csoport, egyenként öt taggal (ha a teljes csopo
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 10-15 perc
Kellék(ek): minden csoportnak papírlapok és íróeszköz az üzenetek továbbítására, valamint minden csoportnak ugyanaz a feladatdiagram (táblára vagy csomagolópapírra is felrajzolható); minden résztvevőnek "Eredménylap"; a teljes csoportnak összesítő táblázat
Játék: Az ötszögtől a kerékig nyomtatása Az ötszögtől a kerékig egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A szoba/terem egyik nagy falrészén kijelölünk egy 3 m széles kaput és egy kapust is. A többi egymás ellen futballozik (mindenki mindenki ellen) úgy, hogy mindenki megpróbál gólt lőni. Akinek sikerül, az ideiglenesen biztonságban van és nem kell ebben a menetben tovább játszania. Az utolsó góllövő kiesik. A játék második fordulójában ismét mindenki játszik, kivéve az első fordulóban kiesett játékost. És ez így megy tovább. Mivel ez a játék nagyon lassú, ezért fel lehet gyorsítani azáltal, hogy miden egyes alkalommal az utolsó 4 esetleg 6 játékos essen ki 1 helyett. Az utolsó pályán maradt játékos a győztes.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): műanyag labda
Játék: Az utolsó góllövő kiesik nyomtatása Az utolsó góllövő kiesik egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.