» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Telefon
A kezdő játékos felveszi a képzelet­beli tele [...]
Táncoló medvék
A játékosok párokat alakítanak. Egymással sze [...]
Lábjáték
Két mezítlábas csapatot alakítunk - egyenlően [...]
Térdvöröspecsenye
Két rövidnadrágos játékos leül szemben egym [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Különbségek a tizennégylapos römitől: a többiek által lerakott kombinációit elrabolhatjuk, hogy saját lapjainkkal párosítva felhasználjuk. Azonnal fel kell őket használni. A rablás után megmaradt lapoknak meg kell felelniük a minimális követelményeknek (vagyis három lapból nem szabad rabolni). Zsóker kicserélésénél, ha az két egyforma értékű lap mellett fekszik, a lerakónak meg kell mondania, melyik lapot helyettesíti.
Játék információk

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 2-6 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 104 lapos francia kártya 4 zsókerrel
Játék: Rablórömi nyomtatása Rablórömi egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

10 lapot
2010-10-30 16:30:17
hány lapot kell osztani
2009-11-15 19:07:00
Ellenkezőleg.
2009-11-15 14:50:20
Merre kell osztani? Óramutató járásával eggyezően vagy ellenkezőleg???
2008-12-25 14:49:11
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Tíz-tíz lapot osztunk, a maradék kettőt a hívó kapja. Licitál, majd letesz két lapot takarva (talon).
Licitálás: felvesszük a talont, bemondunk egy figurát (nagyobbat, mint ami korábban elhangzott) és letesszük az új talont. A licitnek akkor van vége, ha egymás után két játékos passzolt.
A licit végén az utolsó vállaló veszi fel a játékot, ellenfelei együtt vannak. Az aduszínt csak az első kijátszásnál mondjuk be.
A kártyák erősorrendje: 7, 8, 9, alsó, felső, király, 10, ász
Figurák:
- Parti: Az nyer, aki ütésből és bemondásból (húsz, negyven) több pontot visz haza. Hazavitt á és X, valamint az utolsó ütés 10 pontot ér. 100 vagy több pont hazavitele (ha nincs 40-100 vagy 20-100 vállalva) csendes 100-at jelent.
- 40-100: 40 bejelentésével összesen 100 pontot viszünk haza.
- Négy ász: Mind a négy ászt hazavisszük.
- Ulti(mó): Az utolsó ütést az adu 7-essel visszük haza.
- 20-100: 20 bejelentésével összesen 100 pontot viszünk haza.
- Betli: Egyet sem ütünk.
- Durchmars: Minden ütést hazaviszünk.
- Terített betli és terített durchmars: Az első ütés után nyitott lapokkal folyik tovább a játék.
- Szín nélküli durchmars: Nincs adu.

Ütések: színre szín vagy adu, felülütés kötelező. Laperősség: 789afkXá. A lapok közül csak az Á és X ér 10-10 pontot.
Betlinél és szín nélküli durchmarsnál a tízes sorban áll: 789Xafká.
Ugyanezeknél a kontra személyenként számít, vagyis a partnerek külön kontrázhatnak.

 
  bemondva csendesen
parti 1  
piros parti 2  
40-100 4 2 (csendes 100)
piros 40-100 8 4 (csendes 100)
négy ász 4 2
piros négy ász 8 4
ulti 4 2
piros ulti 8 4
20-100 6 2 (csendes 100)
piros 20-100 12 4 (csendes 100)
betli* 5  
piros betli 10  
durchmars 7 4
piros durchmars 14 7
terített betli* 20 \ 28
terített durchmars 28 / azonos licitérték  
szín nélküli durchmars* 7  


* a tízes sorban áll

Értékelési és díjazási táblázat

1 színjátékban parti
2 piros parti
4 színjátékban
- 4 ász;
- 40-100 (a játékot nem díjazzák, csak ha az ellenfél mondja be);
- ulti
5 színjátékban betli
6 színjátékban 20-100 (a játékot nem díjazzák, csak ha az ellenfél mondja be)
7 színjátékban vagy szín nélküli játékban durchmars
8 színjátékban
- 40-100 és ulti;
- 4 ász és ulti;
- 4 ász és 40-100;
pirosban
- 4 ász;
- 40-100;
- ulti
10 színjátékban
- 20-100 és 4 ász;
- 20-100 és ulti;
piros betli
11 színjátékban
- durchmars és 4 ász;
- durchmars és 40-100;
- durchmars és ulti
12 színjátékban 4 ász, 40-100 és ulti együtt
13 színjátékban durchmars és 20-100
14 szín- vagy szín nélküli játékban terített durchmars;
piros durchmars;
színjátékban 20-100, 4 ász és ulti együtt
15 színjátékban
- durchmars, 40-100 és ulti;
- durchmars, 4 ász és ulti;
- durchmars, 4 ász és 40-100
16 piros
- 4 ász és 40-100;
- 40-100 és ulti;
- 4 ász és ulti
17 színjátékban
- durchmars, 20-100 és ulti;
- durchmars, 20-100 és 4 ász
18 színjátékban
- terített durchmars és 4 ász;
- terített durchmars és 40-100;
- terített durchmars és ulti
20 színjátékban terített durchmars és 20-100;
terített betli
22 színjátékban
- terített durchmars, 40-100 és ulti;
- terített durchmars, 4 ász és 40-100;
- terített durchmars, 4 ász és ulti
24 piros 4 ász, 40-100 és ulti
26 piros durchmars és 20-100
28 piros terített durchmars
30 pirosban
- durchmars, 4 ász és 40-100;
- durchmars, 4 ász és ulti;
- durchmars, 40-100 és ulti
36 pirosban
- terített durchmars és 4 ász
- terített durchmars és 40-100;
- terített durchmars és ulti
40 piros terített durchmars és 20-100
44 pirosban
- terített durchmars, 4 ász és 40-100;
- terített durchmars, 4 ász és ulti;
- terített durchmars, 40-100 és ulti
48 pirosban
- terített durchmars, 20-100 és ulti;
- terített durchmars, 20-100 és 4 ász
52 piros terített durchmars, 4 ász, 40-100 és ulti
56 piros terített durchmars, 4 ász, 20-100 és ulti

Kontrák szorzói
kontra 2
rekontra 4
szubkontra 8
hirskontra 16
mordkontra 32



Más változatban:
Rablóulti a Wikipédián
Ulti játékszabályok

Játék információk

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 3 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): magyar kártya
Játék: Rablóulti nyomtatása Rablóulti egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A csoport feláll több sorba (egyenlő számú ember mindegyik sorban). A játékosok minden irányba egyenlő kartávolságot vesznek fel. Mindenki egy irányba néz. Egy macska és egy egér fog szaladni a sorok között, amelyeket a csoport a kinyújtott karokkal alakít. Egyvalaki a csoportból háttal áll a többinek, ő lesz az irányító. Az irányító tapsára mindenki 90 fokkal elfordul jobbra. Az egér és a macska csak a sorok között szaladhat, nem mehetnek át a falon.
Változat: Ha elég nagy a csoport, akkor ennek lehet egy érdekesebb változatát is játszani, ami abból áll, hogy az irányító tapsára a csoport tagjai teljesen spontán bármilyen irányba fordulhatnak (a négy közvetlen szomszéduk felé), és karjukat is tetszőleges irányba nyújthatják ki (fontos az, hogy 90 ill. 180 fokos szögben legyenek). Így egy labirintus keletkezik, ami nehezebbé - vagy esetenként könnyebbé - teszi a macska-egér fogót.
Hogy a csoportnak ne legyen unalmas, cserélni is lehet. Amikor a tapsoló kettőt tapsol, akkor az egér is és a macska is megérint valakit a sorban állók közül, akikkel gyorsan helyet és szerepet cserélnek. A játék folytatódik tovább.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Rácsfogó nyomtatása Rácsfogó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Minden játékos egy hosszúkás papírlapra egy tetszés szerinti emberfejet rajzol és a papír szélét úgy hajtja be, hogy csak a nyak két szélső vonala maradjon látható. Az így elkészített papírt mindenki továbbadja a jobb szomszédjának. Most mindenki a hozzákerült papírra egy emberi törzset rajzol a két nyakvonalhoz csatlakoztatva körülbelül övmagasságig és a papírt úgy hajtja be tovább, hogy csak a csípő két szegélyvonala maradjon látható. Az ezután megint tovább adott papírokra mindenki térdig folytatja a rajzot, míg aztán a negyedik játékosok fejezik be talpig az alakot. Az így készült rajzok meglehetősen ijesztő látványt szoktak nyújtani a papírok szétbontása után. Női fejhez egy cserkész törzse csatlakozik, majd lovaglónadrág után mezítlábas befejezés következik.
Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): hosszúkás papírlap
Játék: Rajzolás közösen nyomtatása Rajzolás közösen egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Ha van közöttünk ügyesen rajzoló játékos, akkor rajzos versenyeknek egész sorát rendezhetjük meg. Ki tud közmondást rajzról felismerni? Vagy növényeket, állatokat. Regények jeleneteivel is próbálkozhatunk.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Játék: Rajzolósdi nyomtatása Rajzolósdi egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Hatos csoportokat jelölünk ki, és kijelölünk nekik egy-egy falrészt, mint kaput. A két csoport játékosai rákállásba helyezkednek. A játék lényege: minél több gólt rúgni az ellenfél kapujába, és a saját kaput védeni. Ha a labda megérinti a kijelölt falrészt (kaput) 1 méter magasságig: gól. Hogy az esélyek egyenlőek legyenek, jelöljünk ki azonos nagyságú kapukat.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): műanyag focilabda
Játék: Rák foci nyomtatása Rák foci egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: őrsök felállnak a szoba négy sarkában. Mind a négy őrs kiválaszt egy gyereket, aki a repülőgépet fogja játszan. "RAJT" szóra minden őrs tárgyakat gyűjt össze, és azokat rárakja, ráakasztja és kiegyensúlyozza a repülőgépén. Ez addig tart, amíg a játékvezető azt nem mondja: "STOP" A következő utasításra: "REPÜLÉS", a négy repülőgép elkezd a szoba közepe felé haladni, megpróbálva a terhét sértetlenül elszállítani. A cserkészvezető a szoba közepén összeszámolja az egyes repülőgépen levő terheket. Az az őrs a nyertes, amelynek a legtöbb tárgy van a repülőgépén.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Semmi más, csak általános tárgyak, amelyek a szobában találhatók
Játék: Rakj meg! nyomtatása Rakj meg! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Megneveznek egy tetszőleges, max. 6 betűből álló szót. Aki a labdát megkapja, a szó betűiből értelmes mondatot kell kreálnia, a betűk előfordulási sorrendjében! Pl. AUTÓ : Az Ufók Támadnak Októberben.
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Recepteket csinálni nyomtatása Recepteket csinálni egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.