» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Újságlecsapós
A játékvezető a kör közepén áll és helyet [...]
Vödörváltó
Száraz, homokos talajon futják, tele vödör ví [...]
Régi ízek, régi ételek
Lényegében ez inkább az "emlékezetmunkára" ha [...]
Aknakereső
Az aknakereső célja az, hogy az üres négyzetek [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Néhány kórustag várakozik kint, akik nem ismerik a játékot. A bentiek kórust alakítanak egy karmesterrel, majd behívják a kintlévőket egyenként. Az éneklés közben a karmester a normális kéztartásán változtat, mire a kórus elnémul, csak az új tag harsog tovább, mivel nem ismeri a jelet.
Játék információk

Tipus: tréfás tréfás RSS csatorna tréfás nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Némák kórusa nyomtatása Némák kórusa egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Ez sima beugrató. Gorilla néven van hasonló a Sicc-ben!
2010-08-18 20:06:19
Gondolom szivatni a népet :). De még nem próbáltam..
2009-09-19 00:43:26
És ez mire jó?
2009-05-15 19:34:36
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az osztó ellenfele hív elsőként, színre színt vagy adut kell tenni, felülütni nem kötelező. Az ütést elvivő játékos húz elsőként, a pakli tetején lévő lapot viszi, ezután a másik játékos húz az immár takart lapok közül, de miután mindketten húztak, a következő lapot ismét felfordítják, hogy a talon tetején látható legyen - ezeket a lapokat a mindenkori ütésvivő játékos kapja. Amíg a talon tart, ez így folytatódik, és addig az ütéseknek más szerepe nincs, tehát nem számítanak bele a pontozásba, csak a felfedett lapok elvitelére jók.
Amikor a talon elfogyott, kezdődik a tétre menő játék; innentől minden ütés egy pontot ér. A győztes az, aki több ütést vitt el.
Egy komplett parti általában 5 játszma szokott lenni.
Játék információk

Célkitűzés: A talon elfogyasztása utáni 13 ütésből többséget szerezni. Fejenként 13 lapot osztunk, majd a maradékot talonnak téve annak felső lapját felcsapjuk: ez lesz az aduszín.

Pedagógiai javaslat: 52 lappal játszható kétszemélyes whist-változat.

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 2
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 0-10 perc
Kellék(ek): 1 pakli francia kártya
Játék: Német whist nyomtatása Német whist egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Négyes csoportokat kell alkotni (nem baj, ha a csoport tagjai nem ismerik egymást). Az egy csoportba tartozók azonos színű kendőket, vagy papírfecnit helyeznek el magukon látható helyen. Mindenkinek a nevét felírjuk egy-egy sima cetlire, egy kalapba vagy tálba tesszük, a játékosok onnan húzzák ki őket. Mindenki megnézi a sajátját, de senkinek nem árulja el.
Körben ülünk, úgy hogy a csoportok tagjai lehető legtávolabb legyenek egymástól (pl. piros1> kék1> zöld1> piros2> kék2> zöld2> piros3> kék3> zöld3> piros4> kék4> zöld4-üres szék), aki mellett jobb oldalt üres szék van (most: piros1), szólít valakit(pl. Piroska, ülj ide!). Most azonban megváltoztak a személyazonosságok, annak az embernek kell az üres székre ülnie, aki Piroska nevét húzta. Miután ez megtörtént, aki hívott, és akit hívtak cetlit, ezzel együtt újra személyazonosságot cserélnek (Tehát vándorolnak a személyazonosságok, jelen esetben aki először hívott Piroska lesz, addig, amíg nem hívja Piroskát valaki, és nem cserél cetlit vele, akit először hívtak arról csak az első hívó tudja, hogy ki lett, mivel az ő cetlijét kapta.)

A játék célja, hogy a csapat tagjai (pl. piros1-p2-p3-p4) (a sorrend nem számít) egymás mellé kerüljön, a csapattagoknak tehát azt kell figyelniük, hogy ki kivel cserél cetlit, és akivel cetlit cserélt a csapattagjuk, azt előtte hogy hívták.

Az a csapat nyer, aki először végrehajtja a feladatot.
Ha több fordulót játszunk, minden kör kezdetén egy székkel arrébb ül mindenki, hogy igazságosan, mindenki sorra kerüljön, mint első hívó.
Játék információk

Célkitűzés: Az egy színhez tartozó emberek egymás mellé kerüljenek

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: min. 12
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): székek (résztvevők száma +1), színes kendő, vagy színes ragadós papírfecni, papír ceruza
Játék: Névcserélő nyomtatása Névcserélő egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok körben ülnek, a játékvezető kijelöl egy kezdőbetűt, majd a játékosok sorrendben egy-egy betűvel toldják meg az addig összegyűlt betűket, hogy híres emberek nevét kapják eredményül. A neveket az eredeti helyesírás betűi szerint kell összeállítani.
Például: az adott kezdőbetű "B", ezt bemondja a játékvezető, az első játékosnak tehát annak a névnek a második betűjét kell mondania, akire ő a "B" betű kapcsán gondol. ő azt mondja: "A". Ezután a második játékos még sok névre gondolhat: Bach, Bacon, Babits, Baker stb. ő a sok lehetőség közül a név harmadik betűjének "C"-t választja. A név tehát így alakul: BAC. A következőnek még mindig van lehetősége Bach vagy Bacon nevére gondolni. ő azonban bemondja a "H" betűt, így tehát: BACH. A név felépítése befejeztetett. A következő már csak annyit mondhat: kész! Ha valaki nem tudja a nevet továbbépíteni, jogában áll passzt mondani, ebben az esetben kap egy rossz pontot.
A játékot a "B" betűvel addig folytatjuk, amíg a társaság ez irányú ismeretei ki nem merülnek, akkor betűt váltanak.


Más változatban: Gyakorlott társaságok játsszák úgy, hogy névépítés közben lehet a következő betűvel blöffölni is, de ha kiderül a turpisság - vissza lehet kérdezni a nevet, kire gondolt, ha kiderül, hogy nincs ilyen név, világos a blöff -, öt büntetőpontot kap a blöffölő. A nevek helyesírásában elkövetett hibákért is büntetőpont jár.

Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Névépítés nyomtatása Névépítés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

az a szuper, hogy akorosztály tetszőleges. ovisokkal biztos hatalmas buli lehet.
2010-11-15 19:18:38
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosokat osszuk két egyenlő csoportra. Válasszunk egy játékvezetőt. A csapatok egymással szemben állnak, középen a játékvezető, egy svájcisapkát tart a kezében. Megállapodnak abban, hogy melyik csapaté a sapka felső oldala, és melyiké az alsó, fonáki része. A játékvezető magasra dobja a sapkát. Ha leesés után a sapka felső oldala van felül, akkor azok a játékosok, akik abba a csapatba tartoznak, amelyik a sapka felső oldalát kapta, elkezdenek nevetni. Fél percig olyan jóízűen próbálnak nevetni, hogy a másik csapat tagjait is megnevettessék. Aki közülük elneveti magát, vagy mosolyog, az átmegy a nevető csoporthoz és újabb sapkafeldobás követezik. Az a csapat győz, amelyiknek a játék végén több tagja van.
Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): sapka
Játék: Nevető sapka nyomtatása Nevető sapka egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Körben ülünk. Az egyik játékosnál van egy gombolyag fonal. Ez a játékos odadobja egy csoporttársának a gombolyagot, miközben a nevét mondja, és konkrétan megfogalmazza, hogy mit szeretett meg a másikban, mi benne olyan jó, amit ő is megtapasztalt. Az első dobó nem engedi el a fonál végét és a következő játékos sem engedi el a fonálnak azt a pontját, ameddig hozzá elérve legombolyodott. A fogadó ugyanígy tesz, csak valaki mással, amikor átdobja a fonalat a kiszemelt társnak. Addig folyik a játék, amíg mindenki legalább egyszer megkapta a gombolyagot (de lehet még utána folytatni, ha akarják). A végén egy háló feszül a kör közepén a játékosok között.
Játék információk

Célkitűzés: Ezt a játékot a táborokban a csoport búcsúzásakor szoktuk játszani, ilyenkor egyfajta összefoglaló, közösség-erősítő szerepe van, és lehetőséget teremt arra, hogy a csoporttagok megköszönjék egymásnak ezt a néhány napot

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 10-15 perc
Kellék(ek): fonalgombolyag
Játék: Névgombolyító  nyomtatása Névgombolyító  egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

viagra without a doctor prescription walmart [url=http://viagrawithoutdoctorprescr.today/#7916]viagra without prescription[/url] viagra without a doctor prescription paypal viagra on line no prec
2018-04-25 06:02:40
[url=https://goo.gl/j2vPXb]Energy Slim[/url] – это эксклюзивная революционная линейка продуктов для похудения.
2018-04-24 08:35:30
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A gyerekek körben állnak. Egy gyerek a nevét mondja különleges hangsúllyal. A név gyorsan végighalad, hullámzik a körben ezzel a kiejtéssel. Utána egy másik gyerek folytatja.


Más változatban: A különleges hangsúlyt egy mozdulat is kísérheti.

Játék információk

Célkitűzés: Egymás nevének a megtanulása

Pedagógiai javaslat: Nagyobb létszámú csoport esetén unalmassá válhat a játék.

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: 10-12 játékos
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Névhullám nyomtatása Névhullám egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető indítja el a labdát, méghozzá úgy, hogy felhívja a nevek ismétlésének, megtanulásának fontosságára a figyelmet. Annak a nevét mondja, akinek dobni fogja a labdát, de a labda eldobása előtt felveszi a szemkontaktust, ezzel mindjárt felhívhatja a figyelmet arra, hogy dobás előtt a szemkontaktus felvételével és a név kimondásával hozzuk "készenlétbe" a labdát kapó csoporttársat. Célszerű arra is figyelmeztetni, hogy szerencsés, ha mindenkinek dobjuk a labdát, nem csak a gyorsan és könnyen megtanult neveket ismételjük. Több kört is lehet játszani, ha jól megy, de ekkor már lehet gyorsítani is a dobálás ütemét.
Játék információk

Célkitűzés: Ezzel a játékkal ki lehet próbálni, hogy mennyire sikerült megtanulni a neveket. Lehet a bemutatkozó kör után is alkalmazni, de lehet egy újabb találkozásnál a nevek átismétlésére is használni.

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Közepes méretű, könnyű, nem túl gyerekes labda. Gyengén látóknál jobb, ha csörgő labdát használunk. Labda helyett használhatunk babzsákot, kispárnát is.
Játék: Névjáték labdával nyomtatása Névjáték labdával egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.