» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Némák kórusa
Néhány kórustag várakozik kint, akik nem ismer [...]
Székcsere
Helyezzünk el két széket egymástól mintegy n [...]
Játékos táncformák
3-6 táncos lepedővel betakarózik és "egyként" [...]
Hajóúton vagyunk
A csoport azt a játékot játssza, hogy hajóúto [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A szoba közepére rajzolunk egy kilenc kis négyzetből álló nagy négyzetet. A kis négyzeteteknek akkorának kell lennie, hogy egy cserkész éppen hogy elférjen benne. A társaságot két csapatra osztjuk, és felsorakoznak egymással szemben a szoba két végében, egyik csapat tagjai lesznek a körök, a többiek pedig a keresztek. Mindkét csapat tagjait megszámozzuk. A játékmester mond egy számot, mire mindkét csapatból elindul a szám gazdája, és elfoglalnak egy-egy kis négyzetet. Ha ugyanazt szeretnék elfoglalni, akkor egymás nyomkodásával kell eldönteni, hogy melyiküké legyen. Ha még ez sem lenne egyértelmű, akkor a játékmester hátat fordít nekik, és egyszer csak elkiáltja magát, hogy "JÉG!". Erre a két játékos megáll, és aki éppen a négyzeten állt, azé lesz, a másiknak pedig a maradékok közül kell választania. Miután eldőlt valamilyen módon a két játékos helye, a játékmester megjelöli a két négyzetet a megfelelő jellel, és erre már a következőkben nem lehet pályázni. Utána a játékmester egy másik számot mond. Amelyik csapatnak sikerül egy három mezőből álló egyenes vonalat (akár átlósan is) birtokolnia, az szerzett egy pontot.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kréta
Játék: Körök és keresztek nyomtatása Körök és keresztek egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Próbáljunk meg a levegőben két kezünkkel egyidejűleg egyenlő nagy, párhuzamos, de ellenkező irányú köröket leírni. Ne gondoljátok, hogy mindjárt sikerülni fog, de ha sokszor és sokat gyakoroljátok, akkor talán.... Senki sem tudja utánatok csinálni! S a kísérletezők nagyon csodálkoznak majd, hogy ilyen "egyszerű" dologra képtelenek.
Játék információk

Tipus: színjáték színjáték RSS csatorna színjáték nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges.
Játék: Körözés nyomtatása Körözés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Nagy kört alakítunk, jó erősen megfogjuk egymás kezét, és "három"-ra feszítjük, tágítjuk a kört: hátralépünk, egészen addig, míg valahol el nem szakad a kör. Ahol elszakad, a két játékos kiáll, újra összefogódzunk, és újra feszítünk! Addig szakítunk, míg hárman nem maradunk. A három játékos dönti el egymás közt, hogy ki a legjobb körszakító: feszítik a kört, hátralépnek, hajolnak, ahol elszakad, az a két játékos kiesik, a harmadik lesz a győztes!
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Körszakítós nyomtatása Körszakítós egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az egyik csapat egyik játékosa az ellenfél vonalához megy, és meg akarja érinteni. A másik csapatból is egy játékos a vonalhoz megy, és amint a kötekedő a megfelelő pillanatban megérinti a vonalát, és elkezd visszafelé futni, üldözőbe veszi. Ha sikerül elkapnia, a kötekedő fogoly lesz. Ezután a másik csapatból megy valaki kötekedni.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 20-50 fő
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Kötekedő nyomtatása Kötekedő egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A cserkészek két csapatra oszlanak, és felsorakoznak egymással szemben a szoba két végébe. A szoba közepén át húzunk egy vonalat, amely elválasztja a két csapatot. A játékvezető minden cserkészt a sorokban balról jobbra megszámoz, és felírja a számot a lába elé. Az egyik csapatból kijön az első, és bekötik a szemét. Az ellenfél csapatának tagjai, ekkor össze-vissza helyet cserélnek. A bekötött szemű mond egy számot, és megmérkőzik vele kötélhúzásban. Amelyikük nyer, az egy pontot szerzett a csapatának. Ezután a másik csapatból jön egy bekötött szemű, és így a végére mindenki játszik bekötött szemmel is. Ha lenne egy egyértelműen bajnok, akkor a poén kedvéért megmérkőzhet a cserkészvezetővel is. Az a csapat nyer, amelyik több pontot szerez.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kendő, kréta, rövid vastag kötél
Játék: Kötélhúzás vakon nyomtatása Kötélhúzás vakon egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A gyerekeket két csoportra osztjuk, és egymással háttal, kézenfogva két sorba állítjuk őket a szobában keresztben. Mindkét csapatból választunk egy-egy gyereket, akik a szoba két ellentétes oldalán bekötött szemmel helyezkednek el. Három hosszú kötelet úgy helyezünk el a földön, hogy a gyerekek által alkotott vonal alatt legyen, és az egyik vége a szoba egyik oldalán, a másik vége a szoba másik oldalán jöjjön ki. A játék lényege, hogy a két bekötött szemű gyermeknek annyi kötelet kell elkapnia (a háromból), amennyit csak tud két perc leforgása alatt. Egy-egy pontot kapnak minden megtalált kötélért. A csapat többi tagjai adhatnak utasításokat a csapatuk tagjának.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): két kendő vagy sál szembekötésre, három kötél
Játék: Kötélkeresés nyomtatása Kötélkeresés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Kötél helyett egy pallót használhatunk egyensúlyozó versenyekre. Élével tesszük le a földre. Ha nem fekszik hozzá mindenütt, elegyengetjük a földet alatta. A két végén, mindkét oldalára erős cövekeket verünk le, hogy szilárdan álljon. Ha a négy cövek nem tartja meg eléggé, középre is leverünk kettőt. A néhány centiméter vastag pallón már nem olyan könnyű járni, mint gondolnánk. Egyensúlyunk megtartására hosszú botot vagy esernyőt tarthatunk kezünkben.
Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): palló
Játék: Kötéltánc nyomtatása Kötéltánc egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Három játékos kivételével a résztvevők kézfogással nagy kört alakítanak. A három közül kettőnek bekötik a szemét, a harmadik játékos derékszíjához erősíti a kötelet. A játék célja, hogy ez a játékos elkerülje, hogy a két bekötött szemű társa megfogja őt. Mindhárom játékosnak kötelező a kört alkotókat érinteni a játék során. Mozoghatnak a körön belül vagy a körön kívül is. Adott jelre indul a játék. Az a játékos, akinél a kötél van, a játék megkezdése után már nem érhet hozzá a köteléhez. Ha ez mégis megtörténik, abból a helyzetből kell folytatnia a játékot, amelyben a kötél megérintése előtt volt. A bekötött szemű játékosok feladata felfedezni azt, akinél a kötél van, illetve megfogni őt. Segít nekik a kötél, amely a társukra van kötve. A rajttól az elfogásig eltelt időt regisztráljuk. Váltjuk a fogókat, ha sikerült elfogni az üldözöttet. Győz a legjobb idejű páros. A kört alkotók szándékosan nem akadályozhatják a kötél mozgását (nem léphetnek rá!).
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): két kendő vagy sál szembekötésre, óra, 3 méter hosszú mászókötél
Játék: Kövesd a nyomot! nyomtatása Kövesd a nyomot! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.