» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Keresd a helyed!
Alakítsunk négy egyenlő számú csapatot, és [...]
Keresd a helyed!
Alakítsunk négy egyenlő számú csapatot, és [...]
Csapda
A csoport két részre oszlik, A és B csapatra. A [...]
Tudom, mikor születtél
Vedd a születésnapodat, pl. 6 szorzd meg 3-m [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Fejezzétek be páronként a következő mondatokat, majd a csoport előtt olvassátok fel!
Mindketten . . . Mindkettőnknek van... Mindketten szeretjük... Mindketten szeretünk... Egyikőnk sem tud... A jövőben valószínűleg mindketten...
Játék információk

Célkitűzés: Megismerkedés, önismeret fejlesztése a csoport kezdetén; a feszültség csökkentése

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: 8-16 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5-20 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Kiegészítős párjáték nyomtatása Kiegészítős párjáték egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A gyerekek körbeállnak és elkezdik passzolgatni a labdát. Ha valaki elejti a neki szánt labdát, kiesik, kivéve ha rossz volt a dobás. Az őrsvezető háttal áll a játékosoknak és időnként találomra megfújja a sípot. Akinél a labda van a sípszó elhangzásakor, az kiesik. Az a győztes, aki utolsónak bentmarad.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): síp, műanyag labda
Játék: Kiesés sípszóra nyomtatása Kiesés sípszóra egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Négy egyenlő csapat sorakozik fel a szoba egy-egy sarkában. A szoba közepére helyezzük el a tárgyat. Rajtszóra mindenki leguggol úgy, hogy az előtte lévő bokáját fogja. Az utolsó feláll és széles terpeszállásban végighalad a soron a társai felett, majd a sor legelején leguggol. Ezután a következő indul. Az a csapat nyer, amelyik hamarabb éri el a tárgyat.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): egy nem törékeny tárgy
Játék: Kígyó nyomtatása Kígyó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok oszlopban sorakoznak fel, megfogják egymás kezét vagy tűzoltófogásban kapaszkodnak össze. A játékvezető jelére a sor elején álló játékos, a "kígyó feje", igyekszik megfogni az utolsó játékost, a "kígyó farkát". Ha sikerül, akkor a kígyó feje beáll utolsónak és a sorban eddig második játékos lesz az új kígyófej. Egymás kezét elengedni nem szabad!
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Kígyójáték nyomtatása Kígyójáték egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játszók bekötött szemmel körben ülnek vagy állnak. A vezető különböző tárgyakat továbbít a játékosoknak, melyeket ők kézről-kézre adnak. Utána a tárgyakat kendővel letakarja. A játékosok leveszik szemükről a kendőt és igyekeznek az előbbi sorrendben felírni a tárgyakat.


Más változatban: A játékot nehezebbé teszi az, ha a játékosoktól nemcsak a helyes sorrend megállapítását, hanem a tárgyak súlyának és nagyságának meghatározását is kívánjuk.

Játék információk

Pedagógiai javaslat: Veszélyes tárgyat ne adogassunk!

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): különféle tárgyak, kendők
Játék: KIM játék tapintás útján nyomtatása KIM játék tapintás útján egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Egy játékos kimegy a teremből. Közben a többiek kitalálják, kinek csomagolnak be egy bőröndbe (a csoport egyik tagjának, a játékvezetőnek). Végiggondolják, hogy az illető számára milyen sajátos, tipikus dolgokat kellene becsomagolni egy utazáshoz. Ha ebben nagyjából megegyeztek, behívják a kint várakozó játékostársat. ő egyik csoporttagot a másik után végigkérdezi, hogy mit tett be ő a bőröndbe. Minden kérdezettnek meg kell neveznie egy új tárgyat, és így lassan kirajzolódik a képzeletbeli bőrönd tartalma. Izgalmasabb lesz a játék, ha a csomagolók először a szokványosabb dolgokat nevezik, meg, amelyek nem jelölik ki egyértelműen a bőrönd tulajdonosát, és csak később fedik fel azokat a jellegzetes dolgokat, amelyekről feltehetőleg könnyebb ráismerni, mint például egy villanyborotva, egy régi bross, horgolt mellény, napszemüveg, meleg kendő, fekete ernyő, új kalap, sárga pénztárca. A játék természetesen feltételezi, hogy a tagok viszonylag közelebbről ismerik egymást, legalább annyira, hogy a résztvevők egyes sajátos szokásai, jellegzetes, kedvelt tárgyai ismertek.


Más változatban: Mindenki körben ül. Most csak egy játékos pakolja be a bőröndöt. őt kérdezi sorban a többi játékos. Az, aki "csomagol", természetesen előre kiválasztott magának egyet a résztvevők közül, és az ő bőröndjének a tartalmát írja le. Egymás után sorolja fel azokat a jellemző dolgokat, amiket a kiválasztott játékos hord, kedvel, vagy amire szüksége van. Megnevezheti azokat a dolgokat is, amiket az illető éppen visel; ez minden játékost a helyes irányba fog terelni. Közben persze megemlíthet szokványos úti holmikat is, amiket mindenki használ, növelve ezzel a játék izgalmát. A játék minden körben egyre érdekesebb lesz, hiszen itt is a gyakorlat teszi a mestert; ezen kívül pontosabb vizuális megfigyelésre ösztönöz, ami zaklatott korunkban sajnos egyre inkább kiveszőben van.

Játék információk

Célkitűzés: Bár ennek a játéknak a során sem pihenhet a figyelem és a rövid távú memória, a játékban mégis elsősorban arról kell számot adniuk a csoport tagjainak, hogy mennyire jól ismerik egymást. Ezért a játék olyan csoportoknak ajánlott, amelyek már legalábbis egy ideje együtt játszanak.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá.
Játék: Kinek a bőröndje? nyomtatása Kinek a bőröndje? egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Egy kivételével az összes játékos kört alkot. Szorosan egymás mellett állnak és a kör közepe felé néznek. A fennmaradó egy játékos a kör közepén áll. A körben állók a hátuk mögött ügyesen egymásnak adogatják a gesztenyét (vagy más tárgyat). A középen álló játékos feladata, hogy leleplezze a tárgyat éppen átadó játékost. Akit így "fülön csípnek", az lesz a következő a kör közepén, neki kell majd a tárgyat megtalálnia. A feladat egyszerűnek tűnhet, hiszen a tárgy átadása mozgással jár, könnyű észrevenni. Igen ám, de a többi játékost semmi sem akadályozza abban, hogy úgy tegyenek, mintha ők is éppen átadnák a tárgyat, így a középen állónak időnként valóságos Sherlock Holmesnak kell lennie az eldugott tárgy megtalálásához!


Más változatban: Izgalmasabb lehet a játék, ha két játékos áll a kör közepére. Ügyesebb játékosok pedig egyszerre két tárgyat is járathatnak körbe ellentétes irányban. Ilyenkor természetesen még nagyobb óvatosságra van szükség az átadásnál!

Játék információk

Célkitűzés: A kör közepén állónak megfigyelőkészségét és összpontosító képességét kell mozgósítania a körbeadogatott tárgy megtalálásához, míg a körben állóknak kézügyességre, jó együttműködésre és némi önuralomra van szükségük, hogy a tárgy hollétét eltitkolják.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Egy kisméretű tárgy, például gesztenye
Játék: Kinek van valami eldugnivalója? nyomtatása Kinek van valami eldugnivalója? egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Kötéllel meghatározott körbe mindenki beáll. Mindenki mindenkit kitolhat a körből. Az nyer, aki utoljára bent marad a körben.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Játék: Kiraklak a körből nyomtatása Kiraklak a körből egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.