» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Fiatalodási séta
A játékosok keresztül-kasul járkálnak a helyi [...]
Meghalt a dalai láma
A szobát elsötétítjük, csak két, egymással [...]
Vidám váltó
Két vagy több csapatot alakítunk, nagy, de egye [...]
Pszt!
Álljunk körbe, szorosan egymás mellé, arccal b [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Három játékost egyenlőszárú háromszög alakban kötéllel összekötünk, de úgy, hogy egyik a másiktól legalább 2-5 méterre legyen. A játékosok felállnak, kötelüket megfeszítik s ezután mindegyik előtt néhány méterre kitűzünk egy-egy zászlót. A "rajta" szóra mindegyik játékos igyekszik az elébe tűzött zászlót elérni.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 3 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kötél
Játék: Ki húz jobban? nyomtatása Ki húz jobban? egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A csapatok körben állnak. Az egyik csapat megfigyeli, hogy milyen sorrendben állnak egymás mellett a többiek. Utána a megfigyelő csapat kimegy a szobából, illetőleg a játék színhelyéről. Ezalatt négy, legfeljebb öt játékos helyet cserél egymással. A csapat visszajön és egy perces megfigyelés után az egyik játékos leírja, vagy megmondja az észlelt helyváltoztatásokat.
Egy-egy pontot kap a csapat minden egyes helyes megfigyelésért. Két pontot kell levonni minden hibáért. Csapatonként megismétlődik a játék. A legtöbb pontot szerzett csapat nyer.
Játék információk

Pedagógiai javaslat: Ez a játék elég nehéz, ezért eleinte csak egy-két játékos cseréljen helyet egymással.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Játék: Ki mozdul el a helyéről? nyomtatása Ki mozdul el a helyéről? egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Valamennyi résztvevő háttal ül a körnek. Az egyik játékos lassan körbe megy a külső körön és mindenkit alaposan megfigyel. Ezután elkezdi az egyik résztvevőt alaposan jellemezni, anélkül, hogy ránézne. Először a nem föltűnő, majd a föltűnő ismertetőjegyeket mondja el. A játékosoknak a játék alatt nem szabad megfordulniuk, hanem egyenesen előre kell nézniük. Ezenkívül egy nevet sem szabad megalapozatlan gyanúba hozni. Aki magára ismert, az feláll és a következő körben ő lesz, aki körbejár.
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Ki ő? nyomtatása Ki ő? egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Egy "kérdező" kiolvasásával kezdjük a játékot. A köralakítás és a kezek elengedése után a kérdező a kör közepére áll, s a játékvezető beköti a szemét. Ezután a kérdező elindul a körben állók felé, valakit megérint és kérdezi: "Észak, kelet, dél, nyugat, mondd meg nekem, hogy ki vagy!" A kérdezett elváltoztatott hangon felel úgy, hogy két szóból álló nevet mond, egy jelzős állatnevet. Pl.: Éhes farkas, vagy szelíd őz, vad csikó stb. Ha a kérdező felismeri, hogy ki az, szerepet és helyet cserének. Ha nem, tovább folyik a játék.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kendő
Játék: Ki vagy  nyomtatása Ki vagy  egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékhoz olyan témakört kell választani, amiben a társaság tagjai leginkább "otthonosak", tájékozottak. A társaság egyik tagját kiküldik, a többiek megállapodnak, hogy kit fog megszemélyesíteni. Mondjuk például: Napóleont. Mikor "Napóleon" bejön, a társaság foglalkozni kezd vele. ilyenféleképpen: Jó napot, hadnagy úr!... Mikor látta kedves papáját, az ügyvédet?... Mondja, volt szíve a feleségétől elválni egy jobb parti miatt?... Hogy érezte magát Egyiptomban?... Mikor fog végre hibátlanul megtanulni franciául?... Igazán többet adhatna a külsejére, ha ünnepélyeken megjelenik... A "hunyónak" ebből ki kell találnia, hogy kit személyesített meg. Ha rájött, annak kell kimennie, akinek a kérdésénél felismerte önmagát.
Játék információk

Tipus: gondolkodtató gondolkodtató RSS csatorna gondolkodtató nyomtatása
Játék: Ki vagyok én? nyomtatása Ki vagyok én? egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Egymásután telefonálnak egymással a párok, ismert egyének nevében, de lehetőleg nevet nem említenek, hogy nehezebb legyen kitalálni.


Más változatban: Mindkét játékos gondol magának egy egyéniséget. Kérdésekkel, amelyekre csak igen vagy nem lehet a felelet, kell eljutni a megoldáshoz.
Vagy: a játékvezető "A" játékosnak is és "B" játékosnak is megmondja, hogy kit játszik a partner, de azt nem tudja egyik sem, hogy ő saját maga kit alakít. Kérdésekkel kell kitalálni.

Játék információk

Tipus: színjáték színjáték RSS csatorna színjáték nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: fiatal felnőttek
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Ki van a telefonnál? nyomtatása Ki van a telefonnál? egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető előre elkészít egy kis csomagot, sok réteg papírba csomagolva, és minden réteg után zsinórral újra átkötve, persze úgy, hogy kibogozása azért ne állítsa megoldhatatlan feladat elé a résztvevő időseket. A háttérben szóljon kellemes zene, a csomag pedig vándoroljon kézről kézre a körben vagy más tetszőleges alakzatban ülő játékosok között. Amikor a zene hirtelen elhallgat, az a játékos, akinél a csomag éppen van, elkezdi kibontani. Amikor a zene újra megszólal, a csomagot újra tovább kell adni. A játékvezető kellő odafigyeléssel növelheti a játék izgalmát azzal, hogy milyen kritériumokat választ a zene kikapcsolására illetve újraindítására. Mint néhány más játéknál, itt is van lehetőség arra, hogy a játékvezető a sikerélményt célzottan bizonyos résztvevőknek közvetítse. A zenés és a csomagbontogatós szakaszok többszöri váltogatása után az utolsó játékos végre kicsomagolja a csomagot, és kivesz belőle egy kelléket a következő játékhoz. Ez a játék természetesen önállóan is játszható, a csomagban lehet pl. apró nyeremény is a szerencsés - és ügyesen bontogató - nyertesnek.
Játék információk

Célkitűzés: Kiváló tréfás felvezetés egy következő játékhoz.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Csomagolópapírral többrétegűen becsomagolt és átkötözött kis csomag, kisméretű tárgy a következő játék kellékei közül, kazetta/CD, lejátszó
Játék: Kicsomagolás nyomtatása Kicsomagolás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Határoljunk el egy kosárlabda pálya nagyságú területet. Hosszában felezzük el. A játékosok két csapatra oszlanak. Sípszóra kezdődik a játék.
A cél: minél többet eltalálni az ellenfél játékosai közül - hógolyóval. Akit eltaláltak, az kiáll. A találat elől elfutni, elhajolni szabad. A játék közben a játékteret egy játékos sem hagyhatja el, az ellenfél térfelére sem léphetnek át.
Ha a pályán már nincs elég hó, akkor vége a játéknak. Új pályát jelölünk ki és kezdődhet a visszavágó. Az nyer akinek adott idő alatt több játékosa maradt. Játszhatjuk úgy is, hogy mindenkinek elő kell adott számú hógolyót gyúrnia, és menet közben már nem készíthet. így akkor ér véget a játék, ha mindenkinek elfogyott a muníciója.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Kellék(ek): havas táj
Játék: Kidobós - hógolyóval nyomtatása Kidobós - hógolyóval egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

miért nem jön be a játék amúgy ez a típus tetszene ha jó lenne!hm
2009-10-25 20:34:39
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.