» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Most is érzem az illatát?
A szaglás romlásában a levegő szennyezettsége [...]
Csak fordítva
A játékvezető szemben áll a játékosokkal, é [...]
Rablóulti
Tíz-tíz lapot osztunk, a maradék kettőt a hív [...]
Hogyan mondjam el?
A játékosokat három csoportra osztjuk, egész e [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Egy reggel a táborban a parancsnok egy színes szalagot akaszt könnyen észrevehető helyre. Ezután az utolsó őrség vezetője körüljárja a tábort és minden fiúnak a fülébe súgja:
- "kém van a táborban", de az egyiknek ezt mondja:
- "te vagy az! a gémeskútnál!", vagy más jól ismert helyet jelöl meg egy körzetben.
Ekkor az illető fiú tudja, hogy neki 3 órán belül el kell lopnia a szalagot és a gémeskútnál elrejtenie. Ha egy fiú a többiek közül észreveszi, hogy a szalagot ellopták, riadót fúvat és mindenki a kém nyomozására indul. Ha valaki megtalálja a szalagot, megnyerte a játékot, ha nem, a kém a győztes.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): színes szalag
Játék: Kém a táborban nyomtatása Kém a táborban egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

A lányok miért maradnak ki? :(
2010-11-27 19:19:20
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok két egymást metsző sorban ülnek, kereszt alakban, arccal a kereszt középpontja felé. Egy külön játékost futónak választanak. A futó a sorok végeit érintve körbejár, majd a kezében tartott zsebkendőt valamely sor utolsó embere mögött váratlanul leejti. Ebben a pillanatban az érintett sor játékosai (azaz a keresztnek egy szára) hirtelen felugranak, és szaladni kezdenek, hogy a menekülő futót a kör körül kergetve utolérjék. Ha futó körbeért anélkül, hogy elfogták volna, leül az üresen maradt helyek egyikére. így a hazaérő játékosokat eggyel kevesebb hely várja, mint ahányan vannak. Az a játékos tehát, aki utolsónak ér vissza, nem fog helyet találni magának, és így ő lesz az új futó. Ha azonban az üldözők valamelyike eléri menekülése közben a futót, akkor annak meg kell maradnia szerepében. A játékot időre játsszák.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): zsebkendő
Játék: Kendőejtés nyomtatása Kendőejtés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Kiolvassuk az első fogót, aki háttal áll a többieknek. A többiek elővesznek egy kendőt, valaki fölkapja, szólnak a fogónak, hogy lehet, s gyorsan szétrebbennek. A fogó megfordul, megnézi, ki lengeti a kendőt, s a nyomába ered! Mindig csak azt lehet megfogni, akinél a kendő van. Viszont a kendőt gyorsan át lehet adni egy másik játékosnak. (Sőt, ha több játékos áll egymás mellett, közről közre adhatják a kendőt, és az utolsó gyorsan elfuthat vele. Jobb a játék, ha átvesszük a kendőt, csak vigyázzunk, hogy ne hozzuk sakk-matt helyzetbe a társunkat, ne a fogó orra előtt adjuk oda, mert nem köteles átvenni, ha nincs reménye a menekülésre!) Akit megfog a fogó, az lesz a következő fogó, a kendőt leteszi a földre, hátat fordít, s csak akkor indul, ha azt mondják, hogy lehet. Játszhatjuk több kendővel, több fogóval is, ilyenkor célszerű a fogókat valamivel megjelölni. Kendő helyett sapkával is játszhatjuk.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kendő vagy sapka
Játék: Kendőfogó nyomtatása Kendőfogó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Attól függően, hogy mivel játsszák, hogy mi van kéznél (kendő vagy sapka), különféleképpen nevezik a játékot.
Menete: egymástól 20-30 méterre húzzunk két egyenest, erre állnak fel az egyes csapatok tagjai egymással szemben. A két csapat közötti játéktérnek pontosan a közepére egy tárgyat (sapkát, kendőt) teszünk le. A csapatkapitányok kiválasztják az első játékosokat. Ezek a játékvezető sípjelére előre futnak, és a középen elhelyezett tárgyat igyekeznek egymás elől megszerezni. Akinek ez sikerül, annak még vissza is kell érnie a csapatához anélkül, hogy az ellenfél játékosa megfogná. (Az érintés nem számit megfogásnak!) Ha visszatudott futni megfogás nélkül, akkor szerzett csapatának egy foglyot, mégpedig az üldözőjét, akivel ezentúl egy csapatban játszanak. Ha a kendővel nem sikerül visszafutnia, mert közben megfogták, akkor ő lesz a másik csapat foglya. A játék addig tart, ameddig az egyik csapat el nem fogy.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 2 nagy csapat
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kendő vagy sapka
Játék: Kendőrablás nyomtatása Kendőrablás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Ez egy olyan játék amit francia kártyával kell játszani. Ezt párosával minimum 4 játékos játszhatja de lehet többel is. Minden játékos kap négy lapot és az az asztalra is négyet. Mindenki választ magának egy párt és megbeszélnek egy jelet. pl.: Pislogás, hajigazítás, ...stb. Minél nem észrevehetőbbet. A játék lényege, hogy mindenkinek négy ugyanolyan lapot kell összegyűjtenie. amikor neked összegyűlt a 4 lap akkor jelezni kell a másiknak és a párodnak azt kell mondania hogy kent. Ha észreveszed a hogy a másik pár(ok)jeleznek akkor azt kell mondani hogy kupé. Abban hogy hányszor lehet kentet és kupét rosszul mondani a játékosok egyeznek meg. A játéknak akkor van vége ha valaki JÓKOR kimondja a kentet vagy kupét.
Játék információk

Célkitűzés: Figyeljünk oda a másikra!

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: min. 4
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): francia kártya
Játék: Kent-kupé nyomtatása Kent-kupé egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Nem értem a szabályleírást. Nem szól arról, hogy a kiosztott és az asztalra tett lapok milyen módon változhatnak.
2017-05-08 18:51:39
2012-07-12 13:46:58
Ez az egyik legjobb kártyajáték.! Imádom
2011-12-07 14:16:38
ez jó én ezt tudtam hogy kel játszani :D
2011-06-11 20:31:37
:-D! E szar játék miatt járok be iskolába... csak
2011-02-22 19:52:25
S mi a játékmenet?! :S
2010-07-30 10:38:22
tecceős.:D jáccadezt. nekem bejön.:D mikor a fiu a párom aki teccik és rákacsintok pl. ájj. kelljobb? :d
2010-06-04 10:05:12
Legjobb!
2009-10-17 16:59:19
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Könnyű kenuk, jól úszó cserkészek részére pompás szórakozás, de csak úszóruhában. Egy-egy kenuban ketten-ketten ülnek, a kormányos és a lándzsás. A kormányos igyekszik a csónakot olyan helyzetbe hozni, hogy társa lándzsájával - ez farúd a végén rongyokkal puhára bélelve, - a másik csónak lándzsását fellökje. A fellökést sokszor nemcsak vízbeesés, hanem felfordulás is követi, tehát erre felkészülve kell e játékot elkezdeni. Kenu helyett játszhatjuk könnyű ladikkal is.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Kellék(ek): víz - csónak, "lándzsa" (farúd, végén rongyok)
Játék: Kenu-párviadal nyomtatása Kenu-párviadal egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A gyerekek az álló rajzlapra közösen rajzolnak egy fát. A fának annyi ága van, ahányan vannak az osztályban. Az ágak végére ráírják nevüket. Az ágakon lévő levelek egy- egy képességről, tudásról tanúskodnak. Több alkalommal történő (és folyamatos) beszélgetés nyomán kerülnek fel a levelek az ágakra. A levelekbe beírják a gyerekek a rájuk jellemző tudást, képességet.
A fa kifüggeszthető az osztályban, és amikor valamelyik gyerek úgy érzi, hogy az ágára új levelet rajzolhat, jelzi az osztálynak, majd felrajzolja és beírja a jelentését. A fa egész tanévben újabb levelekkel gyarapodhat.
Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nagyalakú rajzlap, filctollak
Játék: Képességfa nyomtatása Képességfa egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosokkal egy képet figyeltetünk meg 1-3 percig. A kép legyen elég nagy ahhoz, hogy mindenki kissé távolabbról is jól és tisztán láthassa. (Nagyon alkalmasak az elemi iskolákban használatos történelmi és egyéb faliképek.) A kiszabott idő elteltével a képet eltesszük (letakarjuk) és több kérdést teszünk fel, amelyekre a játékosok írásban válaszolnak. Minden kérdés számozva van. A kérdéseket úgy kell megfogalmazni, hogy azokra röviden lehessen válaszolni. (Például: hány ember látszik, milyen ruha van a jobb oldalon álló női alakon, milyen szerszám van az ülő férfi kezében stb.)
Játék információk

Pedagógiai javaslat: A kérdések számának szaporításával és a megfigyelési időtartam rövidítésével tehetjük a játékot nehezebbé.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kép
Játék: Képmegfigyelés nyomtatása Képmegfigyelés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.