» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Korongjáték deszkán
A játszóktól bizonyos távolságnyira az asztal [...]
Féllábas labda
Nagy körbe állunk, kis távolságra egymástól. [...]
Cicák és egér
A résztvevők két kört alkotnak (kézfogással) [...]
Csoporthangulat színekben
Az eszközöket bemutatjuk, sőt kedvet csinálunk [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A kanaszta hét azonos értékű lap (köztük esetleg dzsókerekkel). Az összes 2-es kis dzsókernek tekintendő, a valóditól csak értékében különbözik.
15 lapot osztunk. Az osztó felüti a csomag felső lapját, megkezdve a talont. Ha ez 3-as vagy dzsóker (2-es), a csomag következő lapjával lefedi, mindaddig, amíg a felső lap természetes lap (nem 3-as vagy dzsóker) lesz.
Osztás után mindenki maga elé teszi piros 3-asait. Ezek 100-at érnek, ha mindegyik ugyanannál a játékosnál (párnál) vannak, összesen 800-at. Helyettük új lapot kell húzni. A piros 3-asok nem használhatók fel lerakáshoz.
Tiszta (piros) kanaszta: hét azonos értékű lap.
Vegyes (fekete) kanaszta: a hét lap közül legfeljebb három dzsóker.
A lerakások legalább három lapot tartalmaznak, mindig több bennük a természetes lap, mint a dzsóker. A már lerakott lapokat felvenni és másként lerakni nem lehet; új lapokat hozzájuk illeszteni igen.
Talon: mindenki húz és dob egy lapot, az eldobottak képezik a talont.
Fagyasztás: (kis vagy valódi) dzsóker keresztbe tett dobása, ez addig tart, amíg valaki a kezében levő két természetes lappal felveheti a talont. Fagyasztáskor az asztalra lerakott lapokkal nem lehet felvenni.
Stoplap: fekete 3 vagy dzsóker sima dobása a következő játékost megakadályozza a felvételben.
Pontértékek:
lap pont
dzsóker 50
2-es 20
A 20
8-tól K-ig 10
fekete 3-tól 7-esig 5
Kezdeti lerakás (az addig elért pontok számától függően):
addig elért pont követelmény mínusz 15
mi pont
0- 1495 50
1500- 2995 90
3000-14995 120
Tiszta kanaszta 500
vegyes 300
piros 3-as 100/db
mind a négy 800
a játék befejezése 100
kézből 200
A játék menete: a sorra kerülő játékos húz; ha akar, lerak; dob. Első lerakása előtt a játékos felveheti a talont, ha a felső lap értéke megegyezik a kezében levő két vagy több természetes lappal. A felvételnél le kell rakni, a felvett lapot is hasznosítva, és a minimális lerakási követelményt el kell érni. Ezután a talon többi lapját felhasználhatjuk. Ha a játékos már lerakott, akkor veheti fel a talont, ha a felső lap eddigi lerakásához vagy kanasztájához hozzáilleszthető; a kezében levő azonos értékű párral; vagy a kezében levő azonos értékű lappal, ha ezt dzsókerrel ki tudja egészíteni. Akinek egy lap van a kezében, nem veheti fel az egy lapból álló talont.
Elszámolás: felírjuk a piros 3-asokért és kanasztákért járó pontokat; a kiment játékos összeadja összes lerakott lapja és kanasztája pontértékét; a vesztes a kezében maradt lapok értékét levonja a lerakottak értékéből, ezt írja fel. Ha nem rakott le, piros 3-asait és a kezében levő lapokat negatív előjellel írja föl.


Más változatban:

Magyar kanaszta

Eltérések a Kanasztához képest:
A minimális követelmények:
addig elért pont követelmény
mínusz 15
0-1495 50
1500-2995 90
3000-4495 120
4500-7000 kézből kanaszta
A talont az első lerakás után is csak két természetes lappal lehet felvenni.
Fagyasztani csak kis dzsókerrel lehet.
Fekete 3-as eldobása teljes kört fagyaszt.

A minimális követelmények:
addig elért pont követelmény
mínusz 15
0-2495 50
2500-4995 90
5000-7495 120
7500- kézből kanaszta
A talont mindig csak a kézben levő természetes lappal lehet felvenni, a lerakásokkal nem.
Fagyasztani csak kis dzsókerrel lehet, ez egy körig érvényes.
A fekete 3-ast nem szabad kézben tartani, amint lehet, el kell dobni. A kézben ragadt fekete 3-as -100 pont.

Tizenötlapos kanaszta

Tizenöt lapot osztanak. A dzsókert vagy piros 3-ast emelő játékos megtarthatja azt, ennek megfelelően kevesebb lapot kap. Mindig két lapot húznak, egyet a csomagból és egyet a talonból vagy a csomagból. Viszont egyet dobnak el.
Azonos színű lapokból hármas sorozatokat lehet csinálni, dzsókerek vagy 3-asok nem szerepelhetnek. A talon felső lapja nem használható fel sorozathoz.
Egy szín hét lapból álló sorozata kanaszta.
A játék befejezéséhez két kanaszta szükséges. A játék 10 000 pontig tart; ha ezt játék közben érik el, a játékot be kell fejezni. Sorozatból álló kanaszta jutalma 1500 pont. Amíg a játékosnak nincs két kanasztája, a piros 3-asok negatívan számítanak.
A minimális követelmények:
addig elért pont követelmény
mínusz 15
0-1495 50
1500-2995 90
3000-6995 120
7000-9995 150

Uruguayi kanaszta

Eltérések a Kanasztához képest:
Csak két valódi dzsókert használnak.
A dzsókert vagy piros 3-ast emelő játékos megtarthatja azt, ennek megfelelően kevesebb lapot kap. Ha az emelő játékos éppen annyi lapot emel, amennyit kiosztanak, 50 pont jutalmat kap.
Sorozatok is lerakhatók. A közbeiktatott dzsóker helye végleges, de a két lap mellé helyezett dzsóker áthelyezhető.
Hét természetes lap sorozatban, dzsóker nélkül 700 pontos kanasztát alkot. Az első lerakásnál a talon összes lapja beleszámít a minimális követelményekbe. Bárki befejezheti a játékot előzetes lerakás nélkül akkor is, ha nincs kanasztája vagy nem éri el a pontszámot. Ekkor nem tehet partnerének lerakott lapjaihoz. 100 pont jutalmat kap.
Nincs fagyasztás, dzsókert ugyanúgy dobhatunk, mint bármi mást.
A kanaszták tetszés szerinti számú dzsókert tartalmazhatnak.

Chilei kanaszta

11 lapot osztanak. A talont az első lerakásnál is fel lehet venni egy dzsókerrel és egy természetes lappal, ha nincs befagyasztva.
Az első lerakásnál a talon összes lapja beleszámít a minimális követelményekbe.
Három vagy több lapból álló sorozat is kialakítható, de a felső lap nem használható fel hozzá. Hét vagy több lapos, dzsóker nélküli sorozat jutalma 1000 pont, de nem kanaszta.
A piros hármasokért, a természetes hétlapos sorozatokért, a lerakott és a kézben maradt lapokért számolt pontok negatívak, ha a játékosnak nem volt kanasztája.
Három dzsóker önmagában is lerakható, továbbiak hozzátehetők. Hét dzsókerből álló kanaszta 2000 pontot ér. Egy természetes lap két dzsókerrel nem társítható.
Vegyes kanasztába legalább két természetes lapot lehet lerakni tetszőleges
számú dzsókerrel.
A játék 5000 pontig tart. A valódi dzsóker 30 pont. Ha valaki felveszi a talont és nem tudja a minimális követelményt teljesíteni, visszateszi a
lapoakt és 500 pont büntetést fizet.
Terremoto (földrengés): a játékos kézből kimegy anélkül, hogy felvette volna a talont és partnere lerakott volna. A kézben legalább egy kanasztának kell
lennie, a lapnak ki kell elégítenie a minimális követelményt. A jutalom 800 pont. Ha négyesben (párosban) játszanak, a partner kezében maradt lapokat is
pozitívan számolják el.

Játék információk

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 2-6 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 104 lapos francia kártya 4 dzsókerrel
Játék: Kanaszta nyomtatása Kanaszta egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Akor tehát, ha van kanaszta, lerakva: a négy fekete 3-as + ezer, ugyanez vonatkozik a négy piros hármasra is, joli kanaszta ezret ér, 7500-tól piszkos kanasztával indulunk, 10.000 feletti utolsó partinál tiszta kanasztával.
2011-01-16 00:54:15
vagyis úgy írunk, ahogy beszélünk is, nah! Elvégre hangutánzók vagyunk! A dzsókert nem úgy ejtjük ki, hogy JOKER, nemde? Nem az a ciki, hogy így írták, hanem az, hogy valaki nem tudja mit akart mondani az író!
2010-12-14 17:38:57
Milyen hülye magyar ember már, aki nem jön rá a szövegből, hogy a dzsóker = joker??!! Istenem!! Mi úgy beszélünk, ahogy írunk, vagy úgy beszélünk, ahogy írunk
2010-12-14 17:35:33
nem dzsóker hanem joker
2010-02-08 16:42:13
Kérdésem van! Szeretném tudni, van-e olyan szabály, miszerint a kimenni készülő játékos a partnerének felteheti a kérdést: kimehetek? Én úgy tudom, ez az egy információ engedhető meg, egyéb nem, vagyis semmi más társalgás nem szabályos a partnerek közt a játékban.
2009-12-30 12:48:07
hány lap kell a kanasztához?
2009-08-02 12:17:09
szerintem a dzsóker is ciki egy kicsit. joker az ismert. már nem kötekedés miatt, csak én kb.egy fél percig agyaltam, hogy mi a fene az a dzsóker, de lehet, hogy azért mert este van, sőt valószínű
2009-04-02 21:02:46
Na még1szer. Játszottam a [webcím] lapon online. Furcsa szabályok érvényesek, amiket nem ismerek. Pl. nem engedte lerakni a joli kanasztámat. Engedi viszont, hogy a partner amit gyűjt egy lappal is felvegye a paklit. A lerakott lapokhoz a jolit enfedi lerakni 2-2 arányban is. Ha vki ismeri ennek a szabályait kérlek segítsetek. Köszi Gaby
2009-03-27 11:08:40
köszönjük, javítottuk a dzsóker kérdést :)
2008-10-28 21:33:10
zsóker mint a franciák! talán dzsóker nem?
2008-10-28 14:25:11
Nem zsóker,hanem dzsóker.
2008-10-26 09:59:14
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Zene szól, vidám hangulatú, táncolható. A játékosok úgy mozognak a zenére, hogy bejárják a rendelkezésükre álló teret. Amikor a zenét megállítjuk, mindenki azon a helyen és abban a pózban kell, hogy maradjon, amelyben a csend érte (mozgásstop). A szünetek alatt instrukciókat adhatunk, például a következő sorrendben:
- "Mozgás közben ujjaiddal érintsd meg a melletted elhaladók kezét!"
- "A vállak súrlódjanak egymáshoz!"
- "A hátak érintkezzenek

Játék információk

Célkitűzés: Megismerkedés, önismeret fejlesztése a csoport kezdetén; a feszültség csökkentése

Pedagógiai javaslat: Idősebbek számára (középiskolásoknál is) a mozgás - a gátlások miatt - problémát jelenthet.

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: 8-16 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5-20 perc
Kellék(ek): magnó, zene
Játék: Kapcsolódás nyomtatása Kapcsolódás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékmester a szoba közepén ül egy széken, keze ügyében a babzsákokkal. A többi cserkész körülötte ül a földön. A játékmester egy történetet mesél, amelyben sűrűn szerepel a "KAPD EL!". Amikor a "KAPD EL!" elhangzik, a játékmester eldobja az egyik babzsákot, melyet a cserkészek rákjárással megpróbálnak megszerezni. Akinek sikerül a babzsákot megfognia, az egy pontot szerez a csapata számára. Az a szerencsés, ha a csatározás közben is folytatódik a történet, így egyszerre akár két három babzsák is szerepelhet a játékban. Pontot csak úgy lehet szerezni, ha a babzsákot visszajuttatják a játékmesterhez.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Néhány olyan tárgy amit törés veszélye nélkül lehet dobálni, pl. Babzsák
Játék: Kapd el! nyomtatása Kapd el! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az asztalnál körben ülő játékosok képzeletben a következő jelenetet játsszák el: Karácsonyi összejövetelre gyülekezünk. A szoba közepén áll a feldíszített karácsonyfa. Sorban érkeznek a vendégek. Mindenki egy ajándékot hoz, amit érkezésekor letesz a fa alá. Az ajándékok azonban nincsenek "megcímezve". Amikor már mindannyian együtt vagyunk, odamegyünk a fához. Sorban mindenki kiválaszt egyet az ott elhelyezett ajándékok közül, és odaadja valakinek, akihez érzése szerint illik az az ajándék, vagy úgy gondolja, hogy szüksége van rá. Csak egy szabály van: senki sem adhatja át a saját maga által hozott ajándékot! A játék tehát két körből áll. Az első körben mindenki elmondja, milyen ajándékot tesz le a fa alá, valahogy így: "Én hoztam egy pár meleg kesztyűt." "Az én ajándékom egy érdekes könyv." stb. Közben mindenki igyekszik a lehető legtöbbet megjegyezni a többiek által mondott ajándékok közül. Amikor mindenki elmondta, mit hozott, jön a második kör, amelyben mindenki "átadja" egy általa választott játékostársnak az ajándékok egyikét: "Én Évának szeretném átadni a cicás falinaptárt." "Istvánnak adom a könyvet, mert tudom, hogy nagyon szeret olvasni." Természetesen minden csoporttagnak kell kapnia ajándékot, és senki sem kaphat kettőt. A játékot különösen ajánljuk az adventi időszakban; a kellemes hangulat megteremtéséhez egy-egy fenyőág vagy gyertya is hozzájárulhat.


Más változatban: Ha a csoport nagyon sok játékosból áll, akkor az utoljára sorra kerülőknek már nagyon nehéz dolguk van. Ezért az "ajándékátadást" a játékvezető időről időre megszakíthatja azzal, hogy "Nézzük meg, mi is van még a fa alatt!", és így a játékosok közösen megpróbálhatják összegyűjteni a még ki nem osztott ajándékokat, megkönnyítve ezzel a további játékosok dolgát. Ha viszont nehezíteni akarjuk a feladatot, azt is kiköthetjük, hogy senkihez nem kerülhet vissza az általa hozott ajándék.

Játék információk

Célkitűzés: Miközben képzeletbeli ajándékainkkal igazi örömet szerezhetünk egymásnak, a játék kiválóan alkalmas a rövid távú memória trenírozására is.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá.
Játék: Karácsonyi ajándék nyomtatása Karácsonyi ajándék egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az adventi időszakban a karácsonyra való ráhangolódás egyszerű játéka lehet ez a karácsonyi gyűjtögetős. Ebben a játékban nem valami konkrét dolgot gyűjtünk, hanem bármit, ami a karácsonnyal kapcsolatos akár személyes, akár általános szinten. Tehát az "ajándék"-szótól a "nagyanyám bejglijén" keresztül "Dickens: Karácsonyi ének"-éig bármi jöhet. Fontos, hogy a gyűjtés pergően és gyorsan menjen. A körben ülő játékosok a játékvezetőtől kiindulva sorban mondják mindazt, ami a karácsonyról eszükbe jut. Ha valaki olyat mond, ami a többiek számára nem evidens módon kapcsolódik a karácsonyhoz, a többiek kérhetik, hogy magyarázza meg az összefüggést (Például: "üveggolyó" - "Egyik nagybátyámtól gyerekkoromban mindig üveggolyókat kaptam karácsonyra.") Ami már elhangzott, azt nem lehet még egyszer elmondani. A gyűjtés kiterjedhet karácsonyi dalra, műalkotásra, versre, festménycímre, jellegzetes karácsonyi ételre, süteményre, szokásokra, szimbólumokra, bármire. Játszhatjuk úgy is, hogy akinek nem jut több az eszébe, az kiesik, esetleg zálogot ad, de a "tét" lehet egyszerűen az is, hogy hány körig bírjuk a gyűjtögetést.
Játék információk

Célkitűzés: Egy kis agytorna és memóriatréning, ami a karácsonyi hangulat megteremtésében és az emlékek felidézésében is segíthet.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá.
Játék: Karácsonyi gyűjtés nyomtatása Karácsonyi gyűjtés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Ügyességi játék, melyhez fából készült, vagy kötélből font karikák szükségesek. Játék előtt meghatározza a vezető, hogy honnan dobják a játékosok a kiálló pálcikákra a karikákat. A játékosok saját maguk elkészíthetik a "céltáblát" és a karikákat.


Más változatban: Ennek a játéknak a változata, ha a karikákat könnyű labdák és a céltáblán lévő kiálló pálcikákat lyukak helyettesítik.

Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): fából készült, vagy kötélből font karikák, céltábla
Játék: Karikadobás nyomtatása Karikadobás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: 3-3 lapot osztanak, majd 4 lapot nyitva az asztalra tesznek.
A játék célja 11 pont összegyűjtése, ezt AUSZ vagy KINT VAGYOK bemondással jelezzük.
A lapok számértékei: A-10 névérték, B 11, D 12, K 13.
A kezdő összehasonlítja lapjait az asztalon fekvő lapokkal. Ezekből annyi számértéket vihet haza, amennyit a kezében levő lapokból össze tud állítani. Egyszerre 13-nál többet nem lehet. (Például kettest és hetest a kezében levő kilencessel.) Ezeket képpel felfelé maga elé helyezi. Cserélni úgy is lehet, hogy mind a kézben, mind az asztalon levő lapokat egyesítjük (kézben levő 3, 5 és 7 = az asztalon levő B és A). Csak egy cserét lehet csinálni. Ha nem tudunk cserélni, a kézből nyitva az asztalra teszünk egy lapot.
Ha az asztalról elfogy a lap, táblát csináltunk. Ezután az ellenfél letesz egy lapot és megpróbálja kicserélni. Ha nem tudja, még egyet letesz. Ha a kézben kifogy a lap, a játékosok húznak: ha egyszerre fogyott el mindkettőjük lapja, az húz először 3 lapot és folytatja a játékot, aki az utolsó ütést csinálta. Ha az egyik játékos lapja elfogy, de a másiknak még van, nem húzhat, hanem meg kell várnia, amíg ellenfelének is üres lesz a keze. Ha a talon elfogy, mindketten leterítik lapjaikat (az ellenfél nem cserélheti őket). Aki utoljára üt, elviszi az asztalra terített maradék lapokat. Ha az utolsó menetben senki sem tudott ütni, az asztal és az ellenfél lapjai is annak jutnak, aki utoljára ütött.
Pontozás:
- kártyatöbblet: 27 vagy több lap hazavitele, 2 vagy 3 pont;
- pikk: hét vagy több pikk lap hazavitele, 1 vagy 2 pont;
- minden hazavitt ász 1 pont;
- kiskaszinó: a pikk 2 hazavitele, 1 pont;
- nagykaszinó: a káró 10 hazavitele, 2 pont;
- tábla: 1 pont, a kiosztás után egyetlen cserével elérve 2 pont.
Játék információk

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 2 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 52 lapos francia kártya
Játék: Kaszinó nyomtatása Kaszinó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Mindannyian használunk tárgyakat, eszközöket melyek elkísérnek bennünket a mindennapokban. Ezek között van olyan, ami valami miatt kiemelkedik a többi közül, vagy azért mert valakire emlékeztet, vagy azért, mert használatához kedves emlék kapcsolódik: valakitől kaptam, vagy valami olyan jut eszembe róla, ami fontos és szívet melengető az életemben. Az is lehet, hogy egyszerűen szép, vagy, mert ki tudja miért, egyszerűen szeretem, kedves tárgyammá vált. Gondolkodjuk el azon, hogy kinek mi a legkedvesebb tárgya, s azt képzeletben hozza be ide közénk, s mindenki mutassa be, mi az a tárgy, miért lett az a legkedvesebb tárgya. A játékvezető kezdheti, már csak azért is, mert ezzel hangulatot adhat az emlékezésnek, illusztrálhatja, hogy nem kell idehozni a tárgyat, elég, ha jól bemutatjuk. Lehet ez a nagy, családi ebédlőasztal vagy egy fénykép, esetleg egy gyerekrajz.


Más változatban: Lehet azt is kérni, hogy valóban válasszanak a tárgyaik közül egy kedveset, és azt hozzák be bemutatni a többieknek. Lehet kézbe venni, körbeadni, megtapogatni s megcsodálni, hogy milyen jó is az, ha egy kis tárgy, az emlékek egész sorát idézi fel bennünk. A saját múltbeli élmények felidézése önfeltárást elősegítő és az önismeretet is alakító lehetőség.

Játék információk

Célkitűzés: Személyes kedves emlékek felidézése egy tárgyhoz kapcsolva az emlékezést.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá.
Játék: Kedves tárgyam nyomtatása Kedves tárgyam egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.