» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Rögtönzött színjáték
Valamilyen nem túlságosan bonyolult színdaraboc [...]
Torpedó
A két játékos elé kétszer egy 10x10-es négyz [...]
Ki ő?
Valamennyi résztvevő háttal ül a körnek. Az e [...]
Vidám váltó
Két vagy több csapatot alakítunk, nagy, de egye [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A játékosok körben állnak, mindenki terpeszállásban, oly módon, hogy a cipőjük összeérjen. A csoportvezető kívülről bedob a körbe egy labdát, illetve valakinek a lába között átgurítja. A körben állók pedig előrehajtott törzzsel igyekszenek a labdát a kezükkel valaki másnak a lába között a körön kívülre juttatni, viszont a sajátjukat eszeveszetten védeni. Akinek a labda átgurul a lába között, az kiesett, s a kört egyre szűkebbre vonják. Győz az a két játékos, aki utoljára marad a körben. Persze, a terpeszállást minden játékos­nak egyforma nagyra kell vennie, s azt mindvégig meg is kell tartani. Lehet olyan szabállyal is játszani, hogy a labdát nem szabad megfogni, hanem csak ütni vagy lökni. Viszont arra is ügyelni kell, hogy ne pattanjon magasra.
Játék információk

Pedagógiai javaslat: Egy kicsit nehezebb, ha a kiesett játékosok (akiknél kiment a labda), nem állnak ki a körből, viszont nem feltétlenül kell védeniük a "kapujukat". Ha a labda mégis ott megy ki, az a játékos esik ki, aki gurította.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): labda
Játék: Japán foci nyomtatása Japán foci egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok terpeszállásban kört alkotnak úgy, hogy cipőik széle összeérjen. Így a kör teljesen zárt lesz.
Az egyik játékosnál egy nagyobb labda van, azt előre hajolva elgurítja. A többiek vigyáznak, nehogy átmenjen a lábuk között. A labdát kézzel kell gurítani is, kivédeni is. Hangosan számoljuk, hogy az 5-10 perces játékidő alatt kinek hányszor megy át a labda a lába között. Az győz, akinek kevesebbszer.
Ha sok a résztvevő, kiesésre is folyhat a játék. Ha már nagyon jól megy a védekezés, akkor egyik kezünket tegyük hátra. Így a gurítás is, a védés is nehezebb lesz.
Vigyázzunk, hogy a labda mindig csak guruljon. Lábakat összehúzni, behajlítani, leguggolni tilos. Aki mégis megteszi, kiáll.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5-10 perc
Kellék(ek): labda
Játék: Japán rögbi nyomtatása Japán rögbi egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosnak ott kell tartania a kezét, ahol az előző fogó megérintette, és így kell a többieket kergetnie. Ha olyan helyen érintették meg a társukat, ahol a kezét tartva nem tud szabadon futni, akkor kiesik.
Játék információk

Célkitűzés: Egyszerű fogócska, amely azzal a furcsasággal jár, hogy egyik kezünket nem használhatjuk szabadon.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Japánfogó nyomtatása Japánfogó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Több játékos szorosan egymás mögé ül, hátulról egy erős lámpával megvilágítják őket. A játékosok karjaikkal mozdulatokat végeznek, a többiek árnyjátékukat nézik. A sátorban égő gyertya vagy lámpa fényénél a bent lévők fotómodell mozdulatokat próbálnak, a kintiek határtalan mulatságára. Egyesek egy zseblámpával bebújnak egy nagy lepedő alá, és fantáziatáncot járnak. A szabadban, tőlünk 50 m távolságra több játékos egymás hátán ül, mint tüzisárkányok, és megvilágítják őket. Előre ki kell próbálni a zseblámpák megfelelő elhelyezését!
Játék információk

Tipus: színjáték színjáték RSS csatorna színjáték nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): lámpa
Játék: Játékok fényeffektusokkal nyomtatása Játékok fényeffektusokkal egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: 3-6 táncos lepedővel betakarózik és "egyként" táncol ritmikus táncmozdulatok tárgyakkal, mint pl. labda, kendő, ernyő stb. az egyik csoport "csinálja a zenét, pl. fütyül, énekel stb.; a többiek táncolnak rá törpetánc: lámpásokkal, kapucnival stb. babatánc: játékos babatartással szakácsnőtánc: táncos játék fakanállal, nagy köténnyel stb. himnikus tánc: lassan felemelt karok, fönt mozgatva, kitárva, himbálózva ritmikusan
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Játékos táncformák nyomtatása Játékos táncformák egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A "Jegesmedve-vadászatot" teljesen sima nyom nélküli hóval fedett területen kell játszani. A rét közepéről, vagy másmilyen sima terepről elindul két cserkész (jegesmedvék) és öt-tíz perccel később az őrs többi tagja a nyomok után megkeresésükre indul. A két jegesmedvének tilos más emberi nyomot keresztezni. Ha olyan út közelébe érnek, ahol emberi lábnyomok láthatók, irányt kell változtatniok, azonban jogukban áll kerítésen, fal és fa tetején folytatni, illetve megszakítani útjukat, vagy bármilyen más ravaszsággal kijátszani ellenfeleiket.
Például: az egyik jegesmedve a másik lábnyomába lép, vagy botja segítségével a megkezdett útról félreugrik és utána más irányban halad tovább. Csak akkor nyernek az üldözők, ha mindkét jegesmedvét elfogták. A jegesmedvéknek fél óra hosszáig kell ellenfeleik elől menekülni, utána mehetnek csak vissza a kiindulási ponthoz.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): hó, nyom nélküli havas táj
Játék: Jegesmedve-vadászat nyomtatása Jegesmedve-vadászat egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Minden játékos ráírja egy darab papírra a nevét. A papírokat összehajtják, összekeverik, és újra kiosztják. Ha valaki véletlenül a saját nevét húzza, akkor újra megkeverik a cédulákat. A kapott név alá a játékosok rövid, de csípős jellemrajzot írnak. őszintén, de nem gorombán megírják, hogy mit találnak jónak, és mit hibáztatnak az illetőben.
A jellemzéseket a játékvezető összegyűjti, és egymás után felolvassa. A neveket először ne mondja meg, sőt a szöveg felolvasása után megkérdezi a társaság tagjaitól, hogy ki ismert magára, ki vállalja el a jellemzést. Lehet, hogy senki sem jelentkezik, de lehet hogy többen is hajlandók elfogadni sajátjuknak a portrét.
Másra nem lehet szavazni, mindenki csak a maga nevében szólhat.
A papírt a vezető nem adja ki a kezéből, nehogy az írást megismerve megnehezteljenek egymásra a játékosok.
Aki a közvélemény szerint találó jellemrajzra nem ismer rá, vagy éppen tiltakozni kezd ellene, annak még fejlődnie kell önmaga ismeretében.
Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Kellék(ek): Papír
Játék: Jellemrajzok nyomtatása Jellemrajzok egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Mindenki felírja a nevét egy cédulára. Összehajtva berakjuk egy dobozba és ebből húz mindenki egy nevet, amelyet nem árulhat el. A cédulát meg kell őrizni. Ezután következik a játék magyarázata: mindenki annak a jóságos manója lesz, akinek a nevét húzta. Egy hétig vigyáz a "védencére", jelét adja törődésének, segíti, megvédi. Különösen törődik vele.
Célszerű, hogy a csoportvezetőnek legyen egy listája a jóságos manóról és társaikról, hogy meg lehessen figyelni a heti eseményeket.
Egy hét múlva megbeszélés. Ki mit érzett, rájött-e, hogy ki volt az ő jóságos manója.
Játék információk

Célkitűzés: Az empátia, az érzelmek és a felelősség egyeztetése. A segítő attitűd kialakítása.

Pedagógiai javaslat: Az érzelmi feszültség, a rokonszenv-ellenszenv tudatosítása és kezelése, a tevőleges szeretet, törődés tudatos gyakorlása.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Kellék(ek): írólap, toll, kalap
Játék: Jóságos manó nyomtatása Jóságos manó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.