» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Kinek van valami eldugnivalója?
Egy kivételével az összes játékos kört alkot [...]
Bumm
A résztvevők egymás után számolnak, de nem mo [...]
Gyors asszociáció
A társaság eldönti a kezdő személyét, aki mo [...]
Repül a közmondás
A játékosok körbeállnak vagy ülnek, a vezető [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Az egyik cserkész a szoba közepére áll, kezében egy üveggolyóval. A többiek szabadon szaladgálnak a szobában. A játékmester "JÉG" kiáltására mindenki megáll ott, ahol éppen van. A szoba közepén álló cserkész leteszi az üveggolyót a padlóra, és elpöcköli úgy, hogy valakinek a lábát eltalálja. Akit eltaláltak, csatlakozik a szoba közepén állóhoz, és szintén kap egy üveggolyót. A játék újra indul a szaladgálással, majd a "JÉG" jelszóra megint mindenki megáll. Ezúttal ketten lőnek, az eltaláltak is kapnak üveggolyót és csatlakoznak a szoba közepén lévőkhöz. A játék addig folytatódik, amíg csak egy cserkész marad, ő a győztes.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Egy csomag üveggolyó
Játék: Golyózd ki! nyomtatása Golyózd ki! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

aki írta, az a béna, lelkileg!
2011-04-22 20:33:57
Pedig lehet jó király
2010-09-02 20:44:35
ez nagyon béna
2009-02-21 18:48:19
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok körben állnak, egymástól olyan távolságra, hogy még könnyen tudják dobni és elkapni a gombolyagokat. A játékvezető kezdi. Valamennyit leteker a gombolyagból, megfogja a végét és odadobja a csoport bármelyik tagjának. ő elkapja, megfogja a fonalat, és a kezében tartja, majd leteker belőle valamennyit és eldobja a következőnek. Így jól látni, hogy ki kapott már "labdát", ki tartja a fonalat a kezében. Fokozatosan kialakul egy háló, s mindenkinek csak egyszer lehet a kezébe kapni a gombolyagot és a fonalat. Mikor már mindenki kapott labdát, akkor álljunk meg egy kicsit: így mindenki össze van kötve mindenkivel, mindenki kapcsolatban van mindenkivel. S most jön a nehezebb: ezt a jól felépített hálót lebontjuk.


Más változatban:
Ülve
Ha a csoportban vannak olyanok is, akiknek az álldogálás megerőltető, a játékot természetesen körben ülve is játszhatjuk, sőt végső esetben az asztal körül ülve is guríthatjuk egymásnak a fonalat. Ilyenkor a szálakat az asztalon hagyjuk feküdni, és csak a végén emeljük fel a kész hálót.

Több színű fonállal
Még mutatósabb "pókhálót" kapunk, ha egy második, lehetőleg az elsőtől nagyon elütő színű gombolyagot is körbe dobálnak a játékosok. Ilyenkor az a szabály, hogy a két különböző színű gombolyagot senki sem dobhatja ugyanannak az embernek. Így a végére mindenkinek mindkét kezében lesz fonal. Természetesen ennek a dupla hálónak a lebontása is nehezebb!

Búcsúzó játékként
Ha a játékosok valamilyen okból előreláthatólag hosszabb ideig nem fognak találkozni egymással és/vagy a játékvezetővel, akkor a fonalas játék búcsúszertartásnak is kiváló. Ilyenkor a hálót nem bontjuk le. Mikor készen van, egy darabig megtartva gyönyörködünk "szociális hálónkban", majd a játékvezető vagy egy játékos egy ollóval szétvágja a hálót, úgy, hogy annak a kézben maradó darabját mindenki hazaviheti, esetleg a csuklójára is kötheti. Ha tényleg búcsúzásról van szó, néhány kedves szót, vagy jókívánságot is "dobhatunk" a gombolyaggal együtt.
Az is jó, ha a gombolyag dobása előtt elmondjuk annak a játékosnak, akinek dobom a "fonallabdát", hogy milyen pozitív emléket őrzök magamban róla.

Adott téma megbeszélésére
Először felolvasnak, vagy más módon felvezetnek egy témát, utána a csoportvezető odadob egy kövér gombolyagot annak a csoporttagnak, aki a témában nyilatkozni akar. Eközben megtartja magának a fonal végét. Beszélni mindig csak az beszélhet, akinél a gombolyag van. Ha egy másik csoporttag is beszélni óhajt, az előző odadobja a gombolyagot neki, a megfeszült szálat azonban kezében tartja. A beszélgetés így folytatódik, s eközben a fonalból látható háló szövődik.
Az ilyen módon lefolytatott beszélgetés rövid kiértékelésbe torkollik, talán a következő kérdések segítségével:
- Milyen érzés van bennem, amikor kezemben tartom a szálakat?
- Sok/kevés szál van nálam?
- Több vagy kevesebb szálat tartanék legszívesebben?
- Mit mondanak a szálak mai magatartásomról?
- Mit mond a háló szimbóluma a csoport vonatkozásában?

Játék információk

Célkitűzés: Egyszerű ügyességfejlesztő játék, amely kiváló kiindulópontja lehet a csoporton belüli kapcsolatok struktúrájáról szóló beszélgetésnek.

Pedagógiai javaslat: A "gombolyag" módszer különösen a csoportképződés kezdeti szintjén ajánlott, ahol az egyes tagok még erősen a csoportvezető felé orientálódnak. E gyakorlat az egymás közötti kommunikáció egyszerű módját ajánlja. A játékos forma elvezet az embertárshoz, és hozzájárul a beszélgetésben való kiegyenlítettebb részvételhez.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Egy vagy két fonalgombolyag, lehetőleg élénk színű és vastag.
Játék: Gombolyagdobálós nyomtatása Gombolyagdobálós egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

ez nagyon ötletes!!!
2011-01-07 22:34:30
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Álljunk fel laza csoportban, csukjuk be a szemünket és kezdjünk el vándorolni körbe-körbe. Ha találkozunk valakivel, rázzuk meg egymás kezét és kérdezzük meg: "Goofie?". Ha egy kérdő "Goofie?" -t kapunk válaszul, akkor nem volt szerencsénk, nem találkoztunk vele. Csukott szemmel keressünk tehát tovább. Mialatt mindenki kézrázogatva körbevándorol és Goofie után kérdezősködik, a játékvezető az egyik játékos fülébe súgja, hogy ő Goofie. Mivel Goofie tud látni, ezért ez a játékos kinyithatja a szemét. Goofie azonban sajnos néma, ezért ha vándorlásaink közben olyasvalakivel találkozunk, aki megrázza ugyan kezünket, kérdésünkre azonban néma csend a válasz, akkor örülhetünk, mert végre megtaláltuk régóta keresett Goofie-nkat. Most végre kinyithatjuk a szemünket, megfoghatjuk Goofie kezét, mert mi is részévé váltunk. Goofie csak a két végén képes növekedni, ezért ha két kéz ragadja meg kezünket, ez azt jelenti, hogy Goofie-val valahol a közepén találkoztunk. Tapogatózzunk tehát valamelyik irányba tovább, amíg valaki nem figyelmeztet bennünket, hogy a sor végére értünk. Ha az utolsó keresgélő is csatlakozott Goofie-hoz, a játék véget ért. Talán valamivel közelebb is kerültünk egymáshoz.
Játék információk

Célkitűzés: Ha össze szeretnénk hozni egy társaságot, mélyebb kapcsolatot szeretnénk kialakítani egymás között, és emellett még jól is akarjuk érezni magunkat, játsszunk Goofie-t! Goofie egy kedves, barátságos lény, aki állandóan növekszik, mert mindenki vonzódik hozzá, és része szeretne lenni.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: 24 fő
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: Goofie nyomtatása Goofie egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

csúcs játék, imádtuk!
2011-07-20 14:10:33
Ez nagyon aranyos egy laza bulira kisebbeknél.
2011-04-08 14:17:35
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok álljanak rendezetlen csoportba, egymáshoz közel. Csukják be a szemüket, majd a résztvevők mindkét kezükkel fogjanak meg egy-egy másik kezet. A játékvezető nyitott szemmel körbejár, és segít midenkinek. Ha túlságosan egyszerű lenne a csomó, vagy kisebb zárt kör alakulna ki, akkor a játékvezető egy-két kézfogást megváltoztathat.Amikor kész a "csomó", a résztvevők kinyitják a szemüket, és céljuk az, hogy - akár egyetlen kézfogás elengedése nélkül ­kibogozzák a csomót és egy nagy kört alkossanak. Előfordulhat, hogy a bogozás közben a játékosoknak szokatlan, sőt kényelmetlen testhelyzeteket kell felvenniük.
Játék információk

Pedagógiai javaslat: A játékosok szóval, ötletekkel segítsék egymást, de a társaik kezét semmiképpen se engedjék el!

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: 8-30 fő + 1 fő játékvezető
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5-20 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Gordiuszi csomó nyomtatása Gordiuszi csomó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Helyszín: szőnyeg vagy szőnyegpadlós terem
Párokban játszunk. A pár egyik tagja a gumiember (számára feszítő-lazító gyakorlat lesz ez a játék). Társa először felpumpálja a gumiembert (hangos be és kilégzésekkel - tehát számára játékunk légző gyakorlat), amíg az tele nem lesz levegővel, vagyis meg nem feszül minden porcikája, majd kihúzza a dugót. A dugó nagyon kicsi, lassan áramlik kifelé a levegő. Ahogy fogy a levegő, a gumiemberek fokozatosan elernyednek, s végül elterülnek a földön.
Megjegyzés: Fontos a lassúság, a folyamat koncentrált követése.
Játék információk

Célkitűzés: lazítás, együttműködés párokban

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: 4-8 fő
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Gumiember nyomtatása Gumiember egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Ez nagyon jó! Tényleg figyelni kell arra, hogy szabályosan menjen a feladatvégzés, mert ellenkező hatást érhetünk el!
2009-07-26 03:16:17
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető tetszés szerinti kérdéseket tesz fel a versenyzőknek, a választás módja viszont meghatározott: a feleletet ugyanazzal a betűvel kell kezdeni, amellyel a kérdés is kezdődött.
Játék információk

Tipus: gondolkodtató gondolkodtató RSS csatorna gondolkodtató nyomtatása
Játék: Gúzsbakötött felelet nyomtatása Gúzsbakötött felelet egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Kell egy pásztor, két farkas és sok liba. A pásztort és a két farkast kiolvassuk, a többiek a libák. A pásztor egy vonalat húz a földre, ott kezdődik az udvar. Az udvaron halkan megegyezik a libákkal egy étel nevében, amire majd futnak. Ezután a libák elmennek jó messzire legelni, s ott húznak egy vonalat, párhuzamosat az udvarral. A két farkas a pásztor és a libák közt helyezkedik el, legjobb úgy középtájt. Oldalt, a pálya mellett kijelölnek egy farkastanyát (kört húznak), oda viszik majd az elfogott libákat. Kezdődhet a játék.
A pásztor hívja a libáit:
- "Gyertek haza, libuskáim!"
- "Félünk!" - mondják a libák.
- "Mitől?" - kérdi a pásztor.
- "Farkastól!" - felelik a libák.
(A továbbiakban a farkasoknak azt kell csinálniuk, ami róluk elhangzik.)
- "Hol lakik?" - kérdi a pásztor.
- "Híd alatt!" - válaszolják a libák.
(A farkasoknak le kel kucorogniuk, hogy elférjenek a híd alatt.)
- "Mit csinál?" - kérdi a pásztor
- "Mosdik!" - felelik a libák. (A farkasok mosdanak.)
- "Mibe mosdik?" - kérdi a pásztor.
- "Folyóvízbe!" - mondják a libák.
(A farkasok lehasalnak a folyóra.)
- "Mibe törülközik?" - kérdi a pásztor.
- Egymás bundájába!" - mondják a libák.
(A farkasok összedörgölődznek.)
És így tovább, a kérdéseket lehet úgy irányítani, hogy ilyeneket lehessen felelni rá pl.: "Öt lépésre balra horkolnak!" Vagy: "Öt lépésre jobbra napoznak!" - Vagyis megmozgatjuk a farkasokat. Most már elhelyezkedtek a libák, jöhet a hívogatás. "Gyertek haza árpaszemre!" "Gyertek haza főtt kolbászra!" stb. De nem ez a megbeszélt étel, a libák csak helyezkednek. "Gyertek haza tejbegrízre!" - most futhatnak haza! A pásztor akkor kiáltja a megbeszélt étel nevét, amikor az a legjobb a libáknak. A libák futnak haza, a farkasok meg vadásznak rájuk. Akit egyszer megfogtak, gyorsan le kell ülnie a földre. A farkasok összeszedik az elfogott libákat, s a tanyájukra viszik. a libák új étel nevét beszélik meg gyorsan, s kimennek legelni.
Újra kezdődik a kérdés-felet, a futás és vadászat. Mikor a farkasok minden libát elfogtak, jöhet a kiváltás. A pásztor a farkasok tanyájára ballag. Az egyik farkas elöl áll, mögötte a libák. Mégpedig háttal, nem látják a pásztort. A másik farkas a sor végére áll, szemben a libákkal, hogy ellenőrizze őket. A pásztor kezdi az alkut: Van-e kendnél így tevő ludamból?" És csinál egy mozdulatot, pl: fél lábra áll. A libák próbálják eltalálni a mozdulatot, nem könnyű, hiszen nem látják, de aki fél lábra állt, az kiszabadult. A pásztor mögé áll. Folyik tovább az alku "Van-e kendél így tevő ludamból?" - s mutogat minden kérdés után, pl. felemeli a kezét, leguggol, négykézlábra áll, szamárfület mutat, orr előtt furulyázik, kakastaréjt mutat, csípőre teszi a kezét, lengeti a karját, fél kézzel köröz, ujját szopja, térdét, bokáját fogja, keresztbefonja a karját, hátrateszi a kezét, befogja a szemét stb. Ha minden libát kiváltott, új pásztort és farkasokat olvasunk ki, és kezdődhet az új játék.
Játék információk

Célkitűzés: Kiváló és népszerű játék, amelyet főként kicsik, de nagyok egyaránt játszhatnak.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Gyertek haza, libuskáim! nyomtatása Gyertek haza, libuskáim! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játék elején cédulákról szerepeket húznak a játékosok.
A szerepek:
1 játékvezető
1 nyomozó
2 gyilkos
polgárok.
A játék során vannak nappalok és éjszakák. Éjszaka becsukja mindeni a szemét és csendben van.
A játék éjszakával kezdődik. Mindenki behunyja a szemét. A játékvezető felszólítja a gyilkosokat, hogy nyissák ki a szemüket. ők kinyitják a szemüket, és mutogatással egyeztetik, hogy milyen sorrendben ölik majd meg a polgárokat. Miután ez megtörtént, a játékvezető bejelenti, hogy nappal van. Nappal a játékosok beszélgetnek. Arról, hogy észleltek-e valami gyanúsat, hallottak-e valamilyen neszt, szerintük ki lehet a gyilkos. Akit nagyon gyaúsnak találnak sokan, mondhat védőbeszédet, amit vagy elfogad a többség, vagy nem. Akit gyilkosnak tart a többség, kiesik a játékból. Miután valaki kiesett, újra éjszaka lesz. A játékvezető sorra mondja mindenkinek a nevét. Annál a névnél, akit a gyilkosok meg akarnak éppen ölni, egyszerre jelezniük kell például kézfeltartással. A játékvezető ezután ismét kijelenti, hogy nappal van, és elmondja, hogy ki halt meg az éjszaka. A játékvezető éjszaka felszólíthatja a nyomozót is, hogy nyissa ki a szemét. A nyomozó rámutathat a jelenlévők közül valakire, és arról a játékvezető jelzi, hogy gyilkos-e vagy sem. És a játék így folytatódik, amíg vagy minden polgár vagy minden gyilkos ki nem esett.
Fontos! A játékvezető mindent tud, de semmilyen kétes célzást nem tehet.
A nyomozó, ha megtudja, hogy ki a gyilkos, nem mondhatja meg, hogy ő tudja, csak arra terelheti a többieket, hogy mindenkinek a valódi gyilkos legyen gyanús. Nem érdeke, hogy kiderüljön róla, hogy ő a nyomozó, mert akkor veszélybe kerül. Ugyanis ha a gyilkosok közül az egyik kiesik a játékból, a másiknak már nem kell tartania magát az eredetileg megállapított sorrendhez, tehát ha sejti, hogy ki a nyomozó, az első adandó alkalommal megölheti.
Játék információk

Célkitűzés: Egyszerű, de mulatságos stratégiai játék, amely mozgósítja a koncentrálóképességet és a figyelmet.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: 6-12
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 1
Kellék(ek): Kártyacsomag vagy egyforma papírcsíkok, amelyek közül az egyik meg van jelölve
Játék: Gyilkosos, maffia nyomtatása Gyilkosos, maffia egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Nagyon jó ez a játék:)
2011-08-30 12:29:29
szerintem is tök jó játék, mi nálunk is szokott szerepelni orvos, csak mi örömmuksónak (örömlánynak) nevezzük
2011-02-25 11:38:39
nagyon jó mindenkinek csak ajánlani tudom
2009-08-15 13:32:09
Lehet még 1 szereppel játszani: orvos. Éjszaka az orvos a gyilkosok után következik. Rámutat valakire, és ha éppen arra mutat, akit a gyilkosok megöltek, akkor az nem hal meg.
2009-07-27 08:59:55
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.