» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Repülő abroncs
Két vagy négy csoportot alkotunk (aszerint, hogy [...]
Bókoljunk egymásnak!
Az előre elkészített matricákat véletlenszer [...]
Rögtönzött színjáték
Valamilyen nem túlságosan bonyolult színdaraboc [...]
Tűzugratás
Először két vezért választunk. Majd a két ve [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Itt arról van szó, hogy egy "vak" a játékosok közül valakit fölismer.


Más változatban: Egy játékosnak bekötjük a szemét. Egy másik játékoshoz odamegy tapogatva, és így szól: "Dörmögj egyszer !" vagy "zümmögj valamit !". Előzőleg a játékosok helyet cserélhetnek.
2. változat: A "vak" játékosnak egy főzőkanál van a kezében. Ezzel tapinthat ki egy személyt, akit föl kell ismernie. További lehetőségek: a többieket a kéz fölmutatásával fölismerni (színpad függönnyel); szemek alapján másokat fölismerni (csomagolódoboz réssel)

Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): kendő
Játék: Fölismerlek nyomtatása Fölismerlek egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető körbemegy, és minden játékost megkér, hogy húzzon egy sorsjegyet a kalapból (vagy más alkalmas tartóból). A játékos kinyitja és megnézi a sorsjegyét. Természetesen mindenki megnyerte a főnyereményt - a saját külön főnyereményét! Mikor mindenki húzott, a játékosoknak egymás után szavak nélkül el kell mutogatniuk, el kell játszaniuk a csoportnak, mit nyertek, a többieknek pedig ki kell találniuk. A sorsjegyek egy kb. 6 x 10 cm-es papírdarabból állnak, amelyekre különböző tárgyak képeit ragasztottuk (például nadrág, ruha, óra, porszívó, ernyő). Ezeket katalógusokból vagy képes újságokból is kivághatjuk. A "sorsjegyeket" aztán összetekerjük és összegumizzuk. Maguk a játék résztvevői is elkészíthetik a kellékeket. Ilyenkor azonban ajánlatos csak az elkészítésük után néhány héttel felhasználni ezeket, amikor már nem emlékeznek annyira a képekre, mert különben kevésbé lesz szórakoztató a játék. Csak a résztvevőkön - és persze a játékvezetőn múlik -, hogy a csoport tagjai mennyire engedik szabadjára a fantáziájukat és a játékos kedvüket ennél a játéknál. Sokszor elég, ha az első játékos élvezettel és hosszan eljátszva mutatja be a saját nyereményét, ez rögtön arra ösztönzi a többieket, hogy ők is valami mulatságosat, érdekeset hozzanak ki akár a legegyszerűbb tárgy bemutatásából is. Különböző "kéznél lévő" tárgyak is felhasználhatók természetesen (például egy bot egy ernyő eljátszásához vagy más hasonló).
Játék információk

Célkitűzés: Az egyszerű tárgyak pantomimszerű bemutatása a játékos kedvet és a fantáziát ösztönzi, a zárkózottságot oldja.

Tipus: gondolkodtató gondolkodtató RSS csatorna gondolkodtató nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Különböző kis képek ("sorsjegyek"), befőttes gumi, valamint zsák, kalap vagy bármi, amiből húzni lehet.
Játék: Főnyeremény nyomtatása Főnyeremény egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály:
Alapszabályok:
- színre szín, számra szám mehet
- egyszerre egy lapot adhatunk ki!
- az alsókra a következő játékosnak 1 lapot kell húznia, de lehet ütni
- a hetesre 2-t kell húzni, szintén továbbítható
- a felsőkkel szineket lehet kérni a piros felső a full extra, ezzel egy adott lapot lehet kérni (pl: tök 10)
- ászra kimarad, nem lehet közbeszólni
- és a királyok letételével 1 lapot át kell adni a soron következő játékosnak, lehetőleg haszontalan lapot!
- akinek elfogy a lap a kezéből, nem lehet visszahívni a játékba

A játék kezdetén minden játékos 5 lapot kap a kezébe, az osztó tetszőlegesen vehet fel erősebb lapokat. Aki veszít, annak a következő leosztásban 1el kevesebb lap kerül a kezébe. Ha elfogynak a lapjai (az utolsó leosztásban csak 1 lap marad a kezében és veszít), az kiesett a játékból.
Játék információk

Célkitűzés: Leosztásonként nyerni. A Makaóhoz vagy Beethovenhez hasonlóan kell játszani.

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 1 pakli magyar kártya
Játék: Full Extra nyomtatása Full Extra egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosokat két csapatba osztjuk, Mindkét csapat minden tagja kap két darab hurkapálcikát és egy szem diót. Húzzunk egy alap és egy célvonalat egymástól 10 méterre. A játékosok felállnak az alapvonalra. A diót a két hurkapálca közé fogják.
Sípszóra indul a verseny: úgy kell a célvonalhoz érni, hogy közben a diót csak hurkapálcával szabad fogni. Ha valaki kézzel ér a dióhoz, vagy leejti, az visszamegy az alapvonalra, és onnan újra indul. az a csapat győz, amelyiknek utolsó játékosa előbb lép át a célvonalon.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: 2 nagy csapat
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): két darab hurkapálcika és egy szem dió
Játék: Fusson a dió nyomtatása Fusson a dió egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Jó sokan játszhatjuk. Kiolvasunk három játékost, s megszámozzuk őket: egyes, kettes, hármas. A többiek nagy kört alkotnak, és sorban háromig számolnak: egyes, kettes, hármas! Mindenki jól jegyezze meg a számát. A három kiolvasott játékos a körben őgyeleg, futkos, majd az egyik titkos jelre elkiáltja a saját számát, mondjuk, ezt: "Fusson a hármas!" Erre a körben álló összes hármas elindul, és helyet cserél. A belső hármas meg igyekszik beállni valamelyik üres helyre, ha sikerül, az lesz a körbeli hármas, akinek nem jutott hely! Titkos jelre újra kiált a körbeállók valamelyike. (Titkos jel lehet az is, hogy ketten egyre mutatnak, vagy az egyik az ujján mutassa, melyik szám kiáltson, vagy kacsintással megegyeznek - mert egyszerre csak egy számot szabad kiáltani. Ha két szám hangzik el, nem érvényes.)
Játék információk

Célkitűzés: Nagy csoport számára mozgalmas, izgalmas játék.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Fusson a hármas! nyomtatása Fusson a hármas! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

nekem számítógépenkell hármas játék
2010-03-27 20:20:33
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játék tulajdonképpen fogócska, némi különbséggel. Kezdés: 4 fogó van. Ha egy gyereket elkapnak, terpeszállásba áll, mint "gázlámpa". Addig úgy marad, amíg más szabad játékos fel nem menti úgy, hogy átkúszik a szétterpesztett lába között. Mikor valakit másodszor megfognak, ő is fogóvá válik. Az a győztes, aki utoljára marad szabadon. A fogóknak valamilyen megkülönböztető jelet kell viselniük, pl: ezek a cserkészek viseljenek sapkát, igy ők felismerhetők.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Gázlámpák nyomtatása Gázlámpák egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az A 1 pont, K, D, B 10-10 pont, a többi amennyi rá van írva. Színsorrend nincs. A játék célja összefüggő lapok: sorozatok vagy egyforma értékű lapok gyűjtése. Összefüggő kombináció a három vagy több egyszínű lapból kialakított hézagmentes sorozat (kőr 8-7-6-5), illetve három vagy négy azonos értékű,
különböző színű lap (pikk A, kőr A, káró A, treff A). A csak 2-es mellé illeszthető, K mellé nem.
Tíz-tíz lapot osztunk, a huszonegyediket felütjük (felső lap), ez jelzi a maximális értéket, amellyel a játékot befejező játékos kopoghat. Ha például ez
6-os, a kopogással befejező játékos össze nem függő lapjainak értéke nem lehet 6-nál több. Ha a felső lap A, a játszmát kopogással nem lehet befejezni.
Opcionális szabály: ha a felső lap pikk, az adott játszmában a téteket megduplázza.
Az induló vagy felveszi a felső lapot, vagy nem. Ha nem vette fel, az osztó veheti fel. Ha senki se vette fel, az induló a csomag tetejéről húz. Húzás
után el kell dobni egy lapot; ezek alkotják a talont, ennek felső lapja felvehető. Ha a játékos összes lapja összefüggő kombináció, RÖMI felkiáltással
leteríti és egy lapot eldob. Ezután az ellenfél is leteríti összefüggéseit, és megállapítja többi lapjának értékét.
Ha a játékos kopogással fejezi be, eldob egy lapot, és bejelenti, hogy kopog. Összefüggő kombinációit leteríti, a többit összeadja és bemondja. Ekkor
az ellenfél is lerakja lapjait: 1. külön csoportosítja összefüggő lapjait; 2. bármennyi lapot hozzáilleszthet a kopogó által lerakott kártyákhoz; 3. külön teheti a kopogott értéknek megfelelő lapjait. Ezután a fennmaradó, össze nem függő lapok értékét összeadja, ezt mínusz előjellel írják fel. Ha a kopogó ellenfelének össze nem függő lapjai a kopogóéval megegyező vagy alacsonyabb összértékűek, nyert. Felírja a megmaradt lapok különbségét és 25 pont jutalmat.
Aki tíz összefüggő lapot leterít, römit csinált, 25 pontot kap és ellenfele megmaradt lapjainak összegét is. Az ellenfél csak összefüggő lapjait terítheti le, a győztes kombinációihoz nem tehet hozzá. Ha csak két kártya maradt a csomagban, a soron következő felveheti az utoljára eldobott lapot és befejezheti a játékot, de nem húzhat a két utolsó lapból. Ha nem tudta befejezni, a játszma érvénytelen.
A játék 150 pontig tart. A végelszámolásnál a győztes megkapja a két játékos végső pontszáma közötti különbséget; minden nyert játszmáért 25 pontot; a
játék megnyeréséért külön 150 pontot. Ha valaki úgy jut el 150 pontig, hogy ellenfele egyetlen pontot sem szerzett, további 150 pontot kap. (Elterjedt módszer, hogy ilyenkor minden pontot megkétszereznek.)
Játék információk

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: 2 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): 52 lapos francia kártya
Játék: Gin römi nyomtatása Gin römi egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Több oldal van, odalenn tudsz lapozni . . .
2010-07-30 10:34:44
nincs minden játék rajta.:) xĐ na mind1 hell. >_
2010-02-21 09:57:30
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A gyerekeket két csoportra osztjuk. A két csapat egymással szemben két hosszú sorban feláll, egymás kezét fogva. Mikor a két sor egyforma hosszú, elengedik egymás kezét, terpeszállásba állnak úgy, hogy a sorban mindenkinek összeérjen a lába. A csapatok kb. 5-6 méterre álljanak egymástól, és mindkét csapat egy-egy műanyag labdát kap. Mikor a játékvezető azt mondja: "RAJT", a csapatoknak meg kell próbálniuk gólt lőni a labdával úgy, hogy a másik csapat lábai közé céloz. Két pont jár, ha egy személy lába közt megy át a labda, egy pont jár, ha két személy lába között, és nem jár pont, ha vállmagasságban repül át a labda. Hasznos mindkét csapatnak választania egy-egy gyereket, aki összeszedi a messzire guruló labdát a saját csapatának. Ha azonban gátolja a játékot, megbüntethető.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): két műanyag labda
Játék: Gól terpeszállásból nyomtatása Gól terpeszállásból egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.