» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Oda-vissza
A csapatok oszlopban állnak fel egymástól 4-5 l [...]
Sakk
Minden olyan lépés tiltott, ami a lépő játék [...]
Forró szék
A játékosok egy körbe ülnek, középre teszik [...]
Asszociáció/kombináció
A hívószavakat tartalmazó kártyákból mindenk [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A játékosok körbe ülnek. Kiválasztanak két hangot, mondjuk az e-t és a s-t. Amikor az egyiket hallják, dobbantanak, amikor a másikat tapsolnak. Ezután sorban minden játékos mond egy-egy szót pl. Ha valaki azt mondja: erő, akkor dobbantani kell. ha erős-t mond, dobbantani is kell, és tapsolni is. Ha azt mondja, hogy Ede, vagy Elemér, kétszer kell dobbantani. A sas szóra kétszer kell tapsolni, Aki eltéveszti, zálogot ad.
A hangokat időnként váltogassuk. aki eltéveszti a következő cselekvést, s rosszkor dobbant, vagy tapsol, zálogot ad, vagy kiesik a játékból.


Más változatban: Játszhatjuk úgy is, hogy dobbantás helyett fütyülni, taps helyett sikítani kel, stb.

Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: teszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Dobbants, tapsolj! nyomtatása Dobbants, tapsolj! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

szerintem ez tök nehéz lehet, mivel naon kell koncentrálni
2011-02-25 11:30:20
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok két csapatra oszlanak. A csapatok műveltségi szintje kb. azonos legyen! leülnek egymással szemben, csoportban. A kezdő csapat megbeszél egy kérdést,
pl.: Ki a telefon feltalálója?
Ha a másik csapat tudja, hogy Bell, akkor ők kérdezhetnek. Ha nem, akkor egy játékosuk a kérdező csapathoz megy át.
Ha a kérdező csapat saját kérdésére nem tudja a választ, akkor a kérdező az ellenfél foglya lesz. A játék addig tart, ameddig az egyik csapat el nem fogy.
Jó ha van játékvezető.
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: 2 nagy csapat
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Dobd a kérdést! nyomtatása Dobd a kérdést! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Keverés után az osztó mindenki elé oszt egymásra rátéve min. hat lapot hátlappal felfelé - majd az így kialakult dombok tetejére egyet-egyet úgy, hogy az viszont látható legyen mindenki által. A saját dombjának legalsó lapját mindenki megnézheti. Ezután mindenkinek oszt 5-5 lapot. Az előre megállapodott kezdő játékos kezd.
Ha a soron következő játékosnak ötnél kevesebb lap van a kezében, akkor annyi lapot kell húznia a pakliból, hogy pontosan öt legyen. Ha Jokert húzott, azt le kell tennie maga elé, és újat kell húznia. Ha Ász van a kezében, azt köteles kitenni, ezzel megkezd egy sort. A megkezdett sorokra növekvő sorrendben egyesével lehet felpakolni a többi lapot.
A játékos a saját lapjai közül (ezek: a kezében lévő lapok, a dombjának a felső, látható lapja, a Jokerei, illetve a tárolt lapjai) addig pakolhat a megkezdett sorokra, ameddig csak akar vagy tud. A Joker bármilyen lapot helyettesíthet, kivéve az Ászt. Ha a domb tetejéről tette le a lapot, akkor a domb legfelső lapját fel kell fordítani. (Ha ez Joker, akkor is csak megkezdett sorokra tehető ki, azaz nem tehető le a többi, húzott Joker közé.) Ha lepakolás közben a kezéből elfogy a lap, azonnal húz újabb öt lapot. Ha elfogyott a domb, az illető kiszáll a játékból (az összes megmaradt lapját a befejezett sorokhoz kell tennie.)
Ha egy sor elért a Királyig, akkor azt a sort félre kell tenni, és amikor elfogy a húzólap, újra megkeverve "visszaforgatni" a játékba.
Ha valaki már nem tud, vagy nem akar rakni, és még öt lap van a kezében, akkor a 4 saját tár egyikébe kell letennie valamelyik lapját. Egy-egy tárban több azonos lap is lehet, de minden egyes tárban csak egyféle. (Példa: 4 Dáma csak egy tárhelyet foglal, két 8-as és egy 10-es kettőt, a 3-as, 4-es, 6-os, 9-es lapok pedig mind a 4-et.) Ha a játékos nem tud egyik tárba se rakni, akkor a kezéből egy lapot a dombja alá kell tennie.
Játék információk

Tipus: kártyajáték kártyajáték RSS csatorna kártyajáték nyomtatása
Létszám: min. 2
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Min. 2 pakli francia kártya (Jokerrel együtt)
Játék: Domb nyomtatása Domb egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Ebben a játékban mindenki körbe áll. Elkezdik énekelni a Dombon érik a dió nótát. Kezet fogva elkezdenek futni egy irányba. Ahogy elérik a szöveg "rajta vissza" részét, gyorsan irányt változtatnak, és vissza haladnak. A "csüccs" szóra pedig mindenki leguggol. Azok akik csak lábbal érintik a földet, nyertesek.

A Dombon érik a dió dalszövege:
Dombon érik a dió a dió,
Rajta vissza tessék kérem megbecsülni,
És a földre lecsücsülni - csücss!


Más változatban: Úgy is lehet játszani hogy kiesik az aki a földet érinti, és addig megy a játék amíg csak ketten maradnak.

Játék információk

Tipus: népi népi RSS csatorna népi nyomtatása
Létszám: min. 6
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Dombon érik a dió nyomtatása Dombon érik a dió egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Neked mi bajod?
2012-06-10 19:00:29
ez is kibaszott szar..... és nem így van ti seggfejek....és elöször fürödjetek le..!!!!! mert a légy döglik meg rajtatok ti faszkalapok........ hülye parasztok huzzatok vissza a náciakhoz...!
2012-02-06 11:33:32
nekem is így rémlik..de köszi hogy kiírtad sokat segítettél!:d
2010-10-05 16:55:17
a tiéd a helyes
2010-04-05 19:10:11
érik vagy törik? én igy tudom: dombon törik a diót, a diót, rajta vissza mogyorót ,mogyorót, tessék kérem megbecsülni és a földre lecsücsülni - csüccs !
2008-10-28 08:10:00
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Minden játékos magához vesz a dominó csomagból találomra hét dominót (ha esetleg maradnak darabok, azok alkotják a talont). Az első játékos kitesz egy dominót az asztalra pontokkal felfelé, azután a többi játékos egymásután letehet a sor bármelyik végére egy-egy újabb dominót, Dominó feltéve, hogy az érintkező lapok szomszédos oldalán azonos számú pont található.
Ha a játékos nem tud a sorhoz csatolni egy újabb elemet a birtokában lévő dominókból, akkor a talonból kell választania egy új darabot magának.
Az a játékos nyer, aki elsőként tudja lerakni az összes dominóját. Ellenfelei megmaradó pontjainak összegével (a maradék dominó elemek összesített pontjaival) azonos számú pontot kap.
A(z) Dominó játék online is játszható itt!
Játék információk

online játék Online is játszható!

Pedagógiai javaslat: Kiváló logikai készséget fejlesztő játék már egészen kis korban is!

Tipus: táblás-társasjáték táblás-társasjáték RSS csatorna táblás-társasjáték nyomtatása
Létszám: 2-3 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): dominó (a 0-tól 8-ig pontozott dominó 45, a 0-tól 9-ig pontozott dominó 55 elemből áll)
Játék: Dominó nyomtatása Dominó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Miért nem lehet letölteni ? Interneten tudok vele játszani !
2012-03-30 11:46:01
A mesefigurás dominónak a játék megszerettetése,és megismerése a lényege!Ezért azzal úgy kell játszani,hogy a megfelelő oldalakat illeszük egymáshoz.Remélem tudtam segíteni.
2011-03-02 10:28:08
A Hupikék törpikék dominóval nem lehet így játszani. Használtan vettem, de nincs hozzá játlkszabály. Így csak építőkockának jó. Már többször kértem, de még nem kaptam választ.
2011-01-04 21:56:45
wow! gyermekkorom kedvenc játéka!
2008-10-30 15:59:35
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok körben ülnek. A játékvezető egy gesztenyét vagy más hasonló apró tárgyat tart a kezében, amelyet a játék megkezdése után továbbad a szomszédjának, és azt elindítják körbe. Egy önkéntes detektív a kör közepére áll, becsukja a szemét, esetleg bekötik. Neki az lesz a feladata, hogy a többiek dúdolásának hangereje által irányítva kitalálja, hol van a gesztenye. Miután a középen álló játékos becsukta a szemét, a körben ülők addig adogatják tovább egymásnak a gesztenyét, míg a játékvezető vagy a detektív "állj!"-t nem mond. Ekkor elkezdenek halkan dúdolni. Minél közelebb megy a detektív a gesztenyéhez, annál hangosabb lesz a dúdolás. Ha megint eltávolodik, a dúdolás halkul, minél távolabb megy, annál inkább. Ha sikerül megszereznie a gesztenyét, ő választhatja ki a következő detektívet. (Bár erre természetesen más szabályt is alkothatunk.)


Más változatban: Játszhatjuk úgy is, hogy csak egy játékos irányítja dúdolásával a detektívet, ilyenkor az összes többi résztvevő csak megfigyelő. Elképzelhető, hogy a középen álló játékos maga szeretné kiválasztani, ki irányítsa. Ezt is nyugodtan megengedhetjük. Ha a jelzést csak egy személy adja, az általában könnyebben érthető, továbbá izgalmasabb és ötletgazdagabb is szokott lenni. A gesztenye helyett más tárgyakat is alkalmazhatunk. A dúdoláshoz sem kell ragaszkodnunk, bármilyen más hang is megteszi: fütyülés, csettingetés, sziszegés, bármi. Vidám és változatos játékot eredményezhet, ha mindenki maga dönthet, milyen hanghatással akarja irányítani játékostársát. Biztosan vannak olyan résztvevők a csoportban, akik valamilyen hangot különösen jól tudnak produkálni. Jól fütyülnek, esetleg valamilyen állathangot utánoznak, vagy akár megtévesztően élethűen hortyognak! Ha egy játékos vállalkozik valamilyen szokatlanabb hang kiadására, utána már a többiektől is érkezni fognak a szokatlanabbnál szokatlanabb ötletek, ami különlegesen szórakoztatóvá teheti a játékdélutánt. Nem szükségszerű, hogy csak a hangerő változása irányítson: jelezheti a közelséget gyorsabb ritmusú, a távolodást, pedig lassuló ritmusú hang, így a hangok még szélesebb tárháza jöhet szóba (pl. taps, összeütögetett tárgyak).

Játék információk

Célkitűzés: Érzékszerveink közül ez a játék a fület veszi célba.

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Apró tárgy (gesztenye, gomb vagy hasonló)
Játék: Dúdoló, avagy tárgykeresés hang után nyomtatása Dúdoló, avagy tárgykeresés hang után egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok körben ülnek. A kör közepén egy kis asztal áll, az asztalra egy üveg van állítva, az üveg nyakára pedig egy dugó. (Műanyag palack alkalmazása előnyösebb, ha el szeretnénk kerülni, hogy később törött üvegszilánkokat kelljen söprögetnünk.) Egyik játékos a másik után megpróbálja egy előre kijelölt startvonaltól (kb. 3 méterre az üvegtől) elindulva menet közben lepöckölni a dugót az üvegről. (Vagyis a mutatóujját ugyanazon kéz hüvelykujján fölfelé húzva a dugót lelökni.) A lényeg, hogy a játékosnak nem szabad az üveg előtt megállnia, és utána lelökni a dugót; mindenképpen megállás nélkül, egyenletesen haladva kell elpöckölni.
Játék információk

Célkitűzés: Egyszerű ügyességi játék, amely alkalmas a finommotoros mozgás és a mozgáskoordináció fejlesztésére is.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Egy palack, vagy műanyag flakon, egy parafadugó
Játék: Dugópöckölés nyomtatása Dugópöckölés egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: "Az inga nyelve" - Szorosan egymás mellé állva kört alkotunk. Mindenki támaszban áll. A kezek mellmagasságban: A csoport egyik tagja a kör közepén áll. Behunyt szemmel, merev testtel kell dőlnie valamelyik irányba. (Ajánlatos a két kezét melle előtt összekulcsolnia, főleg lányoknál.) A körben állók megfogják és visszahelyezik középre s továbbdől másfelé (vagy meglökik óvatosan egy másik irányba). A játékhoz nagy "adag" bizalom, hasonló mértékű felelősségtudat szükséges. Végig kell játszani, mindenki kerüljön a kör közepére. Kényszeríteni - nyilván - nem szabad.

"Fababa" - Hárman játsszák. Közülük ketten egymás felé fordulva, támaszban állva várják a közöttük álló, majd csukott szemmel, merev test­tel valamelyikük felé dőlő társukat. A két "fogó" egymás közt "adogatja" a ­harmadikat. A három fős csoporton belüli szerepcserével folytatódik a játék.

"Liftezés" - Egy csoporttag lefekszik a földre kinyújtott testtel, hanyatt, karjai a combja mellett, szeme becsukva. Valaki a fejéhez áll, a többiek kétoldalt, a vállától a lábfejéig. Mindenki leguggol, és mindkét kezüket úgy rakják a fekvő alá, hogy annak teste a tenyerükön nyugodjon. - A vezető jelére a csoporttagok nagyon lassan a levegőbe emelik a fekvőt, olyan magasra, amilyenre biztonságosan tudják. Majd- szintén vezényszóra - elindítják lefelé. Középmagasságban megállnak, és előre-hátra ringatják óvatosan. Végül lassan megint leeresztik oly módon, hogy teljesen puhán érjen földet.
A csoporttagoknak hívjuk fel a figyelmét, hogy a cél: öröm okozása a liftezőnek.
Ezután a liftező helyet cserél valakivel, és a gyakorlat így folytatódik tovább.

"Hullámzás" - A játékosok kézenfogva kört alkotnak. Végigszámolják a csoportot: páros számú játékosnak kell lenni (a játékvezető be, vagy kimegy). Majd lassan és óva­tosan a páros számúak előre-, a páratlan számúak hátradőlnek, amennyire csak lehet, és amennyire bírnak. Természetesen nagyon figyelve a másikra, hiszen egymást kell tartaniuk. Amikor kész, akkor csere, most fordított irányba dőljenek a játékosok. Ha még szeretnék, lehet cserélni, majd lassan befejeződik a játék. Fontos a csend és a nyugalom ennél a játéknál, mert enélkül nem lehet igazán figyelni egymásra. Itt a jó élményt a mozgások, előre- és hátradőlések harmoni­kus, egyenletes tempóban történő változása adja.

Páros változat.
Bizalmi esés.
Ajánlatos, hogy a párok egymást követve dolgozzanak; csak időhiány indokolhatja a párhuzamos munkát.
A pár egyik tagja háttal áll a másiknak. A másik kb. 1,0-1,5 m-re mögé áll, feléje fordul, egyik lábát előre, másik lábát hátrateszi, kissé rugózva, karját tenyerével felfelé előretartja - oly módon, hogy a hátraeső partnerét hónaljánál fogva elkaphassa. Jeladásra a háttal álló karját combjához szorítva, merev testtel hátradől.
Ezután a pár tagjai szerepet cserélnek.
Játék információk

Pedagógiai javaslat: Abban, aki a dülöngélő szerepét vállalja, kezdetben bizonyos fokú félelem van. Fél attól, hogy nem kapják el, vagy kiesik a körből - az utóbbi az a) variáció­ban. Félelme, szorongása azonban az esetek többségében csökken, egyre jobban bízik társában vagy társaiban. Előfordul, hogy valakiben az átlagosnál erősebb a félelemérzés. Ebben az esetben ne erőltessük a játékot! (Egyéb esetekben sem!) A játékban részt vevők beszámolói szerint hátrafelé dőlni kellemetlenebb érzés, mint előre. Ez abból ered, hogy úgy érzi a dülöngélő; nem támaszkodhat a kezére, ha elesik. Nagyobb a félelme (a bizalmának hiánya), amikor két társ között kell dülöngélnie, hiszen kevesebb emberre van bízva a biztonsága. Természetesen tovább csökken a biztonságérzete, amikor csupán egy ember áll mellette. Ebben a játékban rendkívül fontos a dülöngélő részéről a bizalom. Kezdetben legalább annyi, hogy a játékot el lehessen kezdeni; a bizalom aztán - éppen a gyakorlásnak, a mind többszöri részvételnek, no meg a partnerekkel való mind pontosabb "összjátéknak" köszönhetően - fokozatosan nőni fog. Nem kevésbé fontos az is, hogy mindenki kipróbálhassa a másik (a játszótárs - tehát a dülöngélést "fogadó", irányító) szerepét is. Így mindenkinek alkalma van átélni a fe­lelősség érzését is. Azt az érzést, amit a rábízott (s a benne bízó!) ember "vigyázása" jelent. Éppen ezért a gyakorlat - minden fázisában - csak nagy-nagy fi­gyelemmel és fegyelemmel végezhető. Erre a résztvevők figyelmét már a játék elején fel kell hívnunk. Az egyes gyakorlatokat (vagy a gyakorlatsort) követő megbeszélés során hasznos a pozitív vagy negatív érzések számbavétele, az elő­forduló hibák megbeszélése. A hibák korrigálását a szükséges mértékben már a játék során - menet közben - végezzük el a további jobb és pontosabb munka érdekében!
A dülöngélő hibái: nem bízza rá magát eléggé az adogató(k)ra; kimozdul az alapállásból; nem sarkon, illetve lábujjhegyen dől; behajlított testtel dől. Az adogató hibái: nem engedi közel magához a dülöngélőt; a szükségesnél na­gyobb erővel indítja - löki! - vissza; ő maga is kimozdul az alapállásból (a támaszból).

A vezető mindenképpen rendelkezzen saját korábbi tapasztalattal erről a gyakorlatról, és lehetőleg elsőként mutassa be, hogy miképpen lehet biztonságosan elkapni a hátraeső személyt. Arra is hívja fel a figyelmet, hogy a magasság vagy a testsúly különbsége vagy a különneműség nem zavarja a gyakorlat sikeres végrehajtását - bár kirívó súlybeli eltérést ne engedjen meg.
Mindegyik játék után a teljes csoportban beszéljük meg a tapasztalatokat.

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: 8-16 játékos
Korosztály: 11-12 év fölött
Játékidőtartam: 5-10 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Dülöngélős bizalomjátékok nyomtatása Dülöngélős bizalomjátékok egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.