» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Vonatozás
Mindegyik csapat egymás mögé sorba áll úgy, h [...]
Malom
A malomjátékot - más néven csoszogóst - az it [...]
Csoportos interjú / Forgószék
Körben ülünk, és a csoport egyik tagját kérd [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A játékosok körben ülnek. Két egymás mellett ülő játékos kap egy ceruzát, amelyet közösen, a tenyerük közé szorítva kell megfogniuk. A ceruzát a játékosok enyhén egymáshoz nyomott tenyerének kell megtartani, nem szabad egyiküknek sem a saját ujjai közé szorítva tartani. Így együtt kell átvinniük a ceruzát két, velük nagyjából szemben ülő játékosnak, és átadni; ezután azok viszik tovább a ceruzát. Ha a feladat így túl könnyű és nélkülözi az izgalmat, a játékvezető megpróbálhatja megnehezíteni. Például úgy, hogy a kör közepére különböző akadályokat kell elhelyezni, amit a játékosoknak át kell, vagy lehet lépniük, esetleg fellépve rá átmászni rajta - attól függ, mennyire akarjuk megnehezíteni a dolgot. Játszhatjuk úgy, hogy a döntést ebben a tekintetben a játékosokra bízzuk (hogy megkerülik, átlépik stb. az akadályt). Ilyenkor természetesen meg kell ezt beszélniük egymással, és a döntést együtt meghozni. Ha sikeresen átvitték a "küldeményt" az akadályokon, és átadták az újabb párnak, akkor azoknak megint egy olyan feladatot kell megoldaniuk, amelynek nehézségi fokát részben maguk határozhatják meg.
Játék információk

Célkitűzés: A játék célja, hogy a résztvevők az ügyességükön kívül a kooperációs készségüket is mozgósítsák.

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Ceruza.
Játék: Ceruzaküldemény nyomtatása Ceruzaküldemény egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A résztvevők két kört alkotnak (kézfogással). A belső és külső kör között 2-3 lépésnyi távolság legyen. Mindkét kör egy-egy kaput enged (nincs kézfogás!), még pedig egymással szemben lévő oldalon. A külső kör két tagja kiáll macskának, a belső körből egy fiú egérnek, mindegyik a saját kapujánál. Sípjelre a macskák elindulnak s kergetik az egeret, hogy megfoghassák. Az egér azonban bárhol, a kapukon, karok alatt stb. menekül, míg a macskáknak csak a kapukon, a két kör közti úton s a körön kívül szabad szaladniuk, s a karok alatt átbújni tilos. Ha az egér foglyul esett, a játék más szereplőkkel folytatódik.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Játék: Cicák és egér nyomtatása Cicák és egér egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Arra kérjük a részvevőket, hogy a címerre rajzolják fel az őket jellemző értékeket, fontos dolgokat, szimbólumokat, a pajzsra meg azokat a dolgokat, amik védelmére vannak, például megvédi a kutyája, vagy a rosszullétét jelző készülék a karján. Lehet, hogy ez utóbbinak a lerajzolása nehezebben megy, biztassunk arra, hogy lehet stilizáltan vagy elnagyoltan is rajzolni, szóban úgy is kiegészítheti a művét mindenki.
Ha elkészült mindkét alkotás, akkor mindenki kiteszi a két rajzot maga elé a földre, és kétszer körbemegyünk, hogy megnézzük a kiállítást. A körséta után mindenki egyenként mondja el, hogy miért úgy rajzolta meg a címert, ahogy látjuk, s mit jelent a védőpajzs számára. Ha nem szívesen rajzolnak, szóban is közölhető, hogy ki, mit szeretne a címerében tudni, s mi az, ami most is úgy védi, mint egy erős pajzs.
Játék információk

Célkitűzés: Az önfeltárás, önkifejezés elősegítése. A jelképek használata hozzásegíthet bennünket ahhoz, hogy kreatívan, a szimbólumok nyelvén mondjunk el magunkról fontos dolgokat a csoportnak.

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Rajzlapok, zsírkréta megfelelő mennyiségben. Ha van olyan könyvünk, amelyben címerek, vagy fényképek vannak szépen kidolgozott védőpajzsról.
Játék: Címerem és pajzsom nyomtatása Címerem és pajzsom egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A váltó játékoknak gyakori formája, hogy valamit cipelni kell, egyik csapattól a másikig vagy egy botot megkerülve vissza a saját csapatához. Cipelhetünk tojást kanálban, kis labdát pingpongütőn.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): bot, tojás, labda, ping-pong ütő
Játék: Cipelős nyomtatása Cipelős egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Két gyermek lesz a fogó, akik felállnak a szoba közepén. Ekkor a játékvezető azt mondja: Biztonság csak a ...-on van, és megnevez valamit úgy mint "piros", "fém", stb. A gyerekek megpróbálják megérinteni a megnevezett tárgyat, mielőtt a fogó elkapná őket. Ha elkapták, ő is fogóvá válik. Az utolsónak elfogott lesz a nyertes. A fogóknak minden olyan eset után, amikor mindenkit elkaptak, akit csak lehetett, vissza kell menniük a szoba közepére.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: alsósok
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Csak a ...-on van biztonság nyomtatása Csak a ...-on van biztonság egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető szemben áll a játékosokkal, és különböző mozdulatokat végez, amelyeket a játékosoknak utánozniuk kell, de fordítva:
ha a bal lábán ugrál, akkor a játékosok a jobbon,
ha a jobb kezével vakarja a füle tövét, akkor a játékosok a ballal,
ha előre hajtja a fejét, akkor a játékosok hátra, stb.
A játékvezető először lassan majd egyre gyorsabban váltogatja és végzi a mozdulatokat. Aki eltéveszti, annak valamilyen zálogot kell adnia.
Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Csak fordítva nyomtatása Csak fordítva egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Óvodásokkal játszottam, és mondhatom nagyon sokat mulattunk! Köszönöm!
2009-07-26 02:49:11
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető elmondja, hogy mindenki fog kapni egy kártyát, amelyen egy családnév és egy családtag-név van: apa-anya-fiú-lány-nagymama. A családoknak meg kell egymást keresniük, és az előbbi felsorolás szerinti rendben leülni. Akik a leggyorsabban megtalálták egymást, azok győztek. A cédulák kiosztása úgy történik, hogy a vezető ad egyet az elsőnek, az gyorsan továbbadja, írással lefelé fordítva, stb. Amikor a vezető elkiáltja, hogy "kész", akkor kezdődik a családkeresés, egymás szólításával. Vigyázzunk! Nagy hangzavar lesz! Gyerekekkel úgy játszhatjuk, hogy mesékből ismerős családneveket használunk.
Játék információk

Tipus: csoportépítő csoportépítő RSS csatorna csoportépítő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): előre legyártott kártya
Játék: Család-játék nyomtatása Család-játék egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

A játék jó, gyerekekkel kipróbáltuk, nagyon bejött náluk.
2011-08-14 16:25:34
De egy csoportnak akár megfelelne! Úgyhogy probáld ki, azután fikázd! Köszi!
2010-10-26 20:09:41
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: 20-40 lépés távolságra két sorban állítják fel a résztvevő cserkészeket, egymással szemben a sorokat. Felváltva egy-egy jó futó elindul foglyot szerezni a szemközti sorból. Ez a sor látva a támadó szándékát, balkezét tenyérrel lefelé kitartja s ugrásra készen vár. A támadó éles szemmel vizsgálva társait, néhány lépést tesz ide-oda a sor előtt s ijesztgeti a sort, úgy, mintha meg akarná érinteni a kinyújtott kezet, majd hirtelen megüt egyet s haza iramodik a másik utána s ha érinteni tudja a sor előtt, visszaviszi fogolynak, ha nem ő marad a támadó foglya. Akinek már van foglya, de őt szintén foglyul ejtette valaki az idegen sorból, fogolycserével szabadul, sőt ha több foglya volt, mindegyik haza mehet. Ha valakinek kitartott kezét érintették, futhat azonnal, de ha kézérintés nélkül ugrik ki a sorból, rögtön foglyul ejtendő.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Játék: Csalogató futás nyomtatása Csalogató futás egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Érti ezt valaki? Mert én fel nem foghatom. Valaki elmagyarázná?
2009-10-08 15:57:22
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A -A h || A h-A m || A m-A t || A v-Aka || Aka-All || Ál-Ál || Als-Ang || Ant-Asz || Át-Az || Az -Bar || Bas-Big || Bik-Bol || Bom-Bö || Bö-Cé || Cer-Csa || Csa-Cse || Cse-Cso || Cso-Cs || Cs-Dis || Dob-Dü || Ege-Egy || Egy-Éj || Ejt-Elf || Ell-Él || Elv-Er || És-Fam || Fá-Fej || Fej-Fé || Fel-Fil || Foc-For || Fö-Gó || Gol-Gyi || Gyo-Ha || Haj-Har || Har-Hel || Hel-Hog || Hog-Hur || Hus-Ill || Ily-Ir || Ism-Jap || Jap-Jó || Jut-Kan || Kan-Ked || Ké-Ké || Ké-Ker || Ker-Ket || Kev-Ki || Ki -Kid || Kie-Kir || Kir-Kor || Kó-Kö || Kö-Kö || Kö-Kuk || Kü-Lab || Lab-Lá || Lá-Lop || Lop-Mac || Mac-Má || Meg-Meg || Mel-Mi || Mi -Mil || Mil-Moc || Mon-Moz || Moz-Né || Né-Né || Né-Ny || Nyu-Ost || Óv-Pap || Par-Pas || Pas-Pli || Pó-Rab || Rab-Rec || Ré-Rik || Rit-Sak || Sá-Sel || Sep-Sok || Sor-Str || Sü-Sz || Sze-Sze || Sze-Szi || Szi-Szo || Sz-Sz || Sz-Tá || Tá-Té || Tel-Tes || Tes-Tit || Tit-Tol || Tol-Tr || Tr-Tű || TV--Uta || Utc-Vak || Vak-Vá || Vá-Vel || Vel-Vid || Vid-Ví || Viz-Zs || Zs- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.