» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Rablóulti
Tíz-tíz lapot osztunk, a maradék kettőt a hív [...]
Kötélkeresés
A gyerekeket két csoportra osztjuk, és egymássa [...]
Testbeszéd párokban
1. Tükrözés - részletesen később ismertetem [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal Feh- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A játék két csapat között zajlik le. Néhány ösvénnyel átszelt sűrű erdőben játszható. A vörösök gyorsan elmenekülnek, mert elrabolták a fehér ember fiát. Jól látható, de igen bonyolult nyomot hagynak maguk után. A vörösök távozása után húsz perccel veszik csak észre a fehérek az emberrablást és azonnal útnak erednek. A vörösök között kém van, aki morse jeleket ad le síppal, mellyel elárulja a fehéreknek a hozzájuk vezető legrövidebb utat. Pl.:"haladjatok északnyugat felé 150 lépésnyire, utána a szilfától észak-északnyugat felé stb." végül az út mentén az egyik fán nyilat pillantanak meg és nyolcas számot. Nyolc lépésnyire a fától egy bokorra szúrt papírdarabot találnak és ezen rovásírással írt üzenet: "A vörösök érezték, hogy üldözik őket, megkísérelték a fiú meggyilkolását. Ezen ... és ... ezen a helyen haldoklik (pár vonással vázolt térképen az útmutatás látható a fiú hollétére vonatkozólag). A fehérek tovább mennek és megtalálják a fiút, aki papírlapot tart a kezében, melyről különböző sebesüléseket olvasnak le a fehérek.(homloksérülés, erős vérzés, nyitott kar stb.) A bíró a fehérek vezetőjének a következő üzenetet adja át: "Szállítsátok a beteget kötözés és elsősegélynyújtás után az itt megjelölt helyre (térképet rajzol). A vörösök elrejtőztek és lesik az alkalmat, hogy mikor támadjanak meg benneteket!" A sebesültet hordágyon elszállítják a rendelkezésükre álló idő alatt (félóra, vagy egy óra) a megjelölt helyre. A vörösök csak a hordágyat cipelő fiúkat támadhatják meg. Ha a vörösök megérintették őket, akkor a fehérek közül azonnal más lép a helyükbe, ellenkező esetben a hordágyat mindenestől lefoglalhatják. A hordágyat vivők kivételével minden fehérnek jogában áll - csupán érintéssel - foglyul ejteni a vörösöket, mely által harcképtelenekké válnak.
Pontozás: Az üldözött csapat (vörösök) 10 pontot nyer, ha a sebesült a meghatározott időn belül nem kerül a kijelölt helyre és két pontot kap minden elfogott fehér után. Az üldözők (fehérek) négy pontot kapnak, ha a sebesült kötései kifogástalanok, két pontot, ha hordágy jó és hat pontot, ha a sebesült meghatározott időn belül a kijelölt helyre jut.
Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: nagy csoport
Korosztály: középiskolások
Játékidőtartam: 30-40 perc
Kellék(ek): síp, papírdarab (ezen rovásírással írt üzenet: "A vörösök érezték, hogy üldözik őket, megkísérelték a fiú meggyilkolását. Ezen ... és ... ezen a helyen haldoklik (pár vonással vázolt térképen az útmutatás látható a fiú hollétére vonatkozólag)), elsősegély-csomag
Játék: Fehér ember fia nyomtatása Fehér ember fia egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal Feh- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.