» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Partizános
A kidobós játékhoz hasonlóan két csapatot ala [...]
Veszélyes útszakasz végigjárás
A csoport tagjai elképzelik, hogy egy síkos, maj [...]
Páros versmondás
Mulatságos játék: a szöveg és a gesztus szét [...]
Pli-pli
A társaság nagy kört alkot. A kezdő játékos [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal Ism- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Ötszavas bemutatkozás: Mindenki sorban bemutatja önmagát legfeljebb öt szóval. Utána megbeszélés, ennek során reagálhatnak a csoporttagok egymás közléseire.
Rajz és szimbólum: Mindenki készít egy külön papírlapra egy rajzot, amin életének általa legfontosabbnak tartott mozzanatait ábrázolja. (Aki arra hivatkozik, hogy nem tud rajzolni, azt biztassuk azzal, hogy nem a rajzkészség a fontos, hanem önmaga bemutatása - akármilyen leegyszerűsített módon is.)
Ezután mindenki találjon ki egy szimbólumot, ami szerinte leginkább jellemzi őt. Ezt a szimbólumot rajzolja fel az előbbi rajz alá, ugyanarra a lapra.
A rajzokat mindenki számára láthatóan kifüggesztjük. A csoport tagjai sorban odamennek saját rajzukhoz, és beszélnek róla; ha szükséges, meg­magyarázzák (a szimbólumot is ide értve). A többiek kérdéseket tehetnek fel. Utána az általánosítható tanulságok megbeszélése.
3)Itt születtem: A táblára felrajzoljuk Magyarország térképének vázlatát a főbb földrajzi egységek bejelölésével.
A csoporttagok sorban a táblához mennek. Bejelölik saját szülőhelyüket vagy kora gyermekkoruk tartózkodási helyét. (Ha valaki szülőhelye a mai Magyarországon kívül esik, természetesen azt jelöli meg.) Ezután kb. 2-3 percig beszélnek erről a helységről. Kérjük meg őket, hogy ne tárgyszerű, hanem személyes leírást adjanak. Utána bárki kérdezhet, reagálhat.
Ha mindenki sorra került, a gyakorlat megbeszélése. 4) Viccek: Sorban mindenki elmond egy tetszés szerinti témájú viccet, amit nagyon kedvel. - Minden vicc után az illető röviden megindokolja, hogy miért éppen ezt választotta. Utána megbeszélés.
5) Személyi adatok:- A csoportvezető sorban felírja a táblára azoknak az adatoknak a megnevezését, amelyekről a tagok úgy gondolják, hogy érdeklik őket. Például: életkor, családi állapot, képzettség, hobbi, kedvenc étele stb. Nyolc-tíz adatnál többet ne nagyon gyűjtsünk össze, mert áttekinthetetlenek lesznek.
Ezután sorban mindenki ismerteti a táblára felírtak szerint a saját adatait. Kérdések, reagálások lehetségesek. Utána a gyakorlat megbeszélése
. Névtanulás - A csoport valamelyik tagja közli a nevét (lehetőleg a keresztnevét vagy azt, ahogy szeretné, hogy a többiek szólítsák).
A mellette ülő megismétli a hallott nevet, és hozzáteszi a sajátját. A követ­kező személy elismétli az előző kettőt, és ő is hozzámondja a saját nevét. Ez így folytatódik addig, amíg mindenki sorra nem kerül.
Ha a csoport nagy létszámú, ezt a gyakorlatot a következő ülésen (intenzív csoportnál néhány óra múlva) megismételhetjük.
Játék információk

Célkitűzés: Megismerkedés, önismeret fejlesztése a csoport kezdetén; a feszültség csökkentése

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: 8-16 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5-20 perc
Kellék(ek): általában tábla és kréta, vagy tacepao és filctoll
Játék: Ismerkedjünk máshogy! nyomtatása Ismerkedjünk máshogy! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal Ism- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.