» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Bumm
A résztvevők egymás után számolnak, de nem mo [...]
Érezd magad!
Ezt a gyakorlatot egy olyan személynek kell bevez [...]
Botlovaglás
A botot kinevezzük hátaslónak, ha van kéznél [...]
Honnan jöttem?
Elmondjuk a valóságnak megfelelően, hogy vannak [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal Rul- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A rulettasztalon az 1-től 36-ig terjedő számok állnak három oszlopban, valamint a 0; az amerikai rulettban a 00 is. Minden számnak színe van, piros vagy fekete. (A 0 és a 00 zöld.) A számok melletti mezők egyes számcsoportokat reprezentálnak.
 
0   00      
1 2 3 pair    
4 5 6   1-12 Piros számok: 1, 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 27, 30, 32, 34, 36
7 8 9 passe  
10 11 12    
13 14 15 piros    
16 17 18   13-24 Fekete számok: 2, 4, 6, 8, 10, 11, 13, 15, 17, 20, 22, 24, 26, 28, 29, 31, 33, 35
19 20 21    
22 23 24 fekete  
25 26 27      
28 29 30 manque 25-36  
31 32 33      
34 35 36 impair    
P M D      


A következő tétek vannak:
egy szám: valamely számra;
két szám: a két szám (8-11) közötti elválasztóvonalra;
három szám: az egy sorban fekvő három szám (7-8-9) szélére;
négy szám: a négyzetesen fekvő négy szám (22-23-25-26) közepére;
öt szám (csak az amerikai rulettban): a 0, 00, 1, 2, 3 számokra;
hat szám: két sor (4-5-6-7-8-9) szélének érintkezésére;
oszlop: a P, M, D (premier, moyen, dernier) betűk valamelyikére:
premier - azok a számok, amelyek hármas maradéka 1;
moyen - azok a számok, amelyek hármas maradéka 2;
dernier - hárommal maradék nélkül osztható számok;
tucat: az 1-12, 13-24 vagy 25-36 feliratú mezőre;
két oszlop: a P és az M, illetve az M és a D oszlop határvonalára (nem
mindenütt elfogadott);
piros vagy fekete: a piros, illetve fekete négyzettel megjelölt mezőre;
passe vagy manque: az e szavakkal megjelölt mezők valamelyikére:
passe - 1-től 18-ig;
manque - 19-től 36-ig;
pair vagy impair: az e szavakkal megjelölt mezők valamelyikére:
pair - páros számok;
impair - páratlan számok.

Ha mindenki megtette tétjeit, megpörgetik a rulettkereket és beleejtenek egy golyót. Amikor a golyó megáll a 37 (az amerikai rulettban 38) rekesz valamelyikében, az odaírt szám nyer. Az ennek megfelelő tétekre kifizetik a nyereményeket, a vesztes tétek a bankba kerülnek.
A számok sorrendje a rulettkeréken:
0, 28, 9, 26, 30, 11, 7, 20, 32, 17, 5, 22, 34, 15, 3, 24, 36, 13, 1, (00),
27, 10, 25, 29, 12, 8, 19, 31, 18, 6, 21, 33, 16, 4, 23, 35, 14, 2

Fizetési táblázat
esély

tét fizetés európai amerikai
egy szám 35-szörös 1:37 1:38
két szám 17-szeres 1:18,5 1:19
három szám 11-szeres 1:12,33 1:12,66
négy szám 8-szoros 1:9,25 1:9,5
öt szám 6-szoros - 1:7,6
hat szám 5-szörös 1:6,16 1:6,33
oszlop 2-szeres 1:3,08 1:3,16
tucat 2-szeres 1:3,08 1:3,16
két oszlop 1,5-szeres 1:1,54 1:1,58
piros/fekete 1-szeres 1:2,05 1:2,11
passe/manque 1-szeres 1:2,05 1:2,11
pair/impair 1-szeres 1:2,05 1:2,11

Játék információk

Tipus: ügyességi ügyességi RSS csatorna ügyességi nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: idősebbek
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): rulettasztal
Játék: Rulett nyomtatása Rulett egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal Rul- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.