» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Szellemkopogtató
Egy vagy két játékos középen ül bekötött s [...]
Párosfogó
A társaságból egy fogót választunk, a többie [...]
Ne nézz hátra!
A játékosok körbe állnak, szorosan egymás mel [...]
Fele a tied!
A játékosoknak meghatározott idő alatt be kell [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal Ál- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: A bevezetés után arra kérjük a csoporttagokat, hogy gondolkozzanak el, mi lehetne az ő állandó jelzőjük. Mi az a tulajdonság, viselkedés vagy ruhadarab, esetleg külső jegy, ami alapján azonosíthatónak vélik magukat. segítsen a játékvezető, ha a játék nehezen indul, alapvetően olyan példákat is mondjon az irodalmi példán kívül, ami megmozgatja a résztvevők fantáziáját. lehet valaki a "nagykendős Böske", a "nevetős Klári" vagy a "kávéfőző Anna". ennek a játéknak egy változata az, amikor arra biztatjuk a résztvevőket, hogy fogalmazzák meg, hogy miben tartják magukat a legjobbnak, vagy mi az a készségük vagy tudásuk, amire büszkeséggel gondolnak, vagy amiről híresek ismerőseik körében. Konkrét dolgokat érdemes behozni, például lehet valaki a "réteskészítő Ágnes" vagy a "kardigánkötő Rézi'. Ha valaki csakis öniróniával közelíti meg, akkor, kérjük, hogy legalább jelezze, hogy ne maradjunk tévedésben, hivatkozzunk egy pozitív visszajelzéssel Cyranóra.
Ha az egymással való megismerkedés korai szakaszában mondjuk el "állandó jelzőinket", akkor fel lehet használni a nevek gyakorlására is. ez úgy történik, hogy a szomszédomhoz fordulok, és azt mondom "én Judit vagyok, a legjobb salátakészítő." a szomszédom ezt megismétli és hozzáteszi a magáét: "íme, Judit, a legjobb salátakészítő, én meg Mari vagyok, a legjobb kézimunkázó." (Csak az előttem elhangzó nevet és jelzőt kell megismételni.)
Játék információk

Célkitűzés: Elgondolkodni ezen, elgondolkodtatni arról, hogy magunkról tudunk-e mondani ilyen állandó jelzőket, vagy megfigyelni, hogy mások milyen állandó jellemzőjüket tudják megfogalmazni.

Tipus: ismerkedős ismerkedős RSS csatorna ismerkedős nyomtatása
Létszám: bármekkora
Korosztály: bárki
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges, de lehet mesélni Homéroszról, leginkább a két csodálatos eposzról és az ott olvasott állandó jelzőkről és bevinni néhány idézetet. a gyorslábú Akhilleusz mondja egyszer: "Bármit tudsz, sose félj, bátran csak, mondd ki a jó szót". a "leleményes odüsszeusz" a "fehérkarú Héra" és az "argoszi szép Heléna" lehet, hogy sokak számára ismert.
Játék: Állandó jelzők nyomtatása Állandó jelzők egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Ezt kipróbálom, remélem, működni fog... :)
2009-07-20 12:17:00
öt+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal Ál- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.