» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Bemutatkozás szerepcserével
Megegyezünk abban, hogy mindenkinek öt perce van [...]
Visszatekintés
A gyakorlatot a csoportvezető így vezetheti be ( [...]
Keresem a párom
Elmondjuk a szabályokat, vagyis azt, hogy életü [...]
Mi van a kosárban?
A bőrünk igen fontos érzékszervünk. Érzékel [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal A n-Dob || Dob-Hog || Hot-Ké || Ki -Mi || Mi -Ré || Sze-Tik || Uno- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Kiválasztunk egy nyomozót, aki kimegy. Ezután kiosztjuk a szerepeket pl. egy betörés eljátszásához. A nyomozó visszajön és kérdéseket tesz föl, melyekre azonban csak igen-nem-mel lehet felelni. A játékosok háromszor tagadhatják meg a feleletet, de ha felelnek, csak az igazat mondhatják. A nyomozónak ki kell találnia a bűnös személyét, de egyenesben nem kérdezhet rá. Határt lehet szabni a játékidőnek, és díjat kitűzni a sikeres kitalálónak.
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): nem szükséges
Játék: A nyomozó nyomtatása A nyomozó egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

joo, hiperaktiv, izgis, uncsuaimmal, puszivihar mindenkinek, de legfokepp nekem
2011-06-10 23:08:24
komolyan idáig nem esett le, h ez nem online-játék??? Úristen milyen pihentagyú kockák vannak itt. elég gáz...
2011-02-25 11:23:41
Igen. Szólsz a többieknek, hogy jöjjenek veled játszani.
2009-06-06 16:45:21
Szia! Hogy lehet elindítani ezeket a játékokat?Tud valaki egíteni?
2009-06-01 16:41:58
Huh ez nagyon jóó játék lehet ahiperaktív gyerekek és az én számomra !XP Majd ki is próbálom ezt az izgis játékot az uncsuaimmal!!XD :$ Pussszivihar mindenkinek de legfőképp nekem:)):
2009-01-16 15:11:45
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok körben ülnek. A játékvezető elmondja és bemutatja a játékot, melynek lényege, hogy csak kézzel elindít és átad egy mozdulatot a mellette ülőnek. A szomszéd az átvett mozdulatot megismételve adja tovább a mellette ülőnek. A többiek figyelnek, hogy pontosan tudják leutánozni a mozdulatot, s ne járjanak vele úgy, mint amikor egy történetet indítanak el és adnak tovább, hogy a történet mire végig ér a körön, teljesen megváltozik. Tehát csak a kéz mozdul, és pontosan leképezve adjuk tovább a mozdulatot: ez a feladat. Lehet kézzel megsimogatni a mellettem ülő kezét például.
Ha legalább egyszer körbeért egy mozdulat, akkor a játékvezetővel szemben ülő is elindít egy másik mozdulatot - ez lehet például a lábak keresztbe tevése -, de azt már nem várják meg, míg teljesen körbe ér, hanem az indítás után azonnal a játékvezető mellett ülő is elindít egy harmadik félét. Most már fokozottan kell figyelni, hogy kellő időben mindenki tovább tudja adni a kapott mozdulatot, és ne keverje össze.


Más változatban: A játék nehezítésének egyik formája, amikor a játékvezető jobbra is meg balra is elindít egy kört a mozdulatokkal, s vigyázni kell, hogy ne tévesszünk, melyik mozdulatot, melyik irányból kaptam, s melyik irányba adom tovább.

Játék információk

Célkitűzés: Figyelni egymásra és megjegyezni, hogy milyen mozdulatot kaptam, s azt a lehető legnagyobb hűséggel leutánozva hogyan tudom tovább adni.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá
Játék: Add tovább a mozdulatot! nyomtatása Add tovább a mozdulatot! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Az anagrammajátékok legkedveltebb változata a névanagramma. Ennek lényege: valakinek a teljes nevéből olyan szót, szókapcsolatot vagy mondatot kell összemesterkedni, amely a kiválasztott névnek valamennyi betűjét tartalmazza, s legalább egy kicsit jellemző is a név viselőjére, illetőleg kapcsolatba hozható vele. A hosszú és rövid magánhangzókat nem kell megkülönböztetni, és a kettős mássalhangzókat szét lehet választani. Egy jól sikerült példa: "s arcod lázban - Balczó András"
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Játék: Anagrammák nyomtatása Anagrammák egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

ez a vidámparki árus nagyon profi... ugyi vagy
2011-02-25 11:27:00
Vidámparki árus
2010-03-25 22:25:16
Már Durva kis pár.
2009-05-31 11:47:37
Murvai Kis Árpád
2009-03-11 15:28:06
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A móka abban áll, hogy előregyártott ábráknak egy vagy több értelmezést adunk. Pl.: asztali-teniszütő szerelmeseknek a Nap nyárson balul sikerült biliárdlövés
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): előre legyártott ábrák
Játék: Az ábraértelmezés szórakoztat! nyomtatása Az ábraértelmezés szórakoztat! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékvezető 8-10 betűt ír fel a táblára, amit a játékosok 2 percig nézhetnek. Ezután eltakarjuk a betűket s a játékosok emlékezetből leírják a megfigyelt betű-sorozatot. Ugyanazokat a betűket más sorrendben írva fel, a játékosok az észrevett változtatásokat figyelhetik meg és jegyezhetik fel.
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: teszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): tábla, íróeszköz
Játék: Betű KIM játék nyomtatása Betű KIM játék egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A résztvevők egymás után számolnak, de nem mondanak olyan számokat, amelyekben a hetes szerepel s héttel oszthatók! Mindenki, mihelyt rákerül a sor, tüstént köteles a következő számot mondani. Aki eltéveszti, az zálogot ad. Akire a hetes jut, az szám helyett bumm-ot mond. Például: 1,2,3,4,5,6,bumm,8,9,10,12,13,bumm,15,16,bumm,stb.
Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Játék: Bumm nyomtatása Bumm egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

vagy: hha azoknal a szamoknal, amelyiknel bumm-ot mondtok amelyik a hetes szamnal osztato mindig novekvo kettovel, akkor a tobszoros hetes szorzatanal is mondhattok bummot! kiveve a 67-et mert az a hetes osztokorebol kimarad. mi igy jatszuk ezt... mr.ok
2011-06-10 23:17:16
lehet nehezíteni, hogy bummnál fordul a kör és a 7-tel osztható is bumm és aki téveszt iszik...:)
2009-05-12 20:58:51
Ha nem vetted volna észre, itt is ez van írva....
2008-11-04 23:59:22
Mi úgy szoktuk játszani, hogy azoknál a számoknál is bumm-ot mondunk,aminek a leírásához szükséges a hetes számjegy. Pl. 17, 27, ..., 70, 71, ...
2008-09-02 17:38:05
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Vannak, akik sok dalt ismernek, szeretnek énekelni. A játékvezetőnek így lehetősége van arra, a közös éneklést összekapcsolja a memória megtornáztatásával. A játékvezető elkezd énekelni egy dalt, vagy népdalt majd azt, még mielőtt a végére érne, egy jellel, amelyben előre közösen megállapodtak, megszakítja. Ekkor a játékosoknak egy olyan dalt kell keresniük, amely a dal utolsó elhangzott szavának utolsó betűjével kezdődik. Akinek először eszébe jut ilyen, kezdheti is énekelni, majd a játékvezető a jellel ezt is megszakítja. E szabály szerint haladva szinte végtelen sok dal kapcsolható össze egy dallánccá. Természetesen úgy is meg lehet egyezni, hogy a dal szó közepén is megszakadhat, így az utolsó elhangzott betűk némileg nagyobb változatosságot mutathatnak, mint a szóvégiek, és így többféle hanggal kezdődő dal kerülhet bele a láncba.


Más változatban: Ha van a csoportban legalább két olyan személy, akik különösen szívesen énekelnek, akkor azok előre felkészülhetnek erre a foglalkozásra. ők lehetnek az irányítók és "előénekelhetik" a dalokat, így még hosszabb dallánc jöhet létre. Gyakorlott énekesek, akiknek nagy a repertoárjuk, nehezíthetik is a feladatot, szűkítve például a szóba jövő dalok körét mondjuk egy adott évszakhoz kapcsolódó dalokra, karácsonyi dalokra, szerelmes dalokra stb.

Játék információk

Célkitűzés: A közös éneklés könnyen teremt jó hangulatot és érzelmeket hív elő. Ez a játék ezen kívül az újabb és újabb dalok felidézésével memóriatréningként is szolgál.

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem kell hozzá
Játék: Dallánc nyomtatása Dallánc egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A játékosok körbe ülnek. Kiválasztanak két hangot, mondjuk az e-t és a s-t. Amikor az egyiket hallják, dobbantanak, amikor a másikat tapsolnak. Ezután sorban minden játékos mond egy-egy szót pl. Ha valaki azt mondja: erő, akkor dobbantani kell. ha erős-t mond, dobbantani is kell, és tapsolni is. Ha azt mondja, hogy Ede, vagy Elemér, kétszer kell dobbantani. A sas szóra kétszer kell tapsolni, Aki eltéveszti, zálogot ad.
A hangokat időnként váltogassuk. aki eltéveszti a következő cselekvést, s rosszkor dobbant, vagy tapsol, zálogot ad, vagy kiesik a játékból.


Más változatban: Játszhatjuk úgy is, hogy dobbantás helyett fütyülni, taps helyett sikítani kel, stb.

Játék információk

Tipus: memóriafejlesztő memóriafejlesztő RSS csatorna memóriafejlesztő nyomtatása
Létszám: teszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Dobbants, tapsolj! nyomtatása Dobbants, tapsolj! egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

szerintem ez tök nehéz lehet, mivel naon kell koncentrálni
2011-02-25 11:30:20
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal A n-Dob || Dob-Hog || Hot-Ké || Ki -Mi || Mi -Ré || Sze-Tik || Uno- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.