» Játékgyűjtemény RSS csatornák Könyjelzőbe vele!
Ajánljuk Neked!
 
Játék ajánló
Tulajdonságskála
Mindenki kitölti önmagáról és valaki másról [...]
Aknakereső
Az aknakereső célja az, hogy az üres négyzetek [...]
Időgép
A játék vezetője elmondja, hogy most egy érdek [...]
Csengő harang
Egy kis csengőt kötünk valamelyik játékos nya [...]
 
Legelső játék oldal Előző játék oldal Co-Biz || Bor-Cse || Cs-Gy || Hol-Kö || Kö-Ró || Sze-Ves || Vö- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal



Játékszabály: Körbeállunk, a játékvezető középen. Hirtelen rámutat valakire, annak gyorsan le kell guggolnia, a két mellette állónak pedig gyorsan lőnie kell egymásra, hangot kiadva! Akit előbb eltalált a golyó, vagy ha nem guggolt le időben a középső, az kiesett. A két utolsó ember párbajt játszik.
Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék:  Cowboy nyomtatása  Cowboy egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

mi, a nagybanyai gr. teleki sandor cserkesz cs. ugy ismerjuk, hogy BUMM-PUFF.......mar nagyon unjuk
2012-04-21 16:55:28
nagyon jó játék!! én már játszottam ezen.
2011-11-05 13:51:18
A tanc tanar mutatta ezt a jatekot nekem :D
2011-07-15 15:06:21
Nem tudom! Én már unom ezt a játékot!!
2010-10-12 18:25:58
Bumm néven ismerem(és úgy h lövés közben mindenki másfle hangon lő)jó játék
2010-05-19 20:32:26
A csapatunkban mindig ezt jáccuk vicces játék bár már kicsit unom:D puff néven ismerjük úgy szoktuk játszani:D
2010-04-10 20:37:25
Bumm-os játékként ismerem, azt mondjuk lövéskor, bumm. Szerintem nem agresszív lövöldözést hoz ki a játszókból.
2010-03-23 11:16:09
Ne lövöldözzünk, más formában izgi lehet
2010-02-08 20:26:05
ezt már játszottuk sokszor... szerintem jó játék... ja és még valami :) ha én játszok akkor mindig nyerek!!!! :D
2010-01-21 19:55:22
igen, talän ha nem is lövöldözösen de jo jäteknak hangzik kiprobalom köszi
2009-12-28 10:14:45
más néve PUFF
2009-12-25 22:10:35
mi ilyet nevekkel játszottunk ismerkedésként:) jó volt
2009-12-02 17:57:12
ORSZÁG VÁROS FIU LÁNY NÖVÉNY ÁLLAT TÁRGY PONT
2009-11-16 16:11:35
Jó! Már játszottuk! :-))
2009-09-14 13:42:27
nagyon cukki :D KÖSZI
2009-07-01 16:56:10
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Ezt a játékot a szabadban csak igen csendes helyen lehet játszani, ott, ahol a természet hangjain kívül semmi más nem hallatszik. Egyébként játsszuk teremben. Legjobb, ha a játékosok csukott szemmel lefekszenek a padlóra vagy törökülésben ülnek. A játékvezető azt kéri, hogy teljes csöndben maradjanak, és ne kommunikáljanak egymással. Merüljenek el a csöndben, ízleljék meg, milyen a csönd. Majd minden játékos képzelje el valamilyen kiáltást, üvöltést, amelye szeretne hallatni, és amellyel megzavarná a csendet. Azután a játékvezető figyelmezteti a játékosokat, hogy mindenkit sorra megérint. Akit megérintett, az pattanjon fel, ugorjon ki a terem közepére és hallassa azt a kiáltást, üvöltést, amelye előzőleg elképzelt. Majd csendesedjen el és térjen vissza a helyére. A játékvezető addig várjon a következő személy megérintésével, amíg megint tökéletes nem lesz a csend.
Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 5-10 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: A csend törékeny nyomtatása A csend törékeny egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

Ez a csendkirály horrorváltozata. Én lehet hogy párszor összepisilném magam:))
2011-04-19 15:55:11
ez elég furi játék. picit abszurd
2011-02-25 10:20:51
Hát nem hangzik túl jó.
2010-12-23 17:28:00
Teremben játszottuk, és nagyon érdekes eredménye volt. az ordításnak feszültségfeloldó szerepe volt, és ezt a gyerekek meg is fogalmazták
2009-07-26 02:33:34
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A szokásos tűz-víz kereső játéknak az a hibája, hogy egy keres a többiek meg csak nevetnek rajta. Ezen könnyen segíthetünk, ha más formát választunk. Mindenki kimegy a szobából, csak az egy kiválasztott marad benn. Eldug egy tárgyat (nem feltétlenül előre megbeszéltet), minden hely jónak számít, ha az oda tételhez nem kellett valamit megmozdítani. Ha készen van, behívja a többieket, kezdődhet a lázas keresgélés. Ha valaki úgy érzi megtalálta, nem árulja el, ha nem megsúgja az eldugónak. Ha talált csöndben leül, ha nem folytatja tovább. Aki először megtalálta, az lesz a következő eldugó.


Más változatban: Azt is tehetjük, hogy sok egyforma tárgyat kell eldugni. Minden keresőnek mondjuk tíz perce van arra, hogy minél többet felfedezzen, most sem árulja el felfedezését, hanem megjegyzi, mert ha letelt a tíz perc egy megállapított sorrendben egyesével előveszik a tárgyakat. Minden találat egy pontot ér. Az nyer akinek a legtöbb pontja lesz. Vigyázzunk arra, hogy igazságosan sorsoljuk ki a sorrendet.

Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): tárgyak
Játék: Aki keres az talál nyomtatása Aki keres az talál egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

hát elég furi lenne, ha nem előre megbeszélt tárgyat dugna el. elég értelmetlenül van kitalálva...
2011-02-25 10:22:57
Ez akkor jó, ha a gyerekek már ismerik az osztályterem elrendezését, és olyat keresnek, ami szokatlan.
2010-09-30 10:17:34
Mi az ,hogy előre meg nem beszélt tárgyat?Aztán.. meg mindenki leül .. és értelmetlen a játék.:|
2010-02-26 16:58:09
Nagyon JÓÓÓ!
2010-02-08 20:27:45
Jobb megoldás!!!!!
2009-07-26 02:40:30
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A csoportból egy személy vezeti a gyakorlatot, miközben ő maga is végezheti azt. A vezetés azért szükséges, hogy az időt ne tévesszük szem elől és a mindenkori következő lépést bemondjuk.

Elsö lépés (20-30 percig ), mindig 5-5 perc van az álomra:
Van egy óra időm. Mit akarok csinálni?
Van egy napom...
Van egy hetem szabad rendelkezésre
Van egy hónapom...
Van egy évem...
A mindenkori 5 percben engedem, hogy vágyaim, álmaim, elképzeléseim, gondolataim szabadon tudatosulhassanak függetlenül attól, hogy azok a számomra megvalósíthatónak ill. értelmesnek látszanak-e. 5 perc után (és nem az álmodás alatt) röviden feljegyzem azt, amit álmodtam.

Második lépés (5-10 percig): a tapasztalatcseréhez szükséges átmenetként van még egy kis idő a visszatekintésre:
Melyik időegység volt a legkönnyebb? Melyik a legnehezebb? Miért?
Milyen alapigények jönnek álmaimban elő? Melyek gyakrabban, melyek ritkábban, melyek alig?
Hogyan érzem magam most, a gyakorlat után? Mi adódik ebből?

Harmadik lépés (kb.30 perc): egy osztozás, melyen minden tag elmondja azt, amit az álmaival és megfigyeléseivel kapcsolatban akar, nagyon hasznos.
A végén egy közös hálaének vagy szabad ima állhat.
Játék információk

Célkitűzés: Rejtőző vágyaink megismerése

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: 6-20 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 60-70 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Álom  nyomtatása Álom  egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

huhhh... ez aztán elég lelkizős, vmi hippi rendezvényen tudnám elképzelni, beszívott csapattagokkal, akikmiután jól kihaluzták magukat lenyomnak egy jó kis hálaéneket a világbékéért... XD
2011-02-25 10:26:14
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Két három méter hosszú kötelet egy nehéz súlyhoz vagy kőhöz kötünk, esetleg sátorcövekkel a földhöz erősítünk. Két játékos (az egyik kergető, másik a csalogató) lazán fogja a kötelek végét. A csalogató egy kaviccsal teli skatulyát zörget, a kergető pedig egy kitömött zsákkal igyekszik oldalba találni a középpont körül szaladó csalogatót. Mindkettőnek természetesen be van kötve a szeme. Futás közben vigyázni kell, hogy a távolság mindig egyforma legyen a középponttól.
Játék információk

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: 2 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): Két-három méter hosszú kötél, súlyos kő, kaviccsal teli skatulya, kitömött zsák
Játék: Angol grimbusz nyomtatása Angol grimbusz egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: A terem közepén nagy lepedőt feszítünk ki. Mögé másfél méternyire égő gyertyát helyezünk. Minden más fényt eloltunk.
Az egyik csapat tagjai sorjában elhaladnak a lepedő és a gyertya között, úgy, hogy árnyékuk a lepedőre vetődik. A többiek, kik a lepedő előtt ülnek, kitalálják, hogy kinek az árnyéka suhant el a lepedő mögött.
Versenyszerűen is lehet játszani.


Más változatban: Természetesen lehet különféle ábrákat is mutatni, ebben az esetben azt kell kitalálni, hogy mit mutatott a másik játékos. Az nyer, aki a legtöbb ábrát felismerte, kitalálta.

Játék információk

Pedagógiai javaslat: A játékokat úgy kell eljátszani, hogy a nézők számára profilunk mindig látható legyen!
A játékosok mindig a lepedőhöz egészen közel helyezkedjenek el.
Figyelem! Tűzveszélyes!

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Kellék(ek): Nagy lepedő, zsineg a lepedő kikötéséhez, gyertya
Játék: Árnyak nyomtatása Árnyak egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Helyszín: olyan hely ahol kisebb-nagyobb árok van.
Kiválasztunk egy embert aki a macska szerepét vállalja. A többiek egy sorban állnak a árok egyik oldalán. A Macska hátat fordít nekik. Mond egy színt. Akin van ilyen szín az az kikiáltja hogy:
- Rajtam van!
Ekkor átmehet (az árkon) úgy, hogy a macska nem kaphatja el. Akin pedig nincs az meg azt mondja:
- Rajtam meg nincs! Kapj el cica koma!
És minél gyorsabban átfut úgy, hogy el ne kapják. Akit elkapnak az lesz a cica.
Játék információk

Célkitűzés: Juss át úgy, hogy ne kapjon el a cica!

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: tetszőleges
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: tetszőleges
Kellék(ek): árokpart
Játék: Árokmacska nyomtatása Árokmacska egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

ismerem a jetkot regen jatszotam
2012-05-19 10:27:23
Beszarás jaja, mekkora szöveg már!!
2010-04-22 10:15:13
kapj el cica koma-behalok XD
2010-03-09 19:51:11
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]


Játékszabály: Feküdjünk hanyatt, vagy vegyük fel a "fiákeres testtatást", és próbáljunk ellazulni. Ebben az ellazult, relaxált helyzetben próbáljuk elképzelni azt a szituációt, amelyben a legnagyobb biztonságban éreznénk magunkat. Ez az emlékkép alapulhat valóságos tapasztalaton, de akár a fantázia szüleménye is lehet. Éljük át a teljes biztonság érzését.
Játék információk

Pedagógiai javaslat: A gyakorlat után szabad beszámoló következik. Ne erőltessünk senkit, hogy élményét elmondja, úgyis lesz egy-két ember minden csoportban, aki nem tudja magában tartani tapasztalatait, utána a többiek is bátrabbak lesznek. Főleg arról beszélgessünk, hogy ki mit élt át, mit érzett akkor, amikor úgy érezte, hogy biztonságban van. - Nagyon nehéz megfogalmazni. Főleg középiskolások gyakorlata, az általános iskolások számára ez még nehéz feladat.Sokszor adódik olyan szituáció, hogy néhány diák "túl van pörgetve", és nem tudja ellazítani magát. Kérjük meg a csoportot, hogy akinek nem megy a gyakorlat, az maradjon csendben, ne zavarja a többieket. (Magyarázzuk el, hogy ennek mik lehetnek az okai, és ne csináljunk problémát belőle.) Esetleg adjuk nekik azt a feladatot, hogy figyeljenek, és ha észrevesznek valami érdekeset. akkor az elemzés során osszák meg a csoport többi tagjával is.Könnyebb a gyakorlat, ha a szemek be vannak csukva. Így kevesebb zavaró inger jut el a diákokhoz, jobban tudnak figyelni önmagukra. Azoknak a diákoknak, akik előzetesen részt vettek autogén tréningfoglalkozáson, könnyebben megy ez a gyakorlat.

Tipus: érzékszerv fejlesztő érzékszerv fejlesztő RSS csatorna érzékszerv fejlesztő nyomtatása
Létszám: 6-20 játékos
Korosztály: tetszőleges
Játékidőtartam: 20-30 perc
Kellék(ek): Nem szükséges
Játék: Biztonságban vagyok - biztonságban leszek nyomtatása Biztonságban vagyok - biztonságban leszek egyedi RSS csatornája

  ?


HozzáfüzésekHozzáfűzések

jah -_-
2012-06-10 16:49:58
Ez milyen unalmas.-.-
2012-01-24 18:00:23
három+2? (számmal)
Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a ?, !, . írásjelek írhatóak be!
 
[Fel]
Van ám még ennél jóval több játék is!
Legelső játék oldal Előző játék oldal Co-Biz || Bor-Cse || Cs-Gy || Hol-Kö || Kö-Ró || Sze-Ves || Vö- ||   Következő játék oldal  Legutolsó játék oldal

Honlap készítés, Tárhelyszolgáltatás. Az oldal a gyűjtemény.net lapcsalád tagja.
© 2009-2018. Játékgyűjtemény - minden jog fenntartva! Beleértve a másolást, az adatrögzítő rendszerben való tárolást is. Kizárólagosan non-profit célra használható fel az oldalon található összes játék, játékszabály.